2026-08-16, 18:31
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villnihaflum
Good for you.

Är också min egen bästa kompis. Själv får jag en kick av prestanda i datorvärlden, hård- som mjukvara.

Vi drivs alla av olika saker. Individualismen har fört mycket gott med sig.
Spydde lite där faktiskt.
Imorgon ska jag köpa en dator för 250.000 bara för det.
Citera
2026-08-16, 18:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
En öde ö? Yes please.

Ja men go for it. Om du vill kan jag hjälpa till att faktiskt hitta en Ö här nu direkt till dig?

Då blir Sverige av med ett litet uteblivet psykfall och kvar finns det bara massa söta tjejer

Citat:
Behåller dock mitt väldigt bekväma boende också.

Nej, för det har män byggt, så det ska säljas sen.
Citera
2026-08-16, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fast inga av oss bor ju på en öde ö så varför låtsas?

En ”öde ö” förutsätter väl att den är obebodd.
Citera
2026-08-16, 18:32
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Jag är inte ett dugg säker på det. Min personliga tro är att både män och kvinnor naturligtvis behöver varandra och kompletterar varandra och ger varandra ett otroligt fint utbyte av egenskaper och värde.
Kan vi enas om att män behöver kvinnor mer än vad en kvinna behöver en man åtminstone?

Vi hade överlevt. Ni hade tagit livet av er. Det är det jag vill säga. Ni vill och kan inte tänka er leva utan oss. Vi hade klarat oss för vi har starkare psyke. Ni blir deprimerade utan oss, vi blir inte deprimerade utan er.
Citera
2026-08-16, 18:35
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nu är det mer som nunnor du verkar tänka på. Visst japp det har funkat i århundranden det. Lika med munkar 100% män. Där är det översta övernunnan alla kommer lyssna på.

Men dessa är ju ett speciellt släkte av både män som kvinnor. Som viger sina liva för Gud och det sedan funkar prima. Inte något för det stora av oss.
Det lät väldigt trevligt.
Citera
2026-08-16, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Kan vi enas om att män behöver kvinnor mer än vad en kvinna behöver en man åtminstone?

Vi hade överlevt. Ni hade tagit livet av er. Det är det jag vill säga. Ni vill och kan inte tänka er leva utan oss. Vi hade klarat oss för vi har starkare psyke. Ni blir deprimerade utan oss, vi blir inte deprimerade utan er.
Stämmer inte alls. Hade hellre blivit homo än att vara med någon som dig och det säger allt. Vem vill vara med någon som får en att känna sig mer ensam? Sånt kan i värsta fall leda till självmord och det ska du inte vara stolt över.
Senast redigerad av kansascityshuffle 2026-08-16 kl. 18:39.
Citera
2026-08-16, 18:38
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Stämmer inte alls. Hade hellre blivit homo än att vara med någon som dig och det säger allt.
Då är du verkligen bög
Citera
2026-08-16, 18:39
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Oooojjjj

Ni är verkligen fans.

Jag ska vara helt ärlig med dig. Många kvinnor hade haft det både roligt och spännande med varandra utan män om ni nu försvann HELT och hållet. Nu menade jag inte det i trådstarten men kvinnor är ju faktiskt fantastiska. Vi luktar gott, vi sjunger, vi är söta och gör söta saker, lagar god mat. Vi hade levt jättemysigt utan er och det säger jag inte för att vara elak. Men vi hade verkligen klarat oss.

Vi klarar oss ensamma och vi hade klarat oss bara med varandra. Vi hade liksom varit små häxor 🧙‍♀️ och gjort spännande saker. Tror dessutom att alla hade kommit bättre överens om män försvann ur bilden men nu ska jag inte låta sådär obehagligt feministisk. Men kvinnor är mentalt starkare. Och det är verkligen någonting ni bör skriva ner!

Män dör
Kvinnor överlever.

Vad ska er fysiska styrka göra när den mentala styrkan är ett skört A4-blad?

Klarar er själva?
Utan män så skulle ni inte ens ha häst och vagn, så jävla korkade är ni.
Men du har rätt i att alldeles för många män tycks inbilla sig att en kvinna är lösningen på alla deras problem. En man utan ett liv som tror att en kvinna kommer att lösa detta kommer att bli djupt besviken...
Citera
2026-08-16, 18:39
Medlem
Klart man behöver en kvinna, vem ska annars städa, tvätta å laga mat.
Citera
2026-08-16, 18:40
Medlem
Sqrbankens avatar
Jag klarar mig väl utan kvinna! Helt säker på att min livskvalitet hade varit högre i en (fungerande) parrelation dock. Tror nånstans att det är sant för nära alla av alla vuxna människor.
Citera
2026-08-16, 18:40
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:

Nej, det är ju helt ologiskt evolutionärt. En ensam kvinna har dött under 99,9 % av människans existens. En ensam man har inte gjort det. Alltså är det fullständigt ologiskt att män skulle "behöva" en kvinna mer.

Citat:
Vi hade överlevt.

Nej, bokstavligen inte. Och det säger jag inte på något nedlåtande sätt.

Citat:
Vi hade klarat oss för vi har starkare psyke.

Så är det ju inte heller. Det är en stor skillnad i psyke och förmåga att tåla stress, kaos, våld, o.s.v., på grund av att män och kvinnor är olika konstruerade med olika syften.
Citera
2026-08-16, 18:41
Medlem
Citat:
Då är du verkligen bög
Vilket jag INTE är. Du ser en man skriva på en tråd och vill applicera det på alla män. Hur jävla patetisk är inte du?

En man med överlevnadsinstinkt skulle aldrig gå nära dig. Vara med en kvinna utan empati är värre än döden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in