2026-08-15, 22:07
Medlem
BeppoYapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maniac60
Det heter asocial...
Antisocial har en annan betydelse...
Den korrekta medicinska termen är Antisocialt personlighetssyndrom (ASPD)
Citera
2026-08-15, 22:08
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
I FUP:en som jag citerade för några minuter sen. Sidan 1758.
Kan ni skriva exakt vad det står i FUP?
Citera
2026-08-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akademiker12
45orna är med stor sannolikhet den åtalades. Googla och kör AI på hur barn och ungdomar med den åtalades problematik nästan alltid väljer större skor än sin vanliga skostorlek. Finns massor med undersökningar på det.

Nu hänger jag inte med?

Där har sprungit barn och ungdomar i Tors trappa?
Citera
2026-08-15, 22:10
Medlem
du får köra AI på det

Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
Nu hänger jag inte med?

Där har sprungit barn och ungdomar i Tors trappa?
Citera
2026-08-15, 22:10
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Kan ni skriva exakt vad det står i FUP?

Det har jag redan gjort i inlägg 7990. Och du behöver inte nia mig.
Citera
2026-08-15, 22:12
Medlem
Citat:
du får köra AI på det

Vad är det jag ska köra AI på? kan du inte bara föra en vuxen diskussion helt allvarligt?

Du som har facit på vems skor det är kan väl berätta för mig utan att be mig fråga AI?

Du yrar om att barn och ungdomar väljer större skor ,men du vill inte förklara vad du menar?
Citera
2026-08-15, 22:13
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maniac60
Det heter asocial...
Antisocial har en annan betydelse...
Det finns ingenting inom psykiatrin som kallas för "asocial personlighetsstörning". Det faktum att du använde denna icke existerande personlighetsstörning i samband med psykopatibegreppet precis på det sätt man gör med "antisocial personlighetsstörning", gör det uppenbart att det är du som bara inte lyckas komma ihåg namnen korrekt på de diagnoser du sitter och ger folk i tråden.

Visa var i DSM den diagnos du hävdar finns är definierad. Kan du beskriva de krav som måste uppfyllas för att någon ska få "asocial personlighetsstörning" som diagnos?

Skälet till att man använder antisocial personlighetsstörning i samband med psykopatbegreppet är för att antisociala drag och "psykopatiska drag" (till skillnad från asociala drag) i mångt och mycket är desamma.

Sluta jiddra för att rädda ansikte nu din jävla åsna, du hade fel. Att du inte ens fattat det när man pekar på idiotin för att visa dig att du bara är en idiot som förväxlat två snarlika ord gör att alla dina inlägg i tråden tappar trovärdighet.
Citera
2026-08-15, 22:16
Medlem
Vill ni mejla JJ kan ni göra det till: klamydiaa@gmail.com
Citera
2026-08-15, 22:17
Medlem
Testa denna fråga på AI;

Är det vanligt att ungdomar i autism spektrumet väljer större skostorlekar än vad ett neurotypiskt barn hade valt med motsvarande storlek på fötterna ?
Citera
2026-08-15, 22:17
Medlem
Testa denna fråga på AI;

Är det vanligt att ungdomar i autism spektrumet väljer större skostorlekar än vad ett neurotypiskt barn hade valt med motsvarande storlek på fötterna ?

Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
Vad är det jag ska köra AI på? kan du inte bara föra en vuxen diskussion helt allvarligt?

Du som har facit på vems skor det är kan väl berätta för mig utan att be mig fråga AI?

Du yrar om att barn och ungdomar väljer större skor ,men du vill inte förklara vad du menar?
Citera
2026-08-15, 22:18
Medlem
Citat:
Testa denna fråga på AI;

lär dig citera korrekt
Citera
2026-08-15, 22:20
Medlem
Citat:
Testa denna fråga på AI;

Men varför ska jag söka på det ? förklara gärna.

Det ger väl inte svar på vem som lämnade avtryck av storlek 38 i huset?

Eller du menar att JJ hade en sko i storlek 45 och på den andra foten en storlek 38?

Kan du inte bara förklara vad du menar istället för att hänvisa till AI angående autism och skostorlekar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in