2026-08-14, 17:39
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Det är så inom wt och lägre samhällsklasser där man lever på snabbmakaroner,falukorv o tjack - dotterns pojkvän skall vara en jämnårig ansiktstatuerad man med rejält straffregister vara minst en punkt omfattar hustrumisshandel

Haha! Bästa inlägget idag.
Citera
2026-08-14, 20:39
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridderfju
Relationer med 10 års skillnad eller mer måste vara extremt ovanliga. Kan inte påminna mig att jag öht har träffat på ett par med den skillnaden i ålder. I allmänhet verkar skillnader på 7-8 år anses på gränsen, enligt anekdotisk evidens. Relationer bygger till stor del på att omgivningen accepterar paret. Tror inte särskilt många föräldrar, släktingar eller vänner skulle uppskatta om dottern kom hem med en 15-20 år äldre man.

"Relationer bygger på stor del på att omgivningen accepterar paret" måste vara något av det mest dumma jag hört på detta forumet, självklart bör föräldrarna vara ok med det men litar de på sin avkommas bedömning så kommer detta inte att vara ett problem men att vänners acceptans skulle vara det viktiga? Många kommer så klart vara avundsjuka när de har tanter med hängtuttar jämfört med en tonårstjej, det är ju oundvikligt
Dejtar f.ö. en 25 år yngre men att träffa hennes föräldrar är väl inte det som står högst upp på listan direkt just pga ålderskillnaden
Citera
2026-08-15, 10:23
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha! Bästa inlägget idag.

De är ju så , jag vet en nästan 50 taggare som är gift med kollegans dotter.

20 år

Hennes fars är överlycklig att det inte bidde nån ansikttatuerad tjackis utan dom bor fint o har knattar

Massa sånt finns där ute
Citera
2026-08-15, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Frågar du alltid hur gamla folk är?
Nej givetvis inte men om man umgås lite längre brukar det komma fram.
Citera
2026-08-15, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
"Relationer bygger på stor del på att omgivningen accepterar paret" måste vara något av det mest dumma jag hört på detta forumet,
Oj årtiondets överdrift? Ditt svar platsar rätt bra där annars.
Klart som fan att omgivningen påverkar, om hennes vänner är ständigt negativa och omgvningen ifrågasätter blir det ofta ett problem. Det borde tom du förstå.
Citera
2026-08-15, 10:57
Medlem
Citat:
Det är så inom wt och lägre samhällsklasser där man lever på snabbmakaroner,falukorv o tjack - dotterns pojkvän skall vara en jämnårig ansiktstatuerad man med rejält straffregister vara minst en punkt omfattar hustrumisshandel
Stora åldersskillnader är klassisk wt.
Man bor på landet och tar det som finns.
Citera
2026-08-15, 11:01
Medlem
Link04s avatar
Citat:
De är ju så , jag vet en nästan 50 taggare som är gift med kollegans dotter.

20 år

Hennes fars är överlycklig att det inte bidde nån ansikttatuerad tjackis utan dom bor fint o har knattar

Massa sånt finns där ute

Ja unga kvinnor ser upp till äldre män. Det är ett naturligt beteende.

Så då säger vi tackar tackarrrrr.
Citera
2026-08-15, 11:08
Medlem
448s avatar
Citat:
Ja unga kvinnor ser upp till äldre män. Det är ett naturligt beteende.

Så då säger vi tackar tackarrrrr.

Det är så.och flashback har massa bittra fula wt som kallar snygga män för hebefiler/pedofiler 🤣

Jävla töntar , nu blir det halva ens ålderbrutta som RAGGADE på mig 50 år
Citera
2026-08-15, 11:11
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Men för fan. Pengar löser den ekvationen hur enkelt som helst.
Citera
2026-08-15, 11:40
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridderfju
Oj årtiondets överdrift? Ditt svar platsar rätt bra där annars.
Klart som fan att omgivningen påverkar, om hennes vänner är ständigt negativa och omgvningen ifrågasätter blir det ofta ett problem. Det borde tom du förstå.

Tycker mer det är sorgligt att du bygger din relation beroende på vad omgivningen tycker, själv kunde jag inte brytt mig mindre om dem utan ser till vad jag och min partner kan erbjuda och ge varandra
Citera
2026-08-15, 11:41
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Det är så.och flashback har massa bittra fula wt som kallar snygga män för hebefiler/pedofiler 🤣

Jävla töntar , nu blir det halva ens ålderbrutta som RAGGADE på mig 50 år

Dom är avundsjuka bara.
Citera
2026-08-15, 12:38
Medlem
448s avatar
Citat:
Dom är avundsjuka bara.

Det är låg intelligens inblandat också, wt-brudar brukar ju ha självskade och suicid problematik.

En stor del av dessa cases har koppling till att dottern inte fick gifta sig med den hon var kär i.

Då förstår man ju att problemet är relativt stort för kvinnor dras till äldre killar

Dom här problemen är mycket mindre bland oss snygga bildade adel där förädrarna inte har problem med åldersskilnader

Typiskt wt-problem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in