2026-08-14, 23:31
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Lär ju vara mer än bara tafsa på brösten, med tanke på att de utreder grov våldtäkt.

"En förundersökning om grov våldtäkt har inletts efter det misstänkta sexualbrottet på Länssjukhuset Ryhov i Jönköping."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1486809

Jag tror han hade sitt könsorgan i patientens mun.
Citera
2026-08-15, 00:06
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loooser123
Jag har genomgått operation utan att bli sövd. Då fick man kateter innan operationen.

Med tanke på detta, så anser jag att det jag ovan citerat är en direkt lögn.

Ok, men jag skrev om operationer där man blir sövd, tex. blindtarm operation... och en massa annat.
De gånger man inte blir sövd handlar det om ett kirurgiskt ingrep med lokalbedövning, det kan handla om hjärnoperation, hemorrojder, mandlar, trång förhud.
Citera
2026-08-15, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Någon som vet BOs insta, ska tydligen ha många följare. Man är ju nyfiken vad "en på miljonen bröst" ser ut som.

Vad har du som källa för detta med att BO skulle ha många följare på instagram?
Senast redigerad av Deslauriers 2026-08-15 kl. 01:11.
Citera
2026-08-15, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Jag tror han hade sitt könsorgan i patientens mun.
Så skulle det kunna ha varit, bör gå under satt rubricering isåfall.
Citera
2026-08-15, 03:30
Medlem
Pillerburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Skulle tydligen handla om en kvinna med ett par tuttar som tydligen var en på miljonen. Stora, fylliga, fasta, knappt föll åt sidan vid ryggläge liksom. Ett par naturliga som gud själv skapat. Tydligen många fler som tafsat på denna kvinna. Som inte kunnat hålla händerna borta. Förståeligt ändå om det nu är såna en på miljonen bröst som dessutom är naturliga..
Men något vaginalt handlar det alltså inte om utan det är rena sexuella övergrepp som skett mot sovande kvinna, dock blur det mycket tveksamt om det öht kommer klassas som våldtäkt. Men att han varit vårdare och kvinnan sovande patient blir det nog ändå ett par år bakom galler.

"Tuttar som var en på miljonen". Mycket intressant! Sjukt när man läser i denna tråden (om det nu stämmer) att manlig personal vallfärdat till denna patient för att få se/känna på patientens bröst. Det verkar som att personalen blivit trollbunden/besatt av dessa unikt perfekta bröst. Riskerar att rasera hela sina liv och välutbildade jobb för en chans att beskåda och klämma tuttarna allt medans de frenatiskt runkar. De (männen) verkar ju blivit helt besatta över tuttarna. Jisses, det är ju som en dålig porrfilm. MGM som blev påkommen med penis i hand utav en kollega lär ha någon typ av ångestsymtom.

Kollega: "Hej Syster [Namn]! Det var längesedan man såg dig på jobbet. Är allt bra?"

MGM: "Nja, jag söp/knarkade på arbetstid och bestämde mig för att gå in till en kvinnlig patient med bröst som är en på miljonen. Jag knådade hennes bröst medans jag runkade och blev påkommen av [Namn]. Hon ringde polisen, så jag flydde till fots ut till min bil, där jag körde rattonykter och krockade. Jag fick åka ambulans till Akutmottagningen och hamnade sedan på PIVA och väntar nu rättegång. Annars är det bra med mig tack!"...
Citera
2026-08-15, 08:57
Medlem
kisumixvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerburk
"Tuttar som var en på miljonen". Mycket intressant! Sjukt när man läser i denna tråden (om det nu stämmer) att manlig personal vallfärdat till denna patient för att få se/känna på patientens bröst. Det verkar som att personalen blivit trollbunden/besatt av dessa unikt perfekta bröst. Riskerar att rasera hela sina liv och välutbildade jobb för en chans att beskåda och klämma tuttarna allt medans de frenatiskt runkar.

Fyfan vad ni är vidriga, ni som pratar om BO på detta vis. Tänk om det var er gamla farmor eller mamma som blivit utsatt för detta? Hade ni uttryckt er på det här sättet då? Vidrigt! Ni är fan på samma nivå som MGM! Hoppas inte någon av er jobbar med utsatta eller sjuka människor.
Citera
2026-08-15, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Svammel, jobbat stafett så många år så skulle snarare säga den region är bättre än andra. Dina egna personliga reflektioner ska kanske inte gå över hela regionen, vi jobbar inte stad längre.

Just det. Så hade ni en hjärtläkare som konsekvent gav friska barn hjärtdiagnoser och friskförklarade svårt sjuka barn.
Hemskt om andra platser är ännu värre.
Citera
2026-08-15, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Vem mer?

Tänker inte begå grovt förtal även om det är 100% sant men det är ett ledningsproblem. Speciellt när det kommer fram om och om igen.
Citera
2026-08-15, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kisumixv
Fyfan vad ni är vidriga, ni som pratar om BO på detta vis. Tänk om det var er gamla farmor eller mamma som blivit utsatt för detta? Hade ni uttryckt er på det här sättet då? Vidrigt! Ni är fan på samma nivå som MGM! Hoppas inte någon av er jobbar med utsatta eller sjuka människor.

Den enda uppgift som framkom under flera dagar här i tråden var att brottsoffret var en kvinna 25-30 års åldern med många följare på instagram och sensationellt fasta/stora bröst. Ingen hade då anledning att misstänka att det var en mamma eller farmor. Sedan har någon nu på senare hävdat att BO var en betydligt äldre palliativ dam.

Jag skulle säga att brottet i sig är så märkligt att det var rimligt att folk trodde att det måste röra sig om någon sensationell skönhet för att någon skulle få ett sådant kåthetsrus att begå handlingen som sådan, så det handlade väl mer om att lägga pussel för att begripa sig på vad som hänt!
Senast redigerad av Deslauriers 2026-08-15 kl. 10:18.
Citera
2026-08-15, 10:53
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Tänker inte begå grovt förtal även om det är 100% sant men det är ett ledningsproblem. Speciellt när det kommer fram om och om igen.
Så inte ett enda exempel? Inget som kommit fram? Bara lösa anklagelser helt utan exempel?
Citera
2026-08-15, 11:01
Medlem
Det måste finnas många här som vet mer kring Nekrofilen Nord aka ”Necro”. Familj, barn, vänner och fritidsintressen mm. Häng ut aset så han aldrig kan visa sig igen. Det är det minsta vi kan göra för att hedra offret och dess anhöriga!
Citera
2026-08-15, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hboy
Det måste finnas många här som vet mer kring Nekrofilen Nord aka ”Necro”. Familj, barn, vänner och fritidsintressen mm. Häng ut aset så han aldrig kan visa sig igen. Det är det minsta vi kan göra för att hedra offret och dess anhöriga!

Gärningsmannen är tydligen tränare för ett Flickor 15 års fotbollslag. Man kan väl anta att han fått sparken från det jobbet nu med omedelbar verkan? Man ryser vid tanken på om något perverst skulle kunna hända tjejerna i det laget! Förhoppningvis har inget inträffat tidigare!
Senast redigerad av Deslauriers 2026-08-15 kl. 11:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in