Citat:
Ursprungligen postat av
MrSwagger
Skulle tydligen handla om en kvinna med ett par tuttar som tydligen var en på miljonen. Stora, fylliga, fasta, knappt föll åt sidan vid ryggläge liksom. Ett par naturliga som gud själv skapat. Tydligen många fler som tafsat på denna kvinna. Som inte kunnat hålla händerna borta. Förståeligt ändå om det nu är såna en på miljonen bröst som dessutom är naturliga..
Men något vaginalt handlar det alltså inte om utan det är rena sexuella övergrepp som skett mot sovande kvinna, dock blur det mycket tveksamt om det öht kommer klassas som våldtäkt. Men att han varit vårdare och kvinnan sovande patient blir det nog ändå ett par år bakom galler.
"Tuttar som var en på miljonen". Mycket intressant! Sjukt när man läser i denna tråden (om det nu stämmer) att manlig personal vallfärdat till denna patient för att få se/känna på patientens bröst. Det verkar som att personalen blivit trollbunden/besatt av dessa unikt perfekta bröst. Riskerar att rasera hela sina liv och välutbildade jobb för en chans att beskåda och klämma tuttarna allt medans de frenatiskt runkar. De (männen) verkar ju blivit helt besatta över tuttarna. Jisses, det är ju som en dålig porrfilm. MGM som blev påkommen med penis i hand utav en kollega lär ha någon typ av ångestsymtom.
Kollega: "Hej Syster [Namn]! Det var längesedan man såg dig på jobbet. Är allt bra?"
MGM: "Nja, jag söp/knarkade på arbetstid och bestämde mig för att gå in till en kvinnlig patient med bröst som är en på miljonen. Jag knådade hennes bröst medans jag runkade och blev påkommen av [Namn]. Hon ringde polisen, så jag flydde till fots ut till min bil, där jag körde rattonykter och krockade. Jag fick åka ambulans till Akutmottagningen och hamnade sedan på PIVA och väntar nu rättegång. Annars är det bra med mig tack!"...