Citat:
Ursprungligen postat av
VerklighetenJa
Har du aldrig haft ett certifierat N*gerjobb Finns ju folk som Borgarna säger " Måste ta de jobben som Finns "
Cykla lämna Pizzor eller vad de gör Städar Hamburger restauranger på nätter
Det var ju svart arbetskraft negrar allihop väl
Uppdrag granskning och andra medier har avslöjat att stora hamburgerkedjor som McDonald's, Max och Burger King har anlitat underleverantörer som använt svart arbetskraft för nattstädning. Arbetarna har ofta haft mycket låga löner och dåliga villkor.
Nu finns ju inte jobben men det var ju Borgarnas plan Importera desperation Undersköterska och vad annat till Skitlöner.Öppna hjärtan hade ju inget med humanism att göra Utan det var vanlig reguljär girighet
Men Dumfan Reinfeldt Importerade Kameljockeyer
Kasta in en massa svartskallar eller Polacker i byggbranschen som rätt ofta var Vitryssar
Vad han betalar där på Tesla kommer väl fram .Till Kaffrerna
Användes under kolonialtiden och apartheidepoken i Sydafrika som en nedsättande beteckning på svarta människor.
Jag har haft vad du kallar negerjobb. Mitt första riktiga jobb medans jag gick gymnasiet var deltid på McDonalds. De betalade skitdåligt och Restaurangfacket har ju också, eller hade i alla fall, värdelösa avtal för OB, så man fick inte mycket mer för at jobba kvällar och nätter vilket var primärt det jag jobbade.
Jag ångrar dock absolut inte det jobbet för det var mitt insteg på arbetsmarknaden vilket sedan ledde mig lätt till mycket bättre jobb.
ingen kommer jobba många många år på Mc Donalds om man inte avancerar och blir delchef och sen större chef och sen ännu större chef osv. För de flesta är McD ett instegsjobb för unga och det är förklarligt varför det då är dåligt betalt.
MEN, kan tillägga att jag ibland jobbar extra utöver mitt heltidsjobb och det är på vad du kallar negerjobb. Foodora. Alla tror att det är jättedåligt betalt, men det är det inte.
Jag tjänar ofta 250 kr per timme, men det kan variera beroende på hur mycket och snabbt man jobbar. Skulle jag jobba heltid skulle det alltså ge mig runt 40k per månad, men jag jobbar bara några timmar här och där.
Dock finns det garanterat de som tjänar mycket sämre och det har att göra med hur snabb man är. Kör man lugnt och stilla, parkerar långt ifrån där man ska hämta eller lämna eller kan stadens gator dåligt så blir det mycket sämre betalt.