Citat:
Ursprungligen postat av
Charles-Lynton
Det är svenska högernationalister som inte har någon annan ambition än att skapa en totalitär polisstat där privat ägande är avskaffat, och det kommer att sluta i en väpnad konflikt och någon typ av folkmord. Det är som Gaza, jag gillar autonomi, men om polisstatsförespråkarna bestämmer sig för att "ta tillbaka sitt land" så måste man nog bomba deras kommuner med vit fosfor och napalm. Det sker ju idag en total avhumanisering, om om det är "Putin som drar i trådarna", kanske det. Jag får inga rubelsedlar i alla fall. Men polisstatsideologin framstår som så folkligt förankrad att den inte kan betraktas som ett Kreml-sponsrad sekt, utan snarare som den kambodjanska rörelse jag nämnde.
Det du pratar om är mer AFS/NMR inte SD vilket alla vänstermuppar alltid blandar ihop.
Jag som SD röstare har ingen problem med invandrare som sköter sig, det är när man tar in massor som bara kommer för att utnyttja ett system som har funkat pga att Sverige är byggt på förtroende men det är helt borta med så många nya som vällt in för att utnyttja ett samhälle som är uppbyggt på att majoriteten är ärliga.
Idag är kriminella inte rädda för att begå brott vilket gör att dom gör precis vad dom vill utan att bry sig då väldigt ofta så vill polisen inte ens åka ut på vissa brott då dom vet att dom möts av en eller flera GM och deras släkt som kommer och skriker (mindre brott) så då låter dom brotten ske utan att något händer öht.
Kollar man på utvisningar så verkar det ofta som att de som syns i media är laglydiga arbetande invandrare, förutom att dom vistas olagligt t.ex
Men anledningen till att dom skickas och inte mohammed som våldtog en 90 åring och dödade en hel familj är pga han gör motstånd och vägrar ge sig och hans hela kriminella familj och nätverk är bakom honom, då är det lättare för staten att ta de som inte gör motstånd.
Finns mycket att skriva som är fel med landet och varför man röstar som man gör men du har helt blandat ihop SD med AFS/NRM
Och om man är fanatiker och extrem för att fulla straff ska ges och inte ge rabatter på straff så är alla länder i världen förutom Kanada, Australien, Nya Zeeland , Storbritannien och Polen Extrema polisstater enligt dig.