2026-08-13, 14:16
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Portapotty
Såg också det där. Vad exakt tyckte Alice och Heidi att vården skulle göra åt det lilla såret i huvudet? Förlåt men trodde jag skulle få se ett riktigt grovt och djupt köttsår, det där var ju ingenting. Sen visst, obviously tappade hon mycket hår och blev rejält tunnhårig enligt bilden - men om du googlar anorexi Alice och läser lite symtom på det så kanske polletten trillar ner. Du vårdades för refeeding syndrom din imbecill. Blir helt matt av hennes maniska utläggningar och drev mot vården.
Det är så fult av henne att inte säga varför vården gav henne "små" portioner. Inte ett ord om hur hennes provsvar visade att hon riskerade att råka än mer illa ut p.g.a. refeeding-symtom.

Och proteinbrist?! Extremt ovanligt och ingenting man drabbas av för att man inte mölar i sig proteinbars under 2-4 veckor haha!

Suck... Jäkla galna mytoman.
Citera
2026-08-13, 14:18
Medlem
Skampis avatar
Hon la upp en video på hur hon oftast inte har maskara utan bara böjer fransarna med fransböjare. Är det bara jag som är helt säker på att även denna video är gammal? Kan svära på att jag sett den förut. Och även då kände "bullshit", hon har helt klart maskara precis som hela fejset i övrigt är spacklat med smink. Läppennan ser helt galen ut, som att hon ritat på minst 1 cm extra läpp utanför läpparna...
Citera
2026-08-13, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
"Varmt välkommen till vårt familjekollektiv❤️ här bor mamma Heidi, storebror L, jag Alice, hunden Belle och jag tänkte skriva vår katt Helge men han är som en gammal sur gubbe Helge 😅 tack för att du vill umgås med oss här om dagarna och kommentera hur länge du följt oss ⬇️😍"

Hon tänkte skriva deras katt Helge men han är sur? Han bor väl ändå där? Vad menar hon?
Tycker Alice och H uppför sig som surgubbar dom också ibland.

Någon som vet hur gammal den där lilla filmsnutten är? Hon har Hs cancerperuk på sig.

Korten och filmerna hon lägger upp på sitt hår där hon är så stolt, hur gamla är dom egentligen?? Känns som det som är nyast har hon alltid peruk.

Vissa rakar av sig håret när en närstående får cancer för att visa stöd. Alice lånar peruker💁🏼‍♀️

Förlåt, var tvungen att påpeka detta också. Nu ska jag slita mig och städa😂😂

Den filmsnutten är ifrån dec -24, jag tycker det är inte klokt att hon använder sin mammas cancerperuker. Måste mamman bli påmind om det när hon springer runt i dom. Hon hade den ju även på en bild från Turkiet.
Citera
2026-08-13, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Hon la upp en video på hur hon oftast inte har maskara utan bara böjer fransarna med fransböjare. Är det bara jag som är helt säker på att även denna video är gammal? Kan svära på att jag sett den förut. Och även då kände "bullshit", hon har helt klart maskara precis som hela fejset i övrigt är spacklat med smink. Läppennan ser helt galen ut, som att hon ritat på minst 1 cm extra läpp utanför läpparna...

Jag vill också seeee.. känns fan som att man måste börja betala ibland. Vissa saker är det synd att man missar.

Hon la upp att ett skvallerkonto fått en fråga om henne (plus flera andra mindre konton) och att man kan vända sig direkt till henne istället om man har frågor, men dom gånger jag skrivit till henne innan jag började följa denna tråden svararde hon aldrig.
Men hon var kanske ironisk, ett sätt att försöka luska ut vem som ställt frågan.

Edit: du som följer. Visade hon städtipset med bikarbonat? Minns att hon sa att hon hade köpt och skulle testa ett städtips/hack i community.
Senast redigerad av Plantis789 2026-08-13 kl. 14:53.
Citera
2026-08-13, 14:51
Medlem
Varför ska det bakas en massa "nyttiga" grejer emellanåt? Det är ju inte precis signum för hennes konto där allt ska vara riktigt smör och fullfet grädde...
Sen plötsligt kommer hemgjorda proteinbars som är glutenfria med sockerfri choklad på, mikrade proteinbars med proteinglass. Vispad yoghurt och kvarg med typ 0% fett. Väldigt förvirrande. Det är väl inte hennes publik.
Citera
2026-08-13, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja59
Den filmsnutten är ifrån dec -24, jag tycker det är inte klokt att hon använder sin mammas cancerperuker. Måste mamman bli påmind om det när hon springer runt i dom. Hon hade den ju även på en bild från Turkiet.

December 2024 i Alice mått av bilder är ju sprillans ny då!
Citera
2026-08-13, 15:03
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Jag vill också seeee.. känns fan som att man måste börja betala ibland. Vissa saker är det synd att man missar.

Hon la upp att ett skvallerkonto fått en fråga om henne (plus flera andra mindre konton) och att man kan vända sig direkt till henne istället om man har frågor, men dom gånger jag skrivit till henne innan jag började följa denna tråden svararde hon aldrig.
Men hon var kanske ironisk, ett sätt att försöka luska ut vem som ställt frågan.

Edit: du som följer. Visade hon städtipset med bikarbonat? Minns att hon sa att hon hade köpt och skulle testa ett städtips/hack i community.
Senaste tiden är det extremt lite man missar... Så jäkla scammigt att hon påstår att hon visar sitt ansikte för prenumeranterna när det som vanligt är jättegamla videos och foton hon lägger upp. Det måste vara så att hon skäms för något i sitt utseende just nu. Jag kan som sagt svära på att "fransböjar-videon" är något år gammal minst.

Jag kan spontant inte minnas något bikarbonat-tips men kan erkänna att jag bläddrar förbi fort när det blir för ointressant.
Citera
2026-08-13, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Portapotty
Också intressant att Alice med sina fruktansvärda smärtor i fötterna alltid väljer att visa sig i diverse high heels både idag på Inalicekitchen och annars på MissWox.

Även att hon fortfarande regelbundet går på gym. Hon har dock slutat berätta om det för hon fattar att folk ifrågasätter då. Först hette det att det var rehab träning för henne. Men nu har hon inte nämnt det på länge. Fast folk i Alingsås har sett henne där.

F.ö måste man nog vara spritt språngande galen om man packar ner sin mammas gamla cancer peruk till sin solsemester i Turkiet. Måste vara väldigt obekvämt att ha på sig den i värmen. Hon hade ju t.o.m. med sig den till sjukhuset. Man hör ju att det inte låter helt friskt.
Citera
2026-08-13, 16:09
Medlem
Portapottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Det är så fult av henne att inte säga varför vården gav henne "små" portioner. Inte ett ord om hur hennes provsvar visade att hon riskerade att råka än mer illa ut p.g.a. refeeding-symtom.

Och proteinbrist?! Extremt ovanligt och ingenting man drabbas av för att man inte mölar i sig proteinbars under 2-4 veckor haha!

Suck... Jäkla galna mytoman.

Hon är så psykiskt sjuk, en riktig mytoman. Fruktansvärt att hon har så stor följarskala som tror blint på hennes snyfthistorier och hakar på drevet mot vården. Man kan fan tro att proteinbars innehåller hela kostcirkeln enligt Alice. Hur överlever vi andra utan proteinbars på daglig basis?
Citera
2026-08-13, 16:42
Medlem
En influencer har fått ett handskrivet hatbrev skickat hem till sig och postar om det på instagram, i kommentarsfältet dyker alice upp och kommenterar att hon får massor av sådana...det kan väl endå inte stämma?
Influencern är lou*se.v*dlund *=i
Citera
2026-08-13, 17:14
Medlem
Portapottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waffleface
En influencer har fått ett handskrivet hatbrev skickat hem till sig och postar om det på instagram, i kommentarsfältet dyker alice upp och kommenterar att hon får massor av sådana...det kan väl endå inte stämma?
Influencern är lou*se.v*dlund *=i

Om hon nu hade fått hatbrev på riktigt hade väl Alice knappast hållit tyst om det? Hon älskar ju när folk tycker synd om henne och kommer till hennes försvar. Hon hade postat högt och lågt för att få en anstormning handhjärtan av sina följare, det vore bara ännu mer garn till hennes offerkofta. Men beror väl å andra sidan på innehållet, om breven innehåller bevis för hur hon ljuger och scammar folk hade hon väl förvisso inte postat dom.
Citera
2026-08-13, 17:17
Medlem
När Leo provar varm bars och Alice står på sidan och stönar och ber honom ta en bit till för att alla ska se hur kladdig den är 🤣Nu börjar det eskalera igen och hon är nog inne i en manisk period nu med allt hon lägger ut och sedan tar bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in