2026-08-12, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Verkligen, det är nog precis det här hon är ute efter! Men hennes hem är inte personligt och varmt på det här sättet, det är kalt och utstuderat
Det är ett showroom både lgh och hus.Ingen hemmakänsla.
Citera
2026-08-12, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Verkligen, det är nog precis det här hon är ute efter! Men hennes hem är inte personligt och varmt på det här sättet, det är kalt och utstuderat
Kanske beror skillnaden delvis på att Maja Dixdotter inte har lika mkt "it" saker i inredningen. Hon har antikviteter och saker hon designat själv. Kanske därför Elsas hem har mer av showroom över sig, för att hon köper alla dessa "måste" grejor från Danmark mm och radar upp.
Citera
2026-08-13, 08:44
Medlem
Nej men usch skämskudde på dagens inlägg. För vem utom henne själv och möjligen de närmsta väninnorna är gamla pojkvänner intressanta!? Det skriker desperat slut på ämnen att skriva om. Stackars Pontus.
Citera
2026-08-13, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Kanske beror skillnaden delvis på att Maja Dixdotter inte har lika mkt "it" saker i inredningen. Hon har antikviteter och saker hon designat själv. Kanske därför Elsas hem har mer av showroom över sig, för att hon köper alla dessa "måste" grejor från Danmark mm och radar upp.

Ja, problemet med Elsa är väl att hon bara köper grejer som hon tror ska göra henne till den hon så gärna vill vara (hävda att hon egentligen äääär och alltid varit).
Citera
2026-08-13, 09:02
Medlem
Citat:
Nej men usch skämskudde på dagens inlägg. För vem utom henne själv och möjligen de närmsta väninnorna är gamla pojkvänner intressanta!? Det skriker desperat slut på ämnen att skriva om. Stackars Pontus.
Verkligen. Klarade inte av att läsa mer än några rader.
Citera
2026-08-13, 09:36
Medlem
Citat:
ja det var speciellt haha. Och alla blev nämnda vid namn utom Pontus haha
Citera
2026-08-13, 09:48
Medlem
Citat:

Håller med, det skriker också desperat behov av att framstå som fuckable
Citera
2026-08-13, 10:44
Medlem
Citat:
Ja,ointressant.Låter mest som att hon varit väldigt needy och hela tiden måste ha en man att hänga på.
Citera
2026-08-13, 10:46
Medlem
Angående dagens inlägg…
Har hon inte berättat en helt annan historia när hon träffade Pontus på Riche? Att hon följde med honom hem den kvällen/natten? Eller om dom åkte hem till henne? Aldrig hört att hon åt fiskgratäng med en kompis och stalkade honom på FB?
Kan såklart ha fel och Elsa äger sitt narrativ.
Citera
2026-08-13, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Angående dagens inlägg…
Har hon inte berättat en helt annan historia när hon träffade Pontus på Riche? Att hon följde med honom hem den kvällen/natten? Eller om dom åkte hem till henne? Aldrig hört att hon åt fiskgratäng med en kompis och stalkade honom på FB?
Kan såklart ha fel och Elsa äger sitt narrativ.
Verkar som hon åt fiskgratäng m kompisen dagen efter hon träffat Pontus?
"Jag drog med mig Lizzie och dagen efter åt hon och jag fiskgratäng hemma hos mig och gick igenom hela hans Facebook-profil. Där är han ju"..
Citera
2026-08-13, 11:08
Medlem
Det är ju sjukt! Tänk om pojkvännerna inte vill bli nämnda? Som idag kanske har familj och barn? Ju mer jag tänker på det... så här kan man ju inte hålla på som 40-åring?!
Citera
2026-08-13, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Verkar som hon åt fiskgratäng m kompisen dagen efter hon träffat Pontus?
"Jag drog med mig Lizzie och dagen efter åt hon och jag fiskgratäng hemma hos mig och gick igenom hela hans Facebook-profil. Där är han ju"..

Jo, men hon har skrivit tidigare i bloggen att hon följde med honom hem eller om det nu var så att dom tog en taxi hem till henne…. Och att dom varit oskiljaktiga sedan dess….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in