2026-08-11, 11:46
Medlem
Tycker Elsa har snygga ben, och kropp generellt. Inte ett dugg oproportionerlig. Hon ser stark ut. Framför allt ser hon väl ut som kvinnor gör mest.
Citera
2026-08-11, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelargonen92
Tycker Elsa har snygga ben, och kropp generellt. Inte ett dugg oproportionerlig. Hon ser stark ut. Framför allt ser hon väl ut som kvinnor gör mest.

Äntligen en inlägg på den här sidan som jag kan hålla med om!
Citera
2026-08-11, 16:22
Medlem
Oj oj, kvinnohatet i denna tråd vet inga gränser. Och för att enskilda användare inte hatar Elsa så betyder det inte att dom inte sprider kvinnohat. Om man inte förstår skillnaden på det så bör man läsa på lite. Att granska och kritisera influencers är sunt och viktigt! Att kommentera kvinnors kroppar är det inte, oavsett om det är din personliga åsikt eller ej. Och bara för FB är ett skvallerforum där man ”får skriva allt” måste man ju inte bete sig som ett TROLL. Man kan fortfarande tex bidra med vettiga och sakliga argument. Detta är kanske OT men jag är så less på att läsa samma gamla skit om benstommar, huruvida det är dåligt att banta eller dåligt att va tjock. Som sagt, kvinnohat, damned if you do, damned if you don't.

Min åsikt!!!
Citera
2026-08-11, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundtand
Oj oj, kvinnohatet i denna tråd vet inga gränser. Och för att enskilda användare inte hatar Elsa så betyder det inte att dom inte sprider kvinnohat. Om man inte förstår skillnaden på det så bör man läsa på lite. Att granska och kritisera influencers är sunt och viktigt! Att kommentera kvinnors kroppar är det inte, oavsett om det är din personliga åsikt eller ej. Och bara för FB är ett skvallerforum där man ”får skriva allt” måste man ju inte bete sig som ett TROLL. Man kan fortfarande tex bidra med vettiga och sakliga argument. Detta är kanske OT men jag är så less på att läsa samma gamla skit om benstommar, huruvida det är dåligt att banta eller dåligt att va tjock. Som sagt, kvinnohat, damned if you do, damned if you don't.

Min åsikt!!!
För det första, vad gör du ens i denna tråd, hitta en som inte gör dig less!
För det andra, tror två personer skrev om benen, ointressant håller med, vi övriga majoriteten diskuterar hur Elsa framställer sitt låtsasliv och låtsasutseende i bloggen.
Citera
2026-08-12, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Hon måste även Photoshopa för ser man henne live har hon riktiga klabbar till ben o vader vilket hon verkar fejka i bloggen. Stört kroppsideal
Lol. Hyckleriet i denna kommentar
Citera
2026-08-12, 08:55
Medlem
Hennes flyttoutfit? Alldeles för kort kjol och flipflops med klack? Det är ett stort LOL.
Citera
2026-08-12, 14:48
Medlem
Tycker de korta vippiga kjolarna är snygga men Elsa börjar bli lite för gammal för att bära upp det (jag är snart där själv så jag vet att det suger).
Citera
2026-08-12, 15:06
Medlem
Så mycket reklam för mantle, men när Elsa fotar badrummet så syns det inte en produkt därifrån. Hon har vänt bort alla burkar på handfatet men jag ser att det är E.Arden på flera. Inget schampo heller från mantle...
Citera
2026-08-12, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitarg99
Lol. Hyckleriet i denna kommentar
Hyckleriet är ju snarare att hon fejkar sin kropp, hon är inte så smal live, & det störda är att hon inte vågar visa hur hon ser ut. Mitt kroppsideal är att våga vara tjock eller mager , stå upp för sin kropp. Mina tankar. Punkt
Citera
2026-08-12, 18:51
Medlem
Detta inlägg fick mig att tänka att Elsa, hur mkt "rätt" saker hon än inreder med inte lyckas få samma hemtrevliga känsla. Antingen har man denna känsla eller inte. Elsa kan göra fina arrangemang och ta fina bilder, men jag saknar denna helhetskänsla i hennes hem.
https://www.instagram.com/p/Db3s4ZaiuRB/
Citera
2026-08-12, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Detta inlägg fick mig att tänka att Elsa, hur mkt "rätt" saker hon än inreder med inte lyckas få samma hemtrevliga känsla. Antingen har man denna känsla eller inte. Elsa kan göra fina arrangemang och ta fina bilder, men jag saknar denna helhetskänsla i hennes hem.

Verkligen, det är nog precis det här hon är ute efter! Men hennes hem är inte personligt och varmt på det här sättet, det är kalt och utstuderat
Citera
2026-08-12, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Samma beiga avskalade estetik som hos Elsa, men gjort med mer känsla. Elsas inredning är som sagt fin,men inget mer.Opersonligt.Å andra sidan så är det väl personligt för henne och i så fall är hon rätt tråkig helt enkelt! Hon saknar naturlig feeling för både inredning och att kombinera klädesplagg.Varför är hon bloggare på Elle,kan man undra? Vad tillför hon som man inte redan sett 1000 ggr förut?
Senast redigerad av petroliumxx 2026-08-12 kl. 19:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in