2026-08-13, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och med ett ENORMT avstånd mellan ögonen?
Var fel tydligen.
Citera
2026-08-13, 10:27
Medlem
Carl-Benzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
det flashback nu vill veta är snabbt som ögat , vem mannen är ,ålder , etnicitet
Etnicitet och trosuppfattning vet vi nog redan...
Citera
2026-08-13, 10:28
Medlem
[quote=allegrageller|95665693]
Riktigt allvarligt är det ju om det är ett barn som blivit utsatt. Är det känt vilken avdelning det rör sig om?

”Det misstänkta brottet ägde rum nattetid i en av medicinklinikens verksamheter på Länssjukhuset Ryhov.”

Är ”medicinkliniken” bara ett annat ord för sjukhus? Eller är det en särskild avdelning?

———————-

Jag vet inte exakt hur det gick till men inget barn som blev utsatt, däremot en väldigt sjuk person. Hände på en vårdavdelning.
Citera
2026-08-13, 10:38
Medlem
Finns en A*d*as *o*d 40 år i Tenhult kan ev vara han? Tillhör inte IVA medicinkliniken? När jag legat på IVA har jag haft samma läkare som på avdelningen. Medicinavdelningen verkar märklig: En misstänkt för sexbrott och en som försökt och dömd för mordförsök på sin far...
Citera
2026-08-13, 10:48
Medlem
Den här utpekade gärningsmannen A*d*as *o*d, är det en undersköterska, sjuksköterska eller läkare?
Senast redigerad av Deslauriers 2026-08-13 kl. 10:50.
Citera
2026-08-13, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Benz
Etnicitet och trosuppfattning vet vi nog redan...

Svennebanan, farsan hans också sjuksköterska när det begav sig. Gift med bosnier, gissar på muslimsk familj om man ser till namnet. 2 barn
Citera
2026-08-13, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deslauriers
Den här utpekade gärningsmannen A*d*as *o*d, är det en undersköterska, sjuksköterska eller läkare?

Sjuksköterska
Citera
2026-08-13, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittri
Sjuksköterska

Hur påverkar det eventuellt straff? Blir det lägre straff för en sjuksköterska än en läkare? Jag befarar själv att det kan bli ett väldigt lågt straff om han tagit en patient på tuttarna - kanske tycker rätten i sverige då att det räcker med att han förlorar jobbet och anseendet?
Citera
2026-08-13, 11:11
Medlem
Haha, googles AI skriver ut alla detaljer inklusive yrke och telefonnummer direkt rakt upp och ned... ingen är anonym på nätet när AI-bottar härjar runt

Address: ((maskat)) Tenhult
Profession: Nurse
Phone number: 070-((maskat))
Citera
2026-08-13, 11:21
Medlem
Citat:
Sjukskötare/SSK
Citera
2026-08-13, 11:21
Medlem
Citat:
Vilken typ av klädsel har en nedsövd kvinnlig patient på sig på den typen av avdelning? Finns det videobevakning inne på dessa salar som man kan titta på? Eller bryter det mot någon lag att filma patienter inne på deras rum?

Varför är patientens klädsel relevant tycker du?
Citera
2026-08-13, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlashnikovkamrat
Varför är patientens klädsel relevant tycker du?

Jag tänkte mest på hur lättillgängliga olika erotiska zoner är på patienten, det kan ju ha viss relevans för händelseförloppet och även för den påstådda gärningsmannens försvar i rätten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in