Igår, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Juste hon som skulle läsa 7.5 hp på 25 % (?!). Ska bli intressant om hon gör och klarar de men som allt annat så blir det inget av det. Hon skulle aldrig klara av att plugga på högskolan heltid..dessutom sitter hon hemma och såsar hela dagarna och har all tid i världen. Men nej Hanna är väl nöjd så länge hon kan göra reklam för namnlappar och krämer för torrt underliv.

Hon kanske kan bli målare annars.
Citera
Igår, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Eller inte...
Citera
Igår, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka

Anlita inte henne på löpande räkning - det har tagit henne halva veckan att måla en lekstuga.
Citera
Idag, 06:40
Medlem
Det är så mycket hon inte har kagt ut så det är omöjligt att minnas allt
Citera
Idag, 06:45
Medlem
En morgon framför tvn som vanligt! Hanna verkar inte fatta att när hon slänger in ord som ”äckligt” för att beskriva något gott så LÅTER DET ÄCKLIGT.

För övrigt - inte ett ljud om förskolestart…. Lars lär väl rimligtvis börjat samma vecka som Kevin börjar jobba.

Min gissning är att det är Kevin som får sköta allt kring förskolan, så det finns inte så mycket för Hanna att berätta om
Citera
Idag, 07:12
Medlem
Men H din clown använd inte ordet äckligt nu tänker jag bara att din frukost (i soffan framför tvn) är äcklig
Citera
Idag, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
En morgon framför tvn som vanligt! Hanna verkar inte fatta att när hon slänger in ord som ”äckligt” för att beskriva något gott så LÅTER DET ÄCKLIGT.

För övrigt - inte ett ljud om förskolestart…. Lars lär väl rimligtvis börjat samma vecka som Kevin börjar jobba.

Min gissning är att det är Kevin som får sköta allt kring förskolan, så det finns inte så mycket för Hanna att berätta om

Verkar vara hennes grej. Låter inte klokt när man läser. Hon tror väl att hon får in humor i sina meningsuppbyggnader när hon gör så(?) men låter ganska obegåvat.
Citera
Idag, 08:18
Medlem
Citat:
Undrar hur fräscht resten av deras hem är om en matta i lekrummet blir så äcklig att den ska slängas
ja undrar hur äcklig mattan i vardagsrummet är?!
Citera
Idag, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Verkar vara hennes grej. Låter inte klokt när man läser. Hon tror väl att hon får in humor i sina meningsuppbyggnader när hon gör så(?) men låter ganska obegåvat.

Hon pratar så förbannat illa hela tiden. Jag svär också, men inte konstant och i helt opassande sammanhang. Hennes svordomar och att få in snuskiga ord i allt framstår som Wt.
Citera
Idag, 08:42
Medlem
Citat:

Hon skriver ju att K köpt frallor på vägen hem från sitt nattpass så då sover han väl på dagarna den här veckan.
Citera
Idag, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Hon pratar så förbannat illa hela tiden. Jag svär också, men inte konstant och i helt opassande sammanhang. Hennes svordomar och att få in snuskiga ord i allt framstår som Wt.
Dåligt ordförråd + förstärkning av det som ska sägas men ofta felval.
Svär oxå, men skulle nog akta mig som influenser.
Citera
Idag, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon skriver ju att K köpt frallor på vägen hem från sitt nattpass så då sover han väl på dagarna den här veckan.
Japp perfekt för henne, han får säkert lämna Larsis på förskolan innan han går och lägger sig sen sover han hela dagen och hämtar L från förskolan när han har vaknat tror jag. Tror inte att Hanna varken hämtar eller lämnar själv, om ens barnet är på fsk dvs hon kanske är hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in