Igår, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Undrar hur fräscht resten av deras hem är om en matta i lekrummet blir så äcklig att den ska slängas
Ja, det kan man undra 🤔
Och rörigt. Rörigt i skåp och lådor. Inte organiserat alls, kan jag tänka mig.
Citera
Igår, 16:41
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Undrar hur fräscht resten av deras hem är om en matta i lekrummet blir så äcklig att den ska slängas

Den fantastiskt fula schackmattan i vardagsrummet måste väl ha bra mycket fler ingredienser än lekrumsmattan, där är dom ju jämt o gör allt!
Citera
Igår, 16:51
Medlem
Jag tror mer att lekrumsmattan hamnade i garaget pga ful.
Citera
Igår, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Jag tror mer att lekrumsmattan hamnade i garaget pga ful.
Jag letade upp inlägget från när hon gjort i ordning rummet (april-25) och då var ju mattan sååå fin och passade sååå bra till den gula väggen, men sen målade hon ju om och då passade den väl inte in längre! 😝
Citera
Igår, 18:07
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag letade upp inlägget från när hon gjort i ordning rummet (april-25) och då var ju mattan sååå fin och passade sååå bra till den gula väggen, men sen målade hon ju om och då passade den väl inte in längre! 😝
VM i att aldrig vara tillfreds med nånting en längre tid - Hanna Theorin ETTA 🏆
Citera
Igår, 18:09
Medlem
Undrar när hon tänker ta bort den där vidriga bilden där hon sitter och bresar med benen i syfte att normalisera alla kroppar.

Sommaren är inte slut riktigt ännu även om det är lite höstkänsla. Men jag har svårt att tro att den bilden skulle hjälpa någon att känna att "Oj, min kropp är ju okey för sjutton, säger HT det så måste det vara så". Suck!
Citera
Igår, 18:13
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Undrar när hon tänker ta bort den där vidriga bilden där hon sitter och bresar med benen i syfte att normalisera alla kroppar.

Sommaren är inte slut riktigt ännu även om det är lite höstkänsla. Men jag har svårt att tro att den bilden skulle hjälpa någon att känna att "Oj, min kropp är ju okey för sjutton, säger HT det så måste det vara så". Suck!

Det är det första man får upp när man går in på hennes konto. Troligtvis så låter hon den ligga kvar för att få klicks, av en helt annan publik än småbarnsmammorna.
Citera
Igår, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det är det första man får upp när man går in på hennes konto. Troligtvis så låter hon den ligga kvar för att få klicks, av en helt annan publik än småbarnsmammorna.

Jag går in på https://mystorysaver.com/user-info/hannatheorin när jag ska se dagens dumheter eftersom jag inte vill ge henne klick men man slipper den inte där heller.

Ja det ser ut att tilltala en annan målgrupp än småbarnsmammor, vidrig faktiskt!
Senast redigerad av Blomkvasten22 Igår kl. 18:39.
Citera
Igår, 18:43
Medlem
Vad tror vi, kommer hon plugga i höst eller inte? Hon kom ju in på en distanskurs och sen har jag inte hört så mycket mer. Tror hon kommer börja, men hoppa av ganska fort.

Vad var det med fertilitetskliniken för ett tag sedan. Visst skulle de utreda dem båda? Inte hört något mer om det heller.

Inte heller hört något om blodprovsvar.
Citera
Igår, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Vad tror vi, kommer hon plugga i höst eller inte? Hon kom ju in på en distanskurs och sen har jag inte hört så mycket mer. Tror hon kommer börja, men hoppa av ganska fort.

Vad var det med fertilitetskliniken för ett tag sedan. Visst skulle de utreda dem båda? Inte hört något mer om det heller.

Spot on 😅 vi lär inte höra nåt mer om det. Hon kommer inte plugga eller klara av kursen. Det går ta reda på om hon fått sina poäng där sen

Gällande blodproven så skulle de gå igenom det i augusti. Inte hört ett ljud o då lär det förbli tills hon behöver börjaa skapa content igen..
Citera
Igår, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka

Hahah men NEEEEJE inget av det. Då hade hon ju behövt förbereda sig med böcker osv men eftersom vi inte hört ett knyst tror hon att även den grejen blir ngt man glömmer bort… som allt annat… träning med pt, tandläkare, influencerresa osv.. i all oändlighet. Det knepiga är bara att internet aldrig glömmer H…
Citera
Igår, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Det är väl hennes mammas mat, de skulle ju ut och äta. Kul att det bara finns en restaurang där.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Hahah men NEEEEJE inget av det. Då hade hon ju behövt förbereda sig med böcker osv men eftersom vi inte hört ett knyst tror hon att även den grejen blir ngt man glömmer bort… som allt annat… träning med pt, tandläkare, influencerresa osv.. i all oändlighet. Det knepiga är bara att internet aldrig glömmer H…
Juste hon som skulle läsa 7.5 hp på 25 % (?!). Ska bli intressant om hon gör och klarar de men som allt annat så blir det inget av det. Hon skulle aldrig klara av att plugga på högskolan heltid..dessutom sitter hon hemma och såsar hela dagarna och har all tid i världen. Men nej Hanna är väl nöjd så länge hon kan göra reklam för namnlappar och krämer för torrt underliv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in