2026-08-12, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Clueless du tycker en massa hela tiden. Men det är väl bra för dig eller nått eller? jag har pratat om andra ansatta medborgare med tex #811. så lägg av. Jag kan din typ Clueless. Men #588 har faktiskt inte gjort något. Han sorterade lösgodis och jobbade så svetten lackade när afrikanen dök upp som en jävla alladin och ställde frågor. Hur många hade klarat av att svara upp på det så bra ändå #588

Afrikanen som du säger, hur vet just DU detta? Detta är info som ingen annan än Dumpen vet.
Citera
2026-08-12, 20:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Clueless du tycker en massa hela tiden. Men det är väl bra för dig eller nått eller? jag har pratat om andra ansatta medborgare med tex #811. så lägg av. Jag kan din typ Clueless. Men #588 har faktiskt inte gjort något. Han sorterade lösgodis och jobbade så svetten lackade när afrikanen dök upp som en jävla alladin och ställde frågor. Hur många hade klarat av att svara upp på det så bra ändå #588
Jag är lite av en proffstyckare. Det är bl a det som är så spännande med mej. #588 kom in på tips och är skyldig som synden. Det framgår med all önskvärd tydlighet av hans chatt. Hur bra är det att svettas så det lackar bland lösgodis förresten? Hade nu inte det pedofila raketpuckot fått sparken från butiken kanske en liten livsmedelsinspektion kunde ha varit lämplig där. Lite OT, men du tycker visst om språkriktighet och jag kan berätta för dej att det stavas "Aladdin". Notera även versalen i början.
Citera
2026-08-12, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
MEN du nämnde också att #588 skulle skicka iväg en kuk bild till Kry för att han hade klåda, men "råkade" skicka iväg det till det han trodde var ett barn, och att han såg fel på 4 och trodde att det var en 9. Så du verkar ju känna vem #588 ganska så nära inpå

Skicka iväg till Kry, den bortförklaringen var ny. Med den förhudsförträngningen så förstår man visserligen raketpuckot hade klåda. Hoppas Kry gav honom rådet att stoppa pitten i kaustik soda.
Citera
2026-08-12, 20:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Skicka iväg till Kry, den bortförklaringen var ny. Med den förhudsförträngningen så förstår man visserligen raketpuckot hade klåda. Hoppas Kry gav honom rådet att stoppa pitten i kaustik soda.
Bilden kanske hamnade fel pga att #588 hade anlitat en mellanhand. Det blir lätt fel då, har jag noterat.
Citera
2026-08-12, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Är förmodligen #808, bibliotekarie på skolan.

Finns en specifik tråd om just honom. (FB) Anställd på Malmöskola avstängd – konfronterad av Dumpen

Han är borttagen från Malmö Idrottsskolas hemsida som bibliotekarie nu.
Citera
2026-08-12, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Bilden kanske hamnade fel pga att #588 hade anlitat en mellanhand. Det blir lätt fel då, har jag noterat.

Just det, den famösa mellanhanden. Kanske var det hos han det kliade på pickadollen, och raketpeddot visste om det?
Citera
2026-08-12, 20:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Men va fan jag har ju sagt till dig att man kan ta fel på en 4 och 9 är det så svårt att fatta eller? Och det hade ju afrikanen fått stå för i så fall om livsmedelsinspektionen kommit dit. Det fattar ju alla förutom du tydligen clueless.
Hur vet du att det var en afrikan? Och det var ju #588 som svettades, inte fiskaren. Han borde fått löneavdrag för sitt kontaminerande och inte enbart sparken.
Citera
2026-08-12, 20:46
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det pedofila raketpuckot bidrar sannerligen med intressanta personliga egenskaper som tål att jämföras med andra avarter. Det är faktiskt lite av en prestation att i jämförelse med Raket-Madsen avgå som segrare som den värsta av dom två. 😝 #588 måste spricka av stolthet.

Haha, ja ganska illa att vara nästan värre än en potentiell seriemördare...
Citera
2026-08-12, 21:00
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Afrikanen som du säger, hur vet just DU detta? Detta är info som ingen annan än Dumpen vet.
Illern har noll koll. Den sk. afrikanen härstammar från mellanöstern. Fiskaren och konfrontatören är olika personer i fallet raketpeddot. Raketen berätter ju helhjärtat om sina teorier kring detta i samtalet med Kim där han tror kvinnan heter Michelle.
Citera
2026-08-12, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Illern har noll koll. Den sk. afrikanen härstammar från mellanöstern. Fiskaren och konfrontatören är olika personer i fallet raketpeddot. Raketen berätter ju helhjärtat om sina teorier kring detta i samtalet med Kim där han tror kvinnan heter Michelle.

Just det, får ta och lyssna på det igen så här på kvällskvisten. Riktigt kul samtal där raketpuckot blir ägd av Kim.
Citera
2026-08-12, 21:08
Medlem
Citat:
Men va fan jag har ju sagt till dig att man kan ta fel på en 4 och 9 är det så svårt att fatta eller? Och det hade ju afrikanen fått stå för i så fall om livsmedelsinspektionen kommit dit. Det fattar ju alla förutom du tydligen clueless.
Ja. På en handskriven 4:a och 9:a. Inte på skärmen. Är inte lika någonstans. Vässa ögonen och titta själv. Dessutom påstår ALLA gäddor att de inte har en aaaaning om hur gammalt barnet är. Är inga gäddor läskunniga? Och jag utgår från att du menar att alla gäddor som skickar dickpicks har klåda på kuken och vill skicka bild till doktorn och råkar skicka fel? Du kan ju inte rimligtvis veta att detta fenomen bara hände 588. Eller... 🤔
Citera
2026-08-12, 21:11
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Ja. På en handskriven 4:a och 9:a. Inte på skärmen. Är inte lika någonstans. Vässa ögonen och titta själv. Dessutom påstår ALLA gäddor att de inte har en aaaaning om hur gammalt barnet är. Är inga gäddor läskunniga? Och jag utgår från att du menar att alla gäddor som skickar dickpicks har klåda på kuken och vill skicka bild till doktorn och råkar skicka fel? Du kan ju inte rimligtvis veta att detta fenomen bara hände 588. Eller... 🤔
Ja, det låter logiskt när du skriver ihop detta faktiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in