2026-08-12, 16:19
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Är det någon som tänkt på eller nämnt likheterna mellan #588, vårt eget Raketpeddo och danske sexmördaren Raketmadsen? Dels har de ganska lika utseende med stirrig blick, dels intresset för amatörraketer ("fixar med företaget, driver eget inom rymd...") och att de båda är beredda att utsätta kvinnor och flickor för sina djävulska lustar. Vem vet vad som hade hänt om #588 fick tag på en riktig flicka? De är iaf psykopater båda två, det enda förmildrande man kan säga om danske raketmannen är att han iaf håller sig till vuxna kvinnor, medan gädda #588 är pedofil.

Har gjort kopplingen. Ja där ser man tydligt vad som kan hända när dessa galningar får utlopp för sina "fantasier". Stackars Kim. Må hon vila i frid.
Citera
2026-08-12, 16:21
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Är det någon som tänkt på eller nämnt likheterna mellan #588, vårt eget Raketpeddo och danske sexmördaren Raketmadsen? Dels har de ganska lika utseende med stirrig blick, dels intresset för amatörraketer ("fixar med företaget, driver eget inom rymd...") och att de båda är beredda att utsätta kvinnor och flickor för sina djävulska lustar. Vem vet vad som hade hänt om #588 fick tag på en riktig flicka? De är iaf psykopater båda två, det enda förmildrande man kan säga om danske raketmannen är att han iaf håller sig till vuxna kvinnor, medan gädda #588 är pedofil.
Jag har aldrig hört talas om honom förrän nu, och ja det är skrämmande likt #588 🤢🙄😱
Citera
2026-08-12, 16:26
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Jaja, lika storhetsvansinne har de med. Vem vet vad Dumpen förhindrade.....

#588 raketpuckot

Inte säkert att han hade gjort något så hemskt, men ja fy fan. Dumpen har nog räddat många barn iom att potentiella förövare avslöjas för allmänheten.

Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Har gjort kopplingen. Ja där ser man tydligt vad som kan hända när dessa galningar får utlopp för sina "fantasier". Stackars Kim. Må hon vila i frid.

Ja, tragiskt. Många psykopater i samhället som lyckas gömma sig "in plain sight".

Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Jag har aldrig hört talas om honom förrän nu, och ja det är skrämmande likt #588 🤢🙄😱

Där är något, både utseende och personlighet. Grandiosa och självupptagna...
Citera
2026-08-12, 16:28
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
#283 såg ut lite som du beskriver.

Helt Rätt
Gränslöst var det här #283

https://dumpen.se/2023/09/25/granslost-var-det-har-janapp-283-falkenberg/

Sedan kan man ha kebabsåsen som modern föregångare till sjuka saker - " kebabsåsen"

Citera
2026-08-12, 17:03
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Faktiskt inte tänkt på det men jäklar vad likheter när du säger det.

Ta en titt på några inlägg på raketpeddots andra konto(utöver dumpadumpennu)
https://www.instagram.com/nermedpundaren

Det är rejält med raseri i en del av inläggen. Alltid postade sent på kvällen/natten. Kan tänka mig att han en vacker dag får flippen fullständigt när inte alla myndigheterna stryker honom medhårs. Släng in några bira och groggar på det och det är lätt hänt att kniven åker fram och det blir något våldsbrott.

Popcornen är redo 🤩
Citera
2026-08-12, 17:37
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
De är ju de grova gäddorna som gör mest skada. Att en man tänder på unga tjejer har i alla fall någon fjärran naturlig bäring men om någon vill ge sig på småbarn handlar det om ren jävla ondska. De förstnämnda ska naturligtvis brinna i helvetet även de.

Nästa steg för att höja det hela ett pinnhål vore att fiska upp en äkta pedofilmamma/pappa som bjuder ut sina barn. Det vore storfiske.
Jo, det har du rätt i. Är nog bara mitt egna underhållningsego som tycker det känns som lathet.
Citera
2026-08-12, 17:47
Medlem
Citat:
Inte säkert att han hade gjort något så hemskt, men ja fy fan. Dumpen har nog räddat många barn iom att potentiella förövare avslöjas för allmänheten.

Ja, tragiskt. Många psykopater i samhället som lyckas gömma sig "in plain sight".

Där är något, både utseende och personlighet. Grandiosa och självupptagna...

Nej SÅ hemskt får vi verkligen inte hoppas, men hans lilla chinapuff med förhudsförträngning har säkert skrämt livet ur många barn han skickat den till.
Citera
2026-08-12, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Faktiskt inte tänkt på det men jäklar vad likheter när du säger det.

Ta en titt på några inlägg på raketpeddots andra konto(utöver dumpadumpennu)
https://www.instagram.com/nermedpundaren

Det är rejält med raseri i en del av inläggen. Alltid postade sent på kvällen/natten. Kan tänka mig att han en vacker dag får flippen fullständigt när inte alla myndigheterna stryker honom medhårs. Släng in några bira och groggar på det och det är lätt hänt att kniven åker fram och det blir något våldsbrott.

Popcornen är redo 🤩

Skärmdumpa åt oss som inte har insta?
Citera
2026-08-12, 18:00
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Befem
Skärmdumpa åt oss som inte har insta?
Har inte heller insta tyvärr. Prova storynavigation.com
Citera
2026-08-12, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hur kommer det sej att du är så fixerad vid det pedofila raketpuckot och inte några andra gäddor? Själv tycker jag t ex att #746 och #785 är väldigt intressanta. Har du lyssnat på #746 snyftsamtal med Sara? Det är det samtal jag tycker mest om, även om Saras totalkross av #588 i samtalet efter konfrontationen inte går av för hackor heller. #785 är spännande bl a eftersom hans plats på Dumpen påstås ha kommit till pga att en mystisk mellanhand klantade till det. Jag tror inte att det är någon annan gädda som haft en sådan sabla otur. Dessutom hade han en urkorkad polare som klev in i tråden och förstörde livet för honom ytterligare. Det är en drabbad rackare, den där #785.

Clueless du tycker en massa hela tiden. Men det är väl bra för dig eller nått eller? jag har pratat om andra ansatta medborgare med tex #811. så lägg av. Jag kan din typ Clueless. Men #588 har faktiskt inte gjort något. Han sorterade lösgodis och jobbade så svetten lackade när afrikanen dök upp som en jävla alladin och ställde frågor. Hur många hade klarat av att svara upp på det så bra ändå #588
Citera
2026-08-12, 19:30
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Clueless du tycker en massa hela tiden. Men det är väl bra för dig eller nått eller? jag har pratat om andra ansatta medborgare med tex #811. så lägg av. Jag kan din typ Clueless. Men #588 har faktiskt inte gjort något. Han sorterade lösgodis och jobbade så svetten lackade när afrikanen dök upp som en jävla alladin och ställde frågor. Hur många hade klarat av att svara upp på det så bra ändå #588
MEN du nämnde också att #588 skulle skicka iväg en kuk bild till Kry för att han hade klåda, men "råkade" skicka iväg det till det han trodde var ett barn, och att han såg fel på 4 och trodde att det var en 9. Så du verkar ju känna vem #588 ganska så nära inpå
Citera
2026-08-12, 20:01
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Det pedofila raketpuckot bidrar sannerligen med intressanta personliga egenskaper som tål att jämföras med andra avarter. Det är faktiskt lite av en prestation att i jämförelse med Raket-Madsen avgå som segrare som den värsta av dom två. 😝 #588 måste spricka av stolthet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in