2026-08-12, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Är singel. Räcker det svaret?
Absolut.
Citera
2026-08-12, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Marie som du länkade till tidigare kunde du ju tycka till om. Ger hon dig tankar på sex? Du undviker bara frågan.

Att män "går ner i åldrarna". Det låter som en galenpanna har fantiserat ihop det.

Jag har personligen aldrig misstagit en 12-åring för en 16-åring. Men du missar poängen här. Har man gått igenom puberteten (tar i runda slängar 3-6 år) så kan man vara attraktiv för vanliga män. Generellt händer det runt 15-18 år typ. Jag tänker inte älta det mer.

Jag tror man menar att en tjej kommer i puberteten när hon blir könsmogen, alltså får mens, inte när deras bröstkörtlar börjar växa lite. Om jag minns min sexualundervisning så kallade man det för "förpubertet".

Haha nej vem har sagt det, du? Du är den enda som pratar om 12åringar.

Ja, hon gav mig tankar på sex när hon var kring 28-35. Och jag var några år äldre än henne. Numera gör hon inte det, numera är det endast min partner som ger mig tankar på sex!

Läs:
"Den som har en tjejkropp brukar komma i puberteten när de är mellan 8 och 13 år. Eftersom åldern för pubertet varierar så mycket kan det skilja mycket både i längd och kroppslig utveckling på ungdomar i samma ålder. Att brösten börjar växa är det första tecknet på att den som har en tjejkropp är i puberteten. Första mensen brukar komma ungefär två år efter att brösten har börjat växa. Sen pubertet kallas det om det inte kommit några pubertetstecken för den som har en tjejkropp och är 13 år." Källa: https://www.1177.se/barn--gravid/sa-vaxer-och-utvecklas-barn/kroppen/sa-utvecklas-kroppen-under-puberteten/

Vissa 12-åringar kommer se ut som 16.
Och vissa 16-åringar kommer se ut som 20.

Att säga att man generellt tänder på 16-åringar, innebär med andra ord att man lika gärna går igång på de mellan 12-15 som ser ut som 16. Och då är man hebefil!

Om man däremot säger att man tänder på de som ser ut som och verkar vara 20+, så är man ju garanterat inte hebefil! Eftersom man då uteslutande tänder på honor som ser vuxna ut/verkar vara vuxna. Och som oftast kommer vara det dessutom.

Blev det tydligare så?
Citera
2026-08-12, 12:59
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ja, hon gav mig tankar på sex när hon var kring 28-35. Och jag var några år äldre än henne. Numera gör hon inte det, numera är det endast min partner som ger mig tankar på sex!

Läs:
"Den som har en tjejkropp brukar komma i puberteten när de är mellan 8 och 13 år. Eftersom åldern för pubertet varierar så mycket kan det skilja mycket både i längd och kroppslig utveckling på ungdomar i samma ålder. Att brösten börjar växa är det första tecknet på att den som har en tjejkropp är i puberteten. Första mensen brukar komma ungefär två år efter att brösten har börjat växa. Sen pubertet kallas det om det inte kommit några pubertetstecken för den som har en tjejkropp och är 13 år." Källa: https://www.1177.se/barn--gravid/sa-vaxer-och-utvecklas-barn/kroppen/sa-utvecklas-kroppen-under-puberteten/

Att säga att man generellt tänder på 16-åringar, innebär med andra ord att man lika gärna går igång på de mellan 12-15 som ser ut som 16. Och då är man hebefil!

Om man däremot säger att man tänder på de som ser ut som och verkar vara 20+, så är man ju garanterat inte hebefil! Eftersom man då uteslutande tänder på honor som ser vuxna ut/verkar vara vuxna. Och som oftast kommer vara det dessutom.

Blev det tydligare så?
Givetvis, du är ju extremt tråkig.

Hur som helst tomaten, puberteten betyder att man går från barn till vuxen rent fysiskt. Att man har lite bröst eller har fått mens betyder inte att man är fullt utvecklad så att säga.
När jag gick i skolan så sa man att innan man är könsmogen (kan få avkomma) så var man i "förpuberteten". Man kan ju använda olika definitioner på det.

Nej det betyder inte det. Antingen är man fysiskt utvecklad eller inte. Det finns ingen exakt vetenskap som säger att är man x år gammal så är man det, generellt håller jag fast vid 15-18 år. Du är inte kapabel att förstå saker som inte passar in en fyrkant. Inte mitt fel.
Citera
2026-08-12, 14:30
Medlem
Citat:

Nej så är det inte. Hebefil är man om man tänder på OCH FÖREDRAR 12-åringar som ser ut som 12-åringar, framför andra åldrar. Det räcker alltså inte ens att attraheras av 12-åringar som ser ut som 12 för att det ska klassas som hebefili. Du ska även föredra det framför äldre. Först då är det hebefili. Att föredra 18-, 20- eller 30-åringar men också attraheras av 12-åringar som ser ut som 12 är alltså inte hebefili.

12-åringar ser i regel inte ut som 16. Och i de enstaka extremfall då de eventuellt gör det så är det inte hebefili att tända på dem. Eftersom de i så fall ser ut som 16 och inte som 12. Så du är rejält ute och cyklar här.

Sluta nu uttala dig om begrepp du inte ens vet innebörden av.
Citera
2026-08-12, 14:51
Medlem
Citat:

Läs:

Blev det tydligare så?

Ditt resonemang är så jävla vansinnigt. Här nedan följer en bild på 16-åringen i Gudfadern, som ALLA normala heterosexuella män i världen såklart attraheras av:

https://share.google/T127FB57JV5eCBCnD

Hon var alltså 16 år på den bilden. Och här nedan följer en bild på en 12-åring:

https://share.google/mwc32usblIe7M1Q5V

Låt mig nu vara tydlig. Det är fullt normalt, friskt, sunt och extremt vanligt att heterosexuella vuxna män attraheras av tjejen på första bilden. I princip alla gör det.

Däremot kommer de allra flesta män, och alla normala heterosexuella män, inte känna någon sexuell attraktion alls för 12-åringen på bild 2. För ungefär så där ser 12-åringar ut i regel. Det är alltså i regel en jätteskillnad mellan en 12-åring och en 16-åring.

Men enligt din fullständigt förvridna logik och världsbild så kommer den man som attraheras av den 16-åriga tjejen på första bilden "lika gärna" också kunna attraheras av den 12-åriga tjejen på andra bilden.

Inser du inte själv hur galet du resonerar?
Senast redigerad av Joe88 2026-08-12 kl. 14:54.
Citera
2026-08-12, 15:21
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Mm, och vart vill du komma?

Ser man ut som 25 år Ariana Grande är man snygg. Ser man ut som Gudrun Schyman är man ful. Hajjar du? Gudrun blir aldrig, och har aldrig varit en stark 5,6 eller 7:a.
Nu är det väl inte ansiktet och kroppen som lyfter Ariana Grande? Är inte hon känd för att ha jävligt små och välformade fötter?

Det är ju faktiskt en astronomisk skillnad hos kvinnor när det kommer till fötter. De flesta 18-åriga tjejer har åtminstone acceptabla fötter. Detsamma är ju helt omöjligt att säga om 48-åriga kärringar; missbildningar, vanskapta, hallux valgus, förhårdnader, krokiga tår, gula naglar. Tiden är inte snäll mot kvinnofötter, det är en sak som är säker
Citera
2026-08-12, 15:28
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Nu är det väl inte ansiktet och kroppen som lyfter Ariana Grande? Är inte hon känd för att ha jävligt små och välformade fötter?

Det är ju faktiskt en astronomisk skillnad hos kvinnor när det kommer till fötter. De flesta 18-åriga tjejer har åtminstone acceptabla fötter. Detsamma är ju helt omöjligt att säga om 48-åriga kärringar; missbildningar, vanskapta, hallux valgus, förhårdnader, krokiga tår, gula naglar. Tiden är inte snäll mot kvinnofötter, det är en sak som är säker
Jag tycker bara att hon för cirka tio år sedan är ett bra exempel på en typiskt snygg ung tjej som får allt hon vill ha. En perfekt diva. Jag är inte inne på fötter så jag vet inget om det. Det är inte sexuellt för mig.
Citera
2026-08-12, 15:40
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Jag tycker bara att hon för cirka tio år sedan är ett bra exempel på en typiskt snygg ung tjej som får allt hon vill ha. En perfekt diva. Jag är inte inne på fötter så jag vet inget om det. Det är inte sexuellt för mig.
Inte är det sexuellt för mig heller, mer än att äldre kvinnors fötter inte är särskilt trevliga. Tycker du det?

Varenda en kroppsdel på en kvinna kan ju kategoriseras som antingen fin, neutral eller ful. Attraktiv eller ej. Saknar du estetiskt sinne? Fin näsa eller ful näsa, fina bröst eller neutrala bröst, fin rumpa kontra ful rumpa osv osv Förstår du vart jag vill komma?
Senast redigerad av trewq 2026-08-12 kl. 15:48.
Citera
2026-08-12, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88

Ditt resonemang är så jävla vansinnigt. Här nedan följer en bild på 16-åringen i Gudfadern, som ALLA normala heterosexuella män i världen såklart attraheras av:

https://share.google/T127FB57JV5eCBCnD

Hon var alltså 16 år på den bilden.

Låt mig nu vara tydlig. Det är fullt normalt, friskt, sunt och extremt vanligt att heterosexuella vuxna män attraheras av tjejen på första bilden. I princip alla gör det.

Jag tycker hon var ganska ful. Attraherar mig inte särskilt, men hon ser ju absolut ut som en vuxen och fullt utvecklad kvinna. Den 16-åring jag blev ihop med (jag var 8 år äldre) såg betydligt yngre och valpigare ut, även om hon också var en kvinna och inte ett barn. Hon såg ut som det hon var, en lite valpig 16-årig tjej. Jag har verkligen aldrig skämts för eller ångrat att jag blev ihop med henne, varken då det begav sig eller idag, många år senare. När man sen blir äldre så är ju 8 års åldersskillnad ingenting och nästan alla kvinnor jag har haft efter "16-åringen" har varit mer än 8 år yngre än jag.

Citat:
Men enligt din fullständigt förvridna logik och världsbild så kommer den man som attraheras av den 16-åriga tjejen på första bilden "lika gärna" också kunna attraheras av den 12-åriga tjejen på andra bilden.

Ja det är ju bara trams såklart. Jag blev ihop med en 16-årig tjej, som raggade upp mig, men jag hade ju verkligen inte gjort något eller känt ömsesidig attraktion om en 12-åring av någon galen anledning hade gjort samma typ av närmanden som den aktuella 16-åringen gjorde. Det finns ingen logik alls i detta trams och är väl bara nån korkad feminist-goja som omanliga män har internaliserat för att de tror att de får pluspoäng från husse (och kanske lite kvinnlig uppmärksamhet om de är riktigt duktiga och lydiga).
Citera
2026-08-12, 16:02
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Inte är det sexuellt för mig heller, mer än att äldre kvinnors fötter inte är särskilt trevliga. Tycker du det?

Varenda en kroppsdel på en kvinna kan ju kategoriseras som antingen fin, neutral eller ful. Attraktiv eller ej. Saknar du estetiskt sinne? Fin näsa eller ful näsa, fina bröst eller neutrala bröst, fin rumpa kontra ful rumpa osv osv Förstår du vart jag vill komma?
För många män är fötter en sexig grej. Nej äldre kvinnors fötter är inte trevliga.

Ariana är estetiskt snygg i ansiktet. Hennes kropp är petite, som många gillar. Fötter är bara inget jag noterar. Jag tror inte det är hennes fötter som lockar de flesta, men kanske någon.
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-12 kl. 16:08.
Citera
2026-08-12, 18:28
Medlem
Citat:

Haha ja fyfan, där sa du något! Man vill ju hellre kunna ställa frågan ”är det dina fötter som är så mjuka?<3” än att behöva klökas av åsynen.
Citera
2026-08-12, 19:04
Medlem
Citat:
Men varför fultolkar du det jag skriver för?
Läs nu noga:

1. Vissa 16-åringar ser ut som 20+ (tex. skådisen i Gudfadern). Att heterosexuella män tänder på dessa är normalt, tills de inser att de har med en omogen 16-åring att göra, då slaknar lusten om han är normal. Men för hebefiler kvarstår lusten, eftersom han är onormal.

2. Vissa 12-15 åringar ser ut som 16... Tänder man på det, är man hebefil.

3. En normal man tänder på honor som ser ut att vara minst 20. Men tappar som sagt var lusten om det visar sig vara en mentalt omogen 16-åring.

4. En hebefil tänder på de som ser ut som 16, vare sig de är 16 eller 12.

Och ni som skriver att "alla män tänder på 16-åringar", menar ju at ni tänder på de som ser ut som 16. Dvs. ni tänder på 12-15 åringar som ser ut som 16. Och det gör er till hebefiler. I synnerhet du, som ju påstår att "kvinnor på 20 lever på lånad tid". Du gör det ju väldigt tydligt att du helst vill ha en tjej som ser ut som 16. Vilket alltså lika gärna kan vara en 12-15 åring.

1. Fel. Mäns lust avgörs främst av utseende. Dock avstår man kanske av moraliska eller sociala skäl om det visar sig att hon är 16.

2. Nej man är inte hebefil om man tänder på någon som ser ut som 16. Hebefil är man om man tänder på OCH FÖREDRAR någon som ser ut som 11-14.

3. Fel, som sagt. Se punkt 1.

4. Nej, som sagt. Se punkt 2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in