2026-08-12, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Vad har Orrenius gjort för att så många har en så negativ syn på honom?

Han har förföljt och trakasserat folk i deras hem. Bland mycket annat.

Givetvis framställde han sig som en modig reporter (med hela Bonniers och Expo iryggen) när han förstörde livet för vanliga människor som klagade på nätet över hur den okontrollerade invandringen orsakade våld och kriminalitet i deras närmiljö.

De "goda krafterna" kan begå vilka övergepp som helst.
Citera
2026-08-12, 00:27
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Nick Alinia ha! Den där husnegern är lika mycket invandrare som Jackie Arklöv. Det är därför såna individer är så jävla farliga för de ger rasister som du en ursäkt för era åsikter. ”Men person X har ju utländskt påbrå och har samma åsikter så det kan inte vara rasistiskt”

Lite som den moderna versionen av ”jag har invandrarkollegor jag kan inte vara rasist”

Så om man kallar invandrare för neger som du gjorde, så är man en antirasist, men om man tycker det är bra att vita barn föds, så är man rasist. Ni på vänsterkanten har skumma definitioner.
Citera
2026-08-12, 00:38
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Han har förföljt och trakasserat folk i deras hem. Bland mycket annat.

Givetvis framställde han sig som en modig reporter (med hela Bonniers och Expo iryggen) när han förstörde livet för vanliga människor som klagade på nätet över hur den okontrollerade invandringen orsakade våld och kriminalitet i deras närmiljö.

De "goda krafterna" kan begå vilka övergepp som helst.
Förföljt och trakasserat? Jag antar att det polisanmäldes. Du syftar möjligen på hans försök att få ett samtal med den sjukpensionerade tidigare DN-medarbetaren. Om det är trakasserier att knacka på dörren hos någon så har du en ganska låg tröskel för vad du räknar in i det.

Sanna Hill var väl med Bechir Rabani när han knackade på hemma hos Aschberg? Hon höll i kameran om jag inte minns fel. Förföljelser och trakasserier i folks hem? Han framställde sig som en megafon, så han kunde inte gömma sig bakom journalisttiteln.
Citera
2026-08-12, 02:07
Medlem
Bilderberg78s avatar
Hennes parhäst Vabrra Suk är ingen svensk, och kan inte kalla det sig enligt sig själv ens. Nya tider var två tidningsblad vikta till fyra sidor med redan publicerade blogginlägg som de skickade gratis till alla som uppgav en adress till dem.

Det krävde inte mer för att lura till sig presstödet och de levde på det likt ett bättre socialbidrag under alla åren. Sedan slutade staen ge dem pengar. Och nu gråter Samma Hill i DN. End of story.
Citera
2026-08-12, 02:22
Medlem
Bilderberg78s avatar
Samma Hill borde byta namn samt frisyr, gå klart gymnasiet samt skaffa sig ett riktigt jobb. Det är mitt råd.
Citera
2026-08-12, 02:44
Medlem
Curt Hsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Du skrev att vita vill föda vita barn.

Jag poängterade att Hitler hade samma tankar som du🙂

Själv skiter jag fullständigt i vilken hudfärg mina barn har.
Alltså nivån
Citera
2026-08-12, 03:15
Medlem
Citat:
Nick Alinia ha! Den där husnegern är lika mycket invandrare som Jackie Arklöv. Det är därför såna individer är så jävla farliga för de ger rasister som du en ursäkt för era åsikter. ”Men person X har ju utländskt påbrå och har samma åsikter så det kan inte vara rasistiskt”

Lite som den moderna versionen av ”jag har invandrarkollegor jag kan inte vara rasist”
Men alla som åker tunnelbana är svenskar tills de börjar ifrågasätta normerna i det sjuka svenska böglandet då förvandlas de till "husneger".

Den äckliga mentalstörda svenska vänstermänniskan har inte ens några problem att säga det.

Som väl är så är övriga mänskligheten normala i huvudet och lider inte av den svenska mentalsjukdomen.

Så personer som du får leva med att plågas av vetskapen att folk utanför Sveriges gränser är normala huvudet till skillnad från er själva tills dess att ni försvinner som en konsekvens av er efterblivenhet och förståndshandikapp.
Senast redigerad av larsjohansson 2026-08-12 kl. 03:29.
Citera
2026-08-12, 04:49
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Men alla som åker tunnelbana är svenskar tills de börjar ifrågasätta normerna i det sjuka svenska böglandet då förvandlas de till "husneger".

Den äckliga mentalstörda svenska vänstermänniskan har inte ens några problem att säga det.

Som väl är så är övriga mänskligheten normala i huvudet och lider inte av den svenska mentalsjukdomen.

Så personer som du får leva med att plågas av vetskapen att folk utanför Sveriges gränser är normala huvudet till skillnad från er själva tills dess att ni försvinner som en konsekvens av er efterblivenhet och förståndshandikapp.

Lustigt att du säger det för faktum är att jag lämnade mentalsjukhuset Sverige för över 20 år sen av just den anledningen. Man måste vara bra jävla sjuk i huvudet för att stanna kvar där. Fullt med miserabla olyckliga jävlar och stannar man länge nog så blir man till slut en av dom. Så du har helt rätt men skillnaden är att det är du som är mentalpatienten, inte jag. Fly medan du kan!
Citera
2026-08-12, 06:30
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Ingen hatar kvinnor. Du läser in för mkt i denna person sanna hills personliga vendetta mot en rörelse hon huger i ryggen genom att springa till sverigefientliga DN och lipa och ljuga. Hade hon inte agerat sellout hade hennes lögner varit mer trovärdiga men är man inte en korkad hjärntvättad feminist så vet man hur långsinta kvinnor kan vara och hon vill väl bara strö osämja i rörelsen.

Jag har ju hänvisat till flashback inlägg där nationalister om och om igen hatar på kvinnor, skriver kvinnor inte ska få rösta, inte vara chefer och att allt ont i världen är kvinnors fel osv.
Jag behöver ingen Sanna hill för veta nationalister syn på kvinnor
Citera
2026-08-12, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Curt Hson
Alltså nivån

Ja precis. Många extremistjävlar ägnar sig åt att relativisera sin sekts beteenden i tråden.
Citera
2026-08-12, 08:34
Medlem
trewqs avatar
Finns väl säkert många tänkbara orsaker bakom hennes avhopp, som inte nämns i artikeln:

- kämpat på i 18 år och märker att väldigt lite förändras, snarast att utvecklingen ödesbestämt fortsätter mot än mer otrygghet, våld, mångkultur, hedersförtryck och islamisering. Är det värt att slåss för en förlorad sak? Hon har gett upp helt enkelt, tappat både tron och kraften.

- de har gått in i hennes medvetande och under huden på henne hur jävla avskydda nationalister är bland den breda allmänheten. Ifrågasätter man den liberala demokratin idag är det som att vara kättare under medeltiden; man släpas inför storinkvisitorn som tar en i örat.

- och det här med att nationalistiska män skulle vara mer misogyna än inom andra ideologier tror jag inte ett skit på. Finns vidriga karlar i samtliga partier, en hel del kapten klänning typer gömmer sig i S,V,C och MP. Bara hennes eget usla omdöme som föst in henne i skyddat boende. När ska den här sortens kvinnor lära sig? Antagligen aldrig.
Citera
2026-08-12, 09:39
Medlem
Citat:
Lustigt att du säger det för faktum är att jag lämnade mentalsjukhuset Sverige för över 20 år sen av just den anledningen. Man måste vara bra jävla sjuk i huvudet för att stanna kvar där. Fullt med miserabla olyckliga jävlar och stannar man länge nog så blir man till slut en av dom. Så du har helt rätt men skillnaden är att det är du som är mentalpatienten, inte jag. Fly medan du kan!

Det finns hemska rasister i Sverige enligt dig själv, men du tyckte det var lämpligt att kalla en invandrare "hus-neger" eftersom han ifrågasatte det svenska sosse-normsystemet. När du flyttade utomlands så gjorde det förmodligen Sverige en aning mer trevligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in