2026-08-11, 20:37
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Öh nej det var inte det jag skrev. Har du knarkat?

Ok då missförstod jag. Klargör gärna igen för mig vad du menade
Citera
2026-08-11, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Ok då missförstod jag. Klargör gärna igen för mig vad du menade

Du skrev att vita vill föda vita barn.

Jag poängterade att Hitler hade samma tankar som du🙂

Själv skiter jag fullständigt i vilken hudfärg mina barn har.
Citera
2026-08-11, 21:06
Medlem
Bilderberg78s avatar
ETC ska alltid vara värst.

Därför kan Fröken Snusk bli nya Sanna Hill
https://www.etc.se/kronika/daerfoer-kan-froeken-snusk-bli-nya-sanna-hill
Citera
2026-08-11, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Jo visst men personen jag citerade ville få det till att Nick Alinia bara ”ställer lite obekväma frågor”. Snubben är fullfjädrad höger och en riktig jävlaproptyp för den iranska husnegern

Att kalla nån för "husneger" är ett begrepp som borde få dig att tänkta om ditt vidriga vänstermongo i dubbel bemärkelse.
Är det meningen att en icke-svensk inte skall ta en viss ståndpunkt bara för han har en viss sorts färg på sin hy? Du erkänner invandrare är naturliga femtekollonare dvs.
Citera
2026-08-11, 22:00
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatballOnSticks
Undrar också det. Och om Karlstrand var lillsatan vem var då storsatan. Marc?

Jag vet bara att han kallades det i skolan. Det här var innan ND tiden. Marc gick under namnet dvärgen.

Detr ju något satanistiskt över Sanna och Mattias. Bara kolla på Sanna. Visst ser hon satanistsk ut? Samma med Mattias.
Citera
2026-08-11, 22:07
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Att kalla nån för "husneger" är ett begrepp som borde få dig att tänkta om ditt vidriga vänstermongo i dubbel bemärkelse.
Är det meningen att en icke-svensk inte skall ta en viss ståndpunkt bara för han har en viss sorts färg på sin hy? Du erkänner invandrare är naturliga femtekollonare dvs.

Är bara roligt och kalla folk och saker för negrer. Mitt favorit negerord är Hobbyneger. Inte alls ett ovanligt ord för i tiden. Var vita som solade solarium. Speciellt uppmärksammade på vintern.

Neger är ett roligt ord som borde användas mer som förr i tiden. Sverige är unikt i sitt användande av negerordet. Ren och skär humor. Folk har ingen humor idag. Bara humör.

Vi komma vi komma från pepparkakeland.

Han som sa det han var det? Är det? Verkar blivit en grej att man måste vara neger själv om man vill använda ordet.

Man kanske borde bli neger? Skaffa sig en ny hobby.

Eller bli bög?

Garderobsbög... Kommer ut som... Kärring. Dra den där om Rödluvan OCKSÅ.

Särbarn med särintressen. Jorden håller på och gå under. Dessa jävlar alltså. Man blir så förbannad på alla konspirationer. Bara en massa galna teorier. Fungerar i teorin... Skrattar bäst som skrattar sist.
Senast redigerad av PingPongZong 2026-08-11 kl. 22:20.
Citera
2026-08-11, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Är bara roligt och kalla folk och saker för negrer. Mitt favorit negerord är Hobbyneger. Inte alls ett ovanligt ord för i tiden. Var vita som solade solarium. Speciellt uppmärksammade på vintern.

Neger är ett roligt ord som borde användas mer som förr i tiden. Sverige är unikt i sitt användande av negerordet. Ren och skär humor. Folk har ingen humor idag. Bara humör.

Vi komma vi komma från pepparkakeland.

Han som sa det han var det? Är det? Verkar blivit en grej att man måste vara neger själv om man vill använda ordet.

Man kanske borde bli neger? Skaffa sig en ny hobby.

Eller bli bög?

Garderobsbög... Kommer ut som... Kärring. Dra den där om Rödluvan OCKSÅ.

Posta det i språkdelen ist.
Det jag reagerade över är när idioter kallar invandrare för husnegrer(rasförrädare dvs) bara för dom inte automatiskt inte tar ställning mot nationalistisk politik. Varför ska vi ha naturliga förrädare i landet?
Citera
2026-08-11, 22:25
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Jämlikhet var väl det ni ville ha?
Tittar man på hur 90% av er röstar och vad 90% av er säger när ni glappar så ska ni oxå få ta konsekvenserna i wörlds först feminizt gövernment

Jag har inte klagat på det. Jag klagar på nationalister som hatar kvinnor
Citera
2026-08-11, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Jag har inte klagat på det. Jag klagar på nationalister som hatar kvinnor
Ingen hatar kvinnor. Du läser in för mkt i denna person sanna hills personliga vendetta mot en rörelse hon huger i ryggen genom att springa till sverigefientliga DN och lipa och ljuga. Hade hon inte agerat sellout hade hennes lögner varit mer trovärdiga men är man inte en korkad hjärntvättad feminist så vet man hur långsinta kvinnor kan vara och hon vill väl bara strö osämja i rörelsen.
Citera
2026-08-11, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojoRabbit
Man kan ju också ställa frågan: har Sanna Hill utnyttjat den nationella gemenskapen för att framhäva sig själv och få sina adrenalinkickar samtidigt som hon har haft stor tillgång till män? Så länge hon kände sig sedd och upplyft på en pedestal, behandlad som en prinsessa så var allt frid och fröjd.

Det är inte med blida ögon den nationella gemenskapen ser på en förrädare som särar på benen för främmande utländska intressen i media som defacto DN är. Dn ägs av den judiska bonniersklanen, som fungerar som en maffiakartell i mediesverige.

Sanna, du kan ju dock botgöra dig själv men tiden är knapp och gå ut offentligt igen inom den "nationella gemenskapen", via alternativmedia och erkänna att du var desperat och gjorde fel och gjorde ett gravt, gravt Övertramp som sålde ut dig själv till utländska intressen, kastade den nationella gemenskapen under bussen.

I och med att hon har varit så länge i den nationella gemenskapen så får hon en chans till att göra rätt med tiden är knapp och hennes anseende bottnar för var minut som går sålänge detta förblir ogjort. Var lite smart och rakryggad, pudla för din fadäs innan det är försent, så finns det tid för judas att rädda sitt ansikte, och förbli välmående livet ut!

Men till DN och Niklas Orrenius?

Expo måste ju ha hotat henne på något sätt?

Eller så är hon extremt korkad och har aldrig begripit något av vad hon egentligen jobbat med.

Hon ser inte jättebright ut. Och varför tog hon ett nick som låter som någon slags porrstjärna?
Citera
2026-08-11, 23:17
Medlem
Betyder detta att hon har blivit Israelvänlig och gått med i SD?
Citera
2026-08-11, 23:18
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Men till DN och Niklas Orrenius?

Expo måste ju ha hotat henne på något sätt?

Eller så är hon extremt korkad och har aldrig begripit något av vad hon egentligen jobbat med.

Hon ser inte jättebright ut. Och varför tog hon ett nick som låter som någon slags porrstjärna?
Vad har Orrenius gjort för att så många har en så negativ syn på honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in