Citat:
Ursprungligen postat av
Negerhanen
https://www.bridgemanimages.com/en/noartistknown/a-teens-marie-serneholt-2000-photo/photograph/asset/6291213
Marie 17 år. Vad pratar du om tonårshull?
Hon ser väl bra ut för sin ålder, men jag vet inte om hon nånsin var så mycket fulare än hon är nu. Om man tar hand om sig själv så blir inte förfallet så hårt självklart. Jag vill poängtera att jag inte tycket hon är särskilt snygg.
Mhm, men Gudrun Schyman då?
Var Elizabeth Banks en sub 3 nånsin eller vart vill du komma med detta?
Du spekulerar om vad de hade gjort och inte. Jag vet inte ska jag säga.
Eh, ja? Sluta dribbla. Du sa att man inte inte blir visuellt attraherad av en 15-åring vid första anblicken för att man vet hur de pratar. Då sa jag att om man genomgått puberteten, då är det möjligt att (sexuellt normala) män blir visuellt attraherade av dem och att man inte vet deras exakta ålder.
Jag skrev inte att hon var ful som tonåring. Jag skrev att hon blomstrade vid 30.
Vet inte hur Elizabeth Banks såg ut som yngre och det kvittar! Det väsentliga är att hon är jädrigt snygg nu. Vid 52 års ålder.
Ja, jag spekulerar om att de hade velat ligga med varsin 15-åring. Helt klart. Du kan ju kolla in deras posthistorik, i synnerhet den ena och se vilken forumdel han befinner sig i då och då.
Klart en man kan bli visuellt attraherad på avstånd av en 15-åring. Men kommer hon närmre, så syns det i ansiktet att det är en 15-åring. och har han pratat med 15-åringar så vet han hur omogna de är. och då blir det avtändande av den tanken. Endast hebifiler går igång
ännu mer när de ser att det är en 15-åring.
Det normala är att tända på snygga och sexiga kvinnor på 20+ oh uppåt.