2026-08-11, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Har aldrig sett någon kvinna hamna i en stor kris pga att hon inte blir objektifierad i samma grad som ett par år till flera år tidigare.
Vad umgås du med för folk egentligen?

Inte jag heller!
Snarare tvärtom! Att de tycker det är en lättnad att kunna röra sig friare, utan att bli sexuellt antastade av vissa "män" (män antastar inte kvinnor, men vissa hybrid-"män" gör det).
Citera
2026-08-11, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Du spekulerar.

Det där är ologiskt. Om man inte kan se skillnad på en 15 och 18 åring vid första anblicken så har det inget att säga. Du får nog bara acceptera att många män tänder på kvinnor som genomgått puberteten.

Spekulerar om vad?

Man ser i regel skillnad på en 15-åring och en kvinna som är 20+.
Citera
2026-08-11, 21:36
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Finns gott om 60-åriga farmödrar. Föredrar man 10-20 år äldre partners som du sagt att din man gör så är man inte normal. Det är inte normalt för en heterosexuell man att ha sådana preferenser.

Att tända på tonåringar över 15 är normalt för heterosexuella män i alla åldrar.
Tjenare!
Vem har utnämnt dig till normalitetsminister?
Vad har du för preferenser eller erfarenheter av det du uttrycker?
Citera
2026-08-11, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Finns gott om 60-åriga farmödrar. Föredrar man 10-20 år äldre partners som du sagt att din man gör så är man inte normal. Det är inte normalt för en heterosexuell man att ha sådana preferenser.

Att tända på tonåringar över 15 är normalt för heterosexuella män i alla åldrar.

Finns ingen 60-åring som är farförälder/morförälder till någon som är kring 50 år. Det är en biologisk omöjlighet! Att vara 50 och tända på snygga 60-åringar är helt normalt. Att vara 20 och tända på en 60-åring, är att vara en grannylover. Lär dig detta nu!

Nope, det är det inte.
Citera
2026-08-11, 21:45
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
En grannylover tänder på någon som skulle kunna vara dennas granny. Du tror alltså att min partners granny är yngre än min partner, elelr cirka 10 år äldre än min partner?
Min partners grannys är döda. Men skulle någon av de levt nu, så hade de varit cirka 120-130 år! och min partner är är som sagt var cirka 50 och tänder på folk mellan 30-60. Inte på 120-130-åringar! Så nej, min partner är ingen grannylover, utan en fullständigt normal och sund och frisk person som tänder på sexiga och snygga vuxna personer kring sin egen ålder - cirka 20 år, + cirka 10 år.

Nej, för dig som är kring 38, är det kanske inte normalt att tända på någon som är äldre än 40. men vänta du tills du själv blir 50+, 60+ osv! Att du tänder på tonåriga barn är inte normalt i din höga ålder!

Kan du inte ge dig någon gång, jävla autist. Sluta trolla!

https://www.telegraph.co.uk/men/relationships/11143773/Why-are-men-so-obsessed-with-24-year-old-women.html

https://www.business-standard.com/article/news-ians/men-of-all-ages-fantasise-about-20-something-females-survey-114100400422_1.html

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10367477/

"Whereas women of all ages prefer slightly older sexual partners, men—regardless of their age—have a preference for women in their 20s."
Senast redigerad av trewq 2026-08-11 kl. 21:50.
Citera
2026-08-11, 21:46
Medlem
Citat:
Komma med vad?

Och ser man på Mari*e Serne*holt, så var hon redigt jädra snygg över 30! Men medioker som tonåring. En annan självsäker utstrålning som 30+ och ett mognare utseende där tonårshullet hade avlägsnat sig. Vissa blir liksom vackrare efter 30!

Jag ser just nu på en serie "Miniature Wife". Ganska gapig och jobbig serie. men jag är ändå intresserad av själva teamat! Gillar sådana där "förvandlings"-teaman! Trodde hon som spelar huvudrollen var typ max 40. Kanske 35-40. Men hon är 52. Vacker kvinna, må jag säga! Elizabeth Banks.
Här är en bild på henne för 9 år sedan, då hon var 43:
https://promis.plus/wp-content/promis/2016/06/elizabeth-banks-87560053-683x1024.jpg

Hon ser likadan ut nu, i serien.

Du med dina kändisexempel. Tror du verkligen dessa kändisar är representativa för vanliga människor? Har du sett Kris Jenner? Hon är 70 men ser ut som 35! Eller Shakira? Hon är 49 men ser ut som 17!

Men det beror ju på att dessa har lagt otaliga miljoner på diverse operationer och behandlingar i syfte att se mycket yngre ut än vad de är, och inte på att kvinnor naturligt kan se bra ut efter 40. För det kan de inte. Vid den åldern har deras hud åldrats och förändrats till den grad att normala heterosexuella män inte känner någon attraktion till dem.

Och ta ditt exempel ovan. Skulle man tvätta bort de 20 kg av sminkprodukter hon har i ansiktet och bara komma lite nära så skulle de motbjudande ålderstecknen bli synliga ganska snabbt.

Alla normala heterosexuella män oavsett ålder skulle välja t ex 16-åringen i Gudfadern framför din 53-åring om de bara kunde.
Citera
2026-08-11, 21:48
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Komma med vad?

Och ser man på Mari*e Serne*holt, så var hon redigt jädra snygg över 30! Men medioker som tonåring. En annan självsäker utstrålning som 30+ och ett mognare utseende där tonårshullet hade avlägsnat sig. Vissa blir liksom vackrare efter 30!

Jag ser just nu på en serie "Miniature Wife". Ganska gapig och jobbig serie. men jag är ändå intresserad av själva teamat! Gillar sådana där "förvandlings"-teaman! Trodde hon som spelar huvudrollen var typ max 40. Kanske 35-40. Men hon är 52. Vacker kvinna, må jag säga! Elizabeth Banks.
Här är en bild på henne för 9 år sedan, då hon var 43:
https://promis.plus/wp-content/promis/2016/06/elizabeth-banks-87560053-683x1024.jpg

Hon ser likadan ut nu, i serien.
https://www.bridgemanimages.com/en/noartistknown/a-teens-marie-serneholt-2000-photo/photograph/asset/6291213
Marie 17 år. Vad pratar du om tonårshull?

Hon ser väl bra ut för sin ålder, men jag vet inte om hon nånsin var så mycket fulare än hon är nu. Om man tar hand om sig själv så blir inte förfallet så hårt självklart. Jag vill poängtera att jag inte tycket hon är särskilt snygg.

Mhm, men Gudrun Schyman då?
Var Elizabeth Banks en sub 3 nånsin eller vart vill du komma med detta?

Citat:
Spekulerar om vad?

Man ser i regel skillnad på en 15-åring och en kvinna som är 20+.
Du spekulerar om vad de hade gjort och inte. Jag vet inte ska jag säga.

Eh, ja? Sluta dribbla. Du sa att man inte inte blir visuellt attraherad av en 15-åring vid första anblicken för att man vet hur de pratar. Då sa jag att om man genomgått puberteten, då är det möjligt att (sexuellt normala) män blir visuellt attraherade av dem och att man inte vet deras exakta ålder.
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-11 kl. 21:54.
Citera
2026-08-11, 21:55
Medlem
Citat:
Finns ingen 60-åring som är farförälder/morförälder till någon som är kring 50 år. Det är en biologisk omöjlighet! Att vara 50 och tända på snygga 60-åringar är helt normalt. Att vara 20 och tända på en 60-åring, är att vara en grannylover. Lär dig detta nu!

Nope, det är det inte.

Nej det normala för 50-åriga män är att tända på kvinnor mellan ca 15-40. Detsamma gäller män i alla andra åldrar. Det är verkligen inte normalt för en 50-årig man att tända på 60-åriga kvinnor.

Och grannylover betyder att man tänder på kvinnor som är i åldrar då det är vanligt att vara farmor. Ca 50+ och framförallt kanske 60- och 70+. Det kvittar om du själv är 20 eller 50. Är du 50 och gillar 70-åringar så är du en grannylover. Lär dig detta nu.
Citera
2026-08-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Kan du inte ge dig någon gång, jävla autist. Sluta trolla!

https://www.telegraph.co.uk/men/relationships/11143773/Why-are-men-so-obsessed-with-24-year-old-women.html

https://www.business-standard.com/article/news-ians/men-of-all-ages-fantasise-about-20-something-females-survey-114100400422_1.html

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10367477/

"Whereas women of all ages prefer slightly older sexual partners, men—regardless of their age—have a preference for women in their 20s."

Har aldrig förnekat att flertalet heterosexuella män dras till 20-29 åringar!
Det jag skriver är att det inte är normalt att som 30+ vilja sätta på en 15-åring.
Och att det är helt normalt att kring 50 attraheras av snygga personer som är mellan 30-60.
Förnekar du detta?
Citera
2026-08-11, 21:57
Medlem
Citat:
Nej, det vill man ju inte!
De märker iofs. inte om du diskret kollar in deras rumpor! Värre med bröst... Där får man fan passa sig!

Värst är när man oskyldigt letar efter någons namnbricka under tiden som personen snackar med en. Man kan misstas för att vara ett pervo haha
Citera
2026-08-11, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
https://www.bridgemanimages.com/en/noartistknown/a-teens-marie-serneholt-2000-photo/photograph/asset/6291213
Marie 17 år. Vad pratar du om tonårshull?

Hon ser väl bra ut för sin ålder, men jag vet inte om hon nånsin var så mycket fulare än hon är nu. Om man tar hand om sig själv så blir inte förfallet så hårt självklart. Jag vill poängtera att jag inte tycket hon är särskilt snygg.

Mhm, men Gudrun Schyman då?
Var Elizabeth Banks en sub 3 nånsin eller vart vill du komma med detta?

Du spekulerar om vad de hade gjort och inte. Jag vet inte ska jag säga.

Eh, ja? Sluta dribbla. Du sa att man inte inte blir visuellt attraherad av en 15-åring vid första anblicken för att man vet hur de pratar. Då sa jag att om man genomgått puberteten, då är det möjligt att (sexuellt normala) män blir visuellt attraherade av dem och att man inte vet deras exakta ålder.

Jag skrev inte att hon var ful som tonåring. Jag skrev att hon blomstrade vid 30.

Vet inte hur Elizabeth Banks såg ut som yngre och det kvittar! Det väsentliga är att hon är jädrigt snygg nu. Vid 52 års ålder.

Ja, jag spekulerar om att de hade velat ligga med varsin 15-åring. Helt klart. Du kan ju kolla in deras posthistorik, i synnerhet den ena och se vilken forumdel han befinner sig i då och då.

Klart en man kan bli visuellt attraherad på avstånd av en 15-åring. Men kommer hon närmre, så syns det i ansiktet att det är en 15-åring. och har han pratat med 15-åringar så vet han hur omogna de är. och då blir det avtändande av den tanken. Endast hebifiler går igång ännu mer när de ser att det är en 15-åring.

Det normala är att tända på snygga och sexiga kvinnor på 20+ oh uppåt.
Citera
2026-08-11, 22:04
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Har aldrig förnekat att flertalet heterosexuella män dras till 20-29 åringar!
Det jag skriver är att det inte är normalt att som 30+ vilja sätta på en 15-åring.
Och att det är helt normalt att kring 50 attraheras av snygga personer som är mellan 30-60.
Förnekar du detta?
Får en 53-årig man välja mellan en 53-årig och en 23-årig kvinna, så väljer 98 av 100 män den unga. De två som inte gör det är Tomatkungen och Anders Lindberg.

Ett faktum som bara det borde rendera miljoner i stipendier för psykiatrisk spjutspetsforskning kring sexuella avvikelser hos hjärntvättade svenska hen-män i medelåldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in