2026-08-11, 21:21
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Här är skärmdumpen där raketpeddot pratar ålder med fiktiva barnet. Kom in på tips från riktiga barn som han groomat på sajten Kamrat. När dumpen viftade med ett bete framför peddot högg han direkt. Det är inte slumpen att man hamnar på dumpen. Kul också att han blev blåst med ett taffligt ai-foto på barnet långt innan ai-foton ens såg särskilt bra ut. Ett par tre hjärnceller så hade han sluppit hamna på dumpen och idag knappt ägnat dumpen en endaste tanke. Nu tar det istället upp hela hans tillvaro. Lite kul ändå i all misär.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2025/03/2025-02-27-22-06-04.png
Tipsen kan inkomma från vem som helst för övrigt. Så tips är inte = riktiga barn. Så har vi rett ut det.
Citera
2026-08-11, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Han trodde att hon var 19 men läste fel fattar du väl? 4 och 9 är lätt att ta miste på. sedan fotade han mest troligt drulen för att han hade kanske hade klåda och skulle skicka den till sin läkare på kry och råkade trycka fel. Sådant kan hända den bäste #588

Så blir ha utsatt på det här vidriga viset av det kriminella meborgargardet som tom rekryterar afrikaner för att utföra smutsjobbet. Sjukt.
Alla dessa krybilder. Morsan och chefen börjar bli trötta på att jag alltid råkar dra iväg en sån när jag tänkt nåt annat. Snart tror de inte på mina ursäkter längre. 588
Citera
2026-08-11, 21:23
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Åh, det är alltid så trevligt med en välkomstkommitté... Raketpuckot har väl jobbat på den där stämningen under rätt lång tid och inte kommit någon vart såvitt jag vet. Tomma tunnor skramlar som bekant mest. För övrigt heter det "sedan" och inte "sen". 😉
Samma tid & mängd energi så hade han nog haft nytt jobb vid det här laget. Kanske han har, ingen aning.
Citera
2026-08-11, 21:25
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Tipsen kan inkomma från vem som helst för övrigt. Så tips är inte = riktiga barn. Så har vi rett ut det.
Infon kommer från en person på dumpen som var med när det fiskade på 588 och är helt säker.
Citera
2026-08-11, 21:35
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Han trodde att hon var 19 men läste fel fattar du väl? 4 och 9 är lätt att ta miste på. sedan fotade han mest troligt drulen för att han hade kanske hade klåda och skulle skicka den till sin läkare på kry och råkade trycka fel. Sådant kan hända den bäste #588

Jag kan inte fjärrdiagnostisera gäddans syn, så det går säkert att ta miste på 4 och 9 Så om man ska skicka bild på kuken till sin läkare, då runkar man upp ett praktstånd först Och säger att "den är din om du vill"

Nej, så är det ju inte. Hoppas den här gäddan söker vård #588
Citera
2026-08-11, 21:35
Medlem
Wotans avatar
Citat:

Men i det här fallet inkom tipset då han kontaktat riktiga barn på sajten Kamrat, så har vi rett ut det. Dvs. #588 Raketpeddot är en helt äkta pedofil, därför får han inte jobba kvar i godisbutiken utan sitter hemma med alldeles för mycket tid och skaffar konto efter konto i sociala medier där han diskuterar med sig själv och mailbombar olika myndigheter där han tror att ett autosvar är en konfirmation på att han har rätt och Dumpen kommer att få lägga ner, Sara hamna i fängelse och alla som bara skrivit om Dumpen här kommer att bli stämda på 400'000 och förlora. #588, rättshaveristen, psykopaten, företagsdoktorn, amatörastronauten och pedofilen.
Citera
2026-08-11, 21:36
Medlem
Nelias avatar
Citat:
Jag har inte haft tid att lyssna på hela, men du har säkert rätt i att det avhandlas under rättegången. Att han faktiskt döms till fängelse och inte det vanliga, lama böter eller samhällstjänst och annat meningslöst, tyder också på att Robinsongäddan satt på lite värre material än vanligt och dessutom i större omfattning. Någon bot och bättring verkar fängelsestraffet inte heller ha medverkat till för den här störda lappjävlen. Gissningsvis satte han igång att söka efter nya pedofilkvinnor med barn så fort han kom hem efter bilturen från Gävle. Han kan mycket väl komma att bli en trippelgädda.

Där är vi nog dessvärre överens. Troligen pinnar han hem och raderar lite konton. Efter en tid börjar det klia i fingrarna och så är han igång igen. I det läget får vi hoppas att det är Dumpen han möter upp.
Citera
2026-08-11, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Investeringsguden
Alla dessa krybilder. Morsan och chefen börjar bli trötta på att jag alltid råkar dra iväg en sån när jag tänkt nåt annat. Snart tror de inte på mina ursäkter längre. 588

Men gud vad pinsamt att skicka till morsan och chefen eller Akta så du inte får sparken bara. Men det är lätt hänt att det kan bli fel ibland. Du kanske får gå till läkaren och kolla upp dig.
Citera
2026-08-11, 21:43
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Samma tid & mängd energi så hade han nog haft nytt jobb vid det här laget. Kanske han har, ingen aning.
Det är väl högst tveksamt om han har. Vem fan skulle vilja anställa en sådan individ? På sin höjd någon likasinnad som driver eget, men för övrigt lär ingen arbetsgivare med självaktning vilja ta i honom med tång. Om några potentiella arbetsgivare eventuellt har missat hans stjärnstatus på Dumpen, så lär dom bli varse om den där stämningen skulle råka dyka upp. Då kommer det pedofila raketpuckot att bli riksparia för gott.
Citera
2026-08-11, 21:54
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Jaja han läste väl fel förstås en 4 ser många gånger ut som en 9. Har du aldrig läst fel eller= Absolut inget man ska skämmas eller hängas ut för #588. Han är fullkomligt ärlig i sin framtoning, ödmjuk och mycket lyhörd. Det ser ju vem som helst. Men den afrikanske medborgaren är sjukt otrevlig och går på som en jävla hackspett. Riktigt dålig stil måste jag säga. Hoppas på stor upprättelse för #588 ASAP.
Hur kommer det sej att du är så fixerad vid det pedofila raketpuckot och inte några andra gäddor? Själv tycker jag t ex att #746 och #785 är väldigt intressanta. Har du lyssnat på #746 snyftsamtal med Sara? Det är det samtal jag tycker mest om, även om Saras totalkross av #588 i samtalet efter konfrontationen inte går av för hackor heller. #785 är spännande bl a eftersom hans plats på Dumpen påstås ha kommit till pga att en mystisk mellanhand klantade till det. Jag tror inte att det är någon annan gädda som haft en sådan sabla otur. Dessutom hade han en urkorkad polare som klev in i tråden och förstörde livet för honom ytterligare. Det är en drabbad rackare, den där #785.
Citera
2026-08-11, 21:58
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Hur kommer det sej att du är så fixerad vid det pedofila raketpuckot och inte några andra gäddor? Själv tycker jag t ex att #746 och #785 är väldigt intressanta. Har du lyssnat på #746 snyftsamtal med Sara? Det är det samtal jag tycker mest om, även om Saras totalkross av #588 i samtalet efter konfrontationen inte går av för hackor heller. #785 är spännande bl a eftersom hans plats på Dumpen påstås ha kommit till pga att en mystisk mellanhand klantade till det. Jag tror inte att det är någon annan gädda som haft en sådan sabla otur. Dessutom hade han en urkorkad polare som klev in i tråden och förstörde livet för honom ytterligare. Det är en drabbad rackare, den där #785.
Ja, precis det är jävligt skumt beteende faktiskt kring just #588 och att denne vet att han läste fel och skickade fel
Citera
2026-08-11, 21:58
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Om han läste fel på 4 och trodde att det var en 9, då kanske #588 borde ha på sig glasögon
Verkligen dags för ett par glasögon med rejäl styrka! Och han bör inte hålla på att försöka bygga raketer heller om han ser så jävla illa, för jag kan lova att det blir enorma felberäkningar om man inte ser skillnad på 4 och 9. #588
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in