2026-08-11, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Jag utgår från att vi alla i tråden är läskunniga? Det står tydligt att "hon" är 14 år. Hur får raketpuckot det till 19? Det måste vara en defekt alla gäddor har, förstår inte nummer unden 15...

#raketpuckot

Jaja han läste väl fel förstås en 4 ser många gånger ut som en 9. Har du aldrig läst fel eller= Absolut inget man ska skämmas eller hängas ut för #588. Han är fullkomligt ärlig i sin framtoning, ödmjuk och mycket lyhörd. Det ser ju vem som helst. Men den afrikanske medborgaren är sjukt otrevlig och går på som en jävla hackspett. Riktigt dålig stil måste jag säga. Hoppas på stor upprättelse för #588 ASAP.
Citera
2026-08-11, 21:03
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
#588 Han skötte det hela mycket snyggt och värdigt...
Kukbilden, var den också snygg och värdig att skicka till någon man tror är 14 år #588
Citera
2026-08-11, 21:06
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Jaja han läste väl fel förstås en 4 ser många gånger ut som en 9. Har du aldrig läst fel eller= Absolut inget man ska skämmas eller hängas ut för #588. Han är fullkomligt ärlig i sin framtoning, ödmjuk och mycket lyhörd. Det ser ju vem som helst. Men den afrikanske medborgaren är sjukt otrevlig och går på som en jävla hackspett. Riktigt dålig stil måste jag säga. Hoppas på stor upprättelse för #588 ASAP.
Om han läste fel på 4 och trodde att det var en 9, då kanske #588 borde ha på sig glasögon
Citera
2026-08-11, 21:13
Medlem
Citat:

Hur känner du till att det var en afrikansk medborgare som gjorde konfrontationen när vederbörande inte syns på filmen?
Känner du #588 eller hur har du fått reda på den informationen?
Citera
2026-08-11, 21:14
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Är du helt obildad. ”Sen” är grammatiskt korrekt och kan användas i stället för ”sedan”. Har du frågor på det kan du googla eller slå i ordboken.

Sedan tycker inte jag att man säger raketpucko om någon som är så angripen som medborgaren #588 Han skötte det hela mycket snyggt och värdigt och ville förklara, försökte berätta att "hon" sagt att hon var 19 osv osv men han fick inte en syl i vädret. Så jävla oförskämd kriminell människa han fick på halsen. Måste varit mycket hemskt. #588

Det har du rätt i. Raketsepet ska det vara! #588
Citera
2026-08-11, 21:14
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Kukbilden, var den också snygg och värdig att skicka till någon man tror är 14 år #588

Ett moget och väl avvägt beslut! #588
Citera
2026-08-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73

Han trodde att hon var 19 men läste fel fattar du väl? 4 och 9 är lätt att ta miste på. sedan fotade han mest troligt drulen för att han hade kanske hade klåda och skulle skicka den till sin läkare på kry och råkade trycka fel. Sådant kan hända den bäste #588

Så blir ha utsatt på det här vidriga viset av det kriminella meborgargardet som tom rekryterar afrikaner för att utföra smutsjobbet. Sjukt.
Citera
2026-08-11, 21:17
Medlem
Citat:
Det är inte handskrivet, så nej en 4:a ser inte ut som en 9:a. Om han ser ärlig ut är en tolkningsfråga, och jag har hittills inte sett en gädda jag tyckt haft en ärlig framtoning. Alla gäddor har ljugit och hittat på för att ta sig ur den jobbiga situationen de själva har satt sig i. Ingen skillnad i detta fallet.

#raketpuckot
Citera
2026-08-11, 21:17
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag har inte haft tid att lyssna på hela, men du har säkert rätt i att det avhandlas under rättegången. Att han faktiskt döms till fängelse och inte det vanliga, lama böter eller samhällstjänst och annat meningslöst, tyder också på att Robinsongäddan satt på lite värre material än vanligt och dessutom i större omfattning. Någon bot och bättring verkar fängelsestraffet inte heller ha medverkat till för den här störda lappjävlen. Gissningsvis satte han igång att söka efter nya pedofilkvinnor med barn så fort han kom hem efter bilturen från Gävle. Han kan mycket väl komma att bli en trippelgädda.
Med tanke på att den där "Hej patrik" drog iväg med fotboja i en lånad bil så är verkligen allt möjligt.
Citera
2026-08-11, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Hur känner du till att det var en afrikansk medborgare som gjorde konfrontationen när vederbörande inte syns på filmen?
Känner du #588 eller hur har du fått reda på den informationen?

Oops på den. Det är en info som inte har spridits någonstans. Undrar hur Karateillern vet det. Han kanske agerade den infamöse ”mellanhanden”?
Senast redigerad av Ano47nym 2026-08-11 kl. 21:20.
Citera
2026-08-11, 21:18
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Han trodde att hon var 19 men läste fel fattar du väl? 4 och 9 är lätt att ta miste på. sedan fotade han mest troligt drulen för att han hade kanske hade klåda och skulle skicka den till sin läkare på kry och råkade trycka fel. Sådant kan hända den bäste #588

Så blir ha utsatt på det här vidriga viset av det kriminella meborgargardet som tom rekryterar afrikaner för att utföra smutsjobbet. Sjukt.
HAHAHAHAHAHAHA, vilken dålig bortförklaring om att han tog bild på sin kuk hahahahahHAHAHAHA
Citera
2026-08-11, 21:21
Medlem
Citat:
Hoppas han fick vård. Du verkar välinformad om mycket så du kanske har svar på det också?

#raketpuckot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in