2026-08-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Det är han definitivt.

Jag får också en känsla av att han, #812, har haft en tragisk uppväxt. Inga kamrater, ingen gruppgemenskap, kanske t.o.m mobbad etc. men det ursäktar givetvis inte beteendet.
Citera
2026-08-11, 19:21
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
En normal person hade gjort det, ja. Men #588 måste säjas vara allt annat än normal.
Det kan man lugnt säga om 588 lol
Citera
2026-08-11, 19:30
Medlem
Nelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Med tanke på Robinsongäddans uttalade preferenser för småbarn och sadism, så kan man nog utgå från att det handlade om s k särskilt hänsynslöst material. Den där jäveln borde hudflängas.

Om jag minns rätt från rättegången (inspelning finns på youtube) sade åklagarens exoertvittne att det här fallet var otypiskt i det att det rörde sig om en ovanligt hög andel av materialet dom var just synnerligen hänsynslöst. Go figure.
Citera
2026-08-11, 19:42
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nelia
Om jag minns rätt från rättegången (inspelning finns på youtube) sade åklagarens exoertvittne att det här fallet var otypiskt i det att det rörde sig om en ovanligt hög andel av materialet dom var just synnerligen hänsynslöst. Go figure.
Jag har inte haft tid att lyssna på hela, men du har säkert rätt i att det avhandlas under rättegången. Att han faktiskt döms till fängelse och inte det vanliga, lama böter eller samhällstjänst och annat meningslöst, tyder också på att Robinsongäddan satt på lite värre material än vanligt och dessutom i större omfattning. Någon bot och bättring verkar fängelsestraffet inte heller ha medverkat till för den här störda lappjävlen. Gissningsvis satte han igång att söka efter nya pedofilkvinnor med barn så fort han kom hem efter bilturen från Gävle. Han kan mycket väl komma att bli en trippelgädda.
Senast redigerad av MisterClueless 2026-08-11 kl. 19:56.
Citera
2026-08-11, 19:44
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Hur vet du att han har diagnoser? Känner du #812?
Jag tycker att det är rätt tydligt att #812 är en figur med både diagnoser och en problematisk och ensam bakgrund som fiskats upp av förslagna Dumpenfiskare som driver på och öser över honom komplimanger och frågor. ”Vad tänder dig” och ”vad hade du velat göra” osv. Mannen låter lika bortkommen i chattloggen som i klippet. Det här är ännu en skör individ som Dumpen kastar åt vargarna i syfte att fylla på numren. Jag tror på honom när han säger i klippet att han inte har några riktiga offer. Det skulle inte ens förvåna mig om han är oskuld fortfarande. Jag får inte vibben av barnporrpeddo här. Snarare någon som tar vad han får och nu fick han detta i knäna.
Citera
2026-08-11, 19:46
Medlem
EnLitenkilles avatar
#812 har ju inte alla hästar hemma.
Vilket gruppboende bor han på?

Skicka mig PM om namn.
Citera
2026-08-11, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Hur vet du att han har diagnoser? Känner du #812?
Känner vet jag inte. Men sånt framgår tydligt. Förnekar du att den här snubben skulle ha diagnoser så är du ju gravt efterbliven. Behöver du en bildbok för att förstå?
Citera
2026-08-11, 20:01
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag tycker att det är rätt tydligt att #812 är en figur med både diagnoser och en problematisk och ensam bakgrund som fiskats upp av förslagna Dumpenfiskare som driver på och öser över honom komplimanger och frågor. ”Vad tänder dig” och ”vad hade du velat göra” osv. Mannen låter lika bortkommen i chattloggen som i klippet. Det här är ännu en skör individ som Dumpen kastar åt vargarna i syfte att fylla på numren. Jag tror på honom när han säger i klippet att han inte har några riktiga offer. Det skulle inte ens förvåna mig om han är oskuld fortfarande. Jag får inte vibben av barnporrpeddo här. Snarare någon som tar vad han får och nu fick han detta i knäna.
Jag håller med om att han upplevs lite annorlunda än resten av gäddorna men sen vet man ju inte om det är diagnoser eller annat som spelar in då man inte kan veta till 100% om man inte känner 812 personligen, eller vet någon som känner honom. Om han kom in via tips så är det också intressant att någon, eller skulle ha tipsat om honom
Citera
2026-08-11, 20:25
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Han skötte det hela mycket snyggt och värdigt och ville förklara, försökte berätta att "hon" sagt att hon var 19 osv osv men han fick inte en syl i vädret. Så jävla oförskämd kriminell människa han fick på halsen. Måste varit mycket hemskt. #588
Här är skärmdumpen där raketpeddot pratar ålder med fiktiva barnet. Kom in på tips från riktiga barn som han groomat på sajten Kamrat. När dumpen viftade med ett bete framför peddot högg han direkt. Det är inte slumpen att man hamnar på dumpen. Kul också att han blev blåst med ett taffligt ai-foto på barnet långt innan ai-foton ens såg särskilt bra ut. Ett par tre hjärnceller så hade han sluppit hamna på dumpen och idag knappt ägnat dumpen en endaste tanke. Nu tar det istället upp hela hans tillvaro. Lite kul ändå i all misär.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2025/03/2025-02-27-22-06-04.png
Citera
2026-08-11, 20:32
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymKulspruta
Känner vet jag inte. Men sånt framgår tydligt. Förnekar du att den här snubben skulle ha diagnoser så är du ju gravt efterbliven. Behöver du en bildbok för att förstå?
Och hur vet du att han har diagnoser? En del människor tappar talförmågan i vissa stressande situationer. Det kan ha varit det som hände #812.
Citera
2026-08-11, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Sedan tycker inte jag att man säger raketpucko om någon som är så angripen som medborgaren #588 Han skötte det hela mycket snyggt och värdigt och ville förklara, försökte berätta att "hon" sagt att hon var 19 osv osv men han fick inte en syl i vädret. Så jävla oförskämd kriminell människa han fick på halsen. Måste varit mycket hemskt. #588
Jag utgår från att vi alla i tråden är läskunniga? Det står tydligt att "hon" är 14 år. Hur får raketpuckot det till 19? Det måste vara en defekt alla gäddor har, förstår inte nummer unden 15...

#raketpuckot
Citera
2026-08-11, 20:40
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Jag utgår från att vi alla i tråden är läskunniga? Det står tydligt att "hon" är 14 år. Hur får raketpuckot det till 19? Det måste vara en defekt alla gäddor har, förstår inte nummer unden 15...

#raketpuckot
Försöker bara rättfärdiga övergrepp på barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in