2026-08-17, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Henån ligger på Orust.
Ser det nu.
Citera
2026-08-17, 20:15
Medlem
Citat:
Tack! Då var MissLeondas uppgift i inlägget om detta inte taget ur luften. Bra att det blev klarlagt. #813

Bra att det bekräftades. Jag kunde inte dubbelkolla uppgifterna då tråden med info i FB gruppen togs bort. Skönt att äcklet flyttat från orten, hoppas det förblir så! Bra jobbat av frun som agerat, tänker på henne och hans tjejer som går igenom en vidrig period. Hoppas folk är snälla mot dem och ger dem all stöttning de behöver ❤️ de ska inte behöva stå till svars för sin fars handlingar!
Citera
2026-08-17, 20:32
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLeonda
Bra att det bekräftades. Jag kunde inte dubbelkolla uppgifterna då tråden med info i FB gruppen togs bort. Skönt att äcklet flyttat från orten, hoppas det förblir så! Bra jobbat av frun som agerat, tänker på henne och hans tjejer som går igenom en vidrig period. Hoppas folk är snälla mot dem och ger dem all stöttning de behöver ❤️ de ska inte behöva stå till svars för sin fars handlingar!
Ja, det får vi verkligen hoppas. Skammen ska bäras av gäddan själv och inte spilla över på oskyldiga anhöriga. #813
Citera
2026-08-17, 20:35
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Det kan man lugnt säja. Och snabbt gick det också. Jag gillar handlingskraftiga kvinnor och det får man nog anta att hon är. Det är bara att gratulera till att hon äntligen blir av med barlasten. #813

Uppemot 1500 sökningar på MrKoll. Tror inte han får vara anonym även om han försöker gå under jord. #813
Citera
2026-08-17, 20:36
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLeonda

Jag tror folk är stöttande. Jag hade varit det iaf!
Citera
2026-08-17, 20:38
Medlem
tindravargs avatar
Nu får ni fräscha upp mitt minne här. En gädda som bodde med en tysk tanta, och tantan skrev i grupper på fb och hade sig. Har för mig att gäddan jobbade i ett familjeföretag, dök upp i en firmabil och sprang. Och att han var rätt så förkrympt. Jag vill få det till en ort i mitten av vårt land, eller så. Jag undrar verkligen hur det gick här? För hon var så förgrömmad vet ni hon skrev i grupper och han hade ju gamla föräldrar som ägde företaget. Anyone?
Citera
2026-08-17, 20:41
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag tror folk är stöttande. Jag hade varit det iaf!
Visst hade man varit stöttande om man haft en gäddas anhöriga i sin närhet. Tyvärr finns det ju individer som inte kan låta bli att spreja ner husfasader, repa bilar och annat otyg när dom har identifierat en gäddbostad. Sådant drabbar även anhöriga, men dom verkar inte reflektera över sådant.
Citera
2026-08-17, 20:44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Nu får ni fräscha upp mitt minne här. En gädda som bodde med en tysk tanta, och tantan skrev i grupper på fb och hade sig. Har för mig att gäddan jobbade i ett familjeföretag, dök upp i en firmabil och sprang. Och att han var rätt så förkrympt. Jag vill få det till en ort i mitten av vårt land, eller så. Jag undrar verkligen hur det gick här? För hon var så förgrömmad vet ni hon skrev i grupper och han hade ju gamla föräldrar som ägde företaget. Anyone?
Jag vet vem du menar, men kommer inte på gäddnummer just nu. Har för mej att han var lite smått lönnfet och i 40-årsåldern. Ska fundera och se om jag kommer på det.
Citera
2026-08-17, 20:46
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Nej, säkerligen inte. Det är bara att gratulera frun till att äntligen bli av med skräpet. Fick du någon klarhet i det där med strafföreläggandet? #813

Han nämner det till och med i chatten, men han beskrev det som ett samtal från polisen, där han delade en bild som råkade vara på en för ung tjej
Citera
2026-08-17, 20:46
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Är ni säkra på att ni har rätt. Jag får fram att #813 har flyttat till Henån.

Henån är en tätort i Orust.
Citera
2026-08-17, 20:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Han nämner det till och med i chatten, men han beskrev det som ett samtal från polisen, där han delade en bild som råkade vara på en för ung tjej
Ganska typiskt gäddbeteende att förminska sitt eget handlande till en bagatell. Han fick ju böter för det i alla fall. #813
Citera
2026-08-17, 20:52
Medlem
Citat:
Jag kan inte berätta vem som gett mej informationen, men jag kan i alla fall verifiera att den stämmer. #813
är det mellanhanden du fick infon från
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in