2026-08-11, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Granny fetish är kanske lika vanligt som bbw fetish? Jag tror ännu mer ovanligt.

Ska vi börja shama alla män som har eller vill ha en icke-fet kvinna? Det har väl i och för sig något redan försökt med kan jag tippa.

Du behöver inte se hela för att fatta grejen.
Har de kvinnorna inte rätten till sin egen kropp eller vad menar du? De har ju ett hur bra liv som helst egentligen rent objektivt. Innan de flippade i alla fall.

Kvinnorna i videosen blir behandlade som varumärken. Dom hanteras och presenteras som varumärken. Inget annat.
Har du sett Honey BooBoo?
Samma sak men också ”bara” en person i högen som inte fått bestämma själv.

Du ser det inte eftersom du ser kvinnor som förbrukningsmaterialet man köper in i hemmet.
Citera
2026-08-11, 20:00
Medlem
Citat:
Du tror inte han fattar att det är big no-no att titta på unga tjejer, speciellt när du är med? Är han intellektuellt långsam? Det är möjligt att din man är en hardcore grannylover, men jag tror ändå han kikar lite på 20-30 åringar också ska du se.

Jag menar att man ska lära kvinnor att en dag kommer deras utseende att tyna bort och då får man leva med det. Ifall du vill lära dina nåt annat - varsågod. Jag har sett många kvinnor flippa när en man, eller män i allmänhet inte vill ha dem.

Näe, jag sitter inte och pratar med min partner om hur illa det är med hebefiler. Vi har annat att prata om! I övrigt: du liksom antar att jag är kvinna och min partner är man. Tänk om det är tvärtom? Det vet du liksom inte. Min partner är hur som helst heterosexuell. Och sneglar diskret på snygga personer av motsatt kön från min partner, som är mellan 30-60 (när min partner tror att jag inte ser). Min partner är kring 50. Sedan får du dra vilka slutsatser du vill av det. Jag har inget behov av att förklara detta något mer. men för mig är det väldigt tydligt att min partner inte är intresserad av tonåringar iaf.

Varför ska man inte lära killar detta? Även mäns utseenden "tynar bort". Sedan kan man titta på Hotell Romantik också. Uppenbarligen anser de som är 60+, 70+ att det finns heta personer som är 60+, 70+.

Och jag minns ju själv. Som 20-åring tyckte man ju att de som var 35+ var "för gamla". och nu tycker man att det finns läckra människor i åldern 30-60! Smaken tycks ändras med ens eget åldrande! Men du kanske är ung ännu. Och då kommer du ju främst attraheras av unga, inget konstigt med det. ag var likadan som ung.
Citera
2026-08-11, 20:03
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Kvinnorna i videosen blir behandlade som varumärken. Dom hanteras och presenteras som varumärken. Inget annat.
Har du sett Honey BooBoo?
Samma sak men också ”bara” en person i högen som inte fått bestämma själv.

Du ser det inte eftersom du ser kvinnor som förbrukningsmaterialet man köper in i hemmet.
Nej jag har inte sett den, men kort googlande ger att det är en annan kategori.

De får hur mycket positiv uppmärksamhet som helst och är vana att få exakt vad de vill, speciellt från män.

Hade du varit ledsen ifall någon ville betala dig extremt mycket pengar för att du är en snygg kvinna med nån talang? Även om man har ett vanligt jobb så blir man ju behandlad som en siffra, dessutom dåligt många gånger. Det där är bara ett svepskäl.
Citera
2026-08-11, 20:08
Medlem
Citat:
Det är riktigt grov asperger att fråga nåt sånt ifall du undrar varför du är singel.

Om man inte undrar vad frågan grundar sig i tolkar jag mottagarens kränkthet som ett tecken på låg intelligens.

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Näe, jag sitter inte och pratar med min partner om hur illa det är med hebefiler. Vi har annat att prata om! I övrigt: du liksom antar att jag är kvinna och min partner är man. Tänk om det är tvärtom? Det vet du liksom inte. Min partner är hur som helst heterosexuell. Och sneglar diskret på snygga personer av motsatt kön från min partner, som är mellan 30-60 (när min partner tror att jag inte ser). Min partner är kring 50. Sedan får du dra vilka slutsatser du vill av det. Jag har inget behov av att förklara detta något mer. men för mig är det väldigt tydligt att min partner inte är intresserad av tonåringar iaf.

Varför ska man inte lära killar detta? Även mäns utseenden "tynar bort". Sedan kan man titta på Hotell Romantik också. Uppenbarligen anser de som är 60+, 70+ att det finns heta personer som är 60+, 70+.

Och jag minns ju själv. Som 20-åring tyckte man ju att de som var 35+ var "för gamla". och nu tycker man att det finns läckra människor i åldern 30-60! Smaken tycks ändras med ens eget åldrande! Men du kanske är ung ännu. Och då kommer du ju främst attraheras av unga, inget konstigt med det. ag var likadan som ung.

Titta får man ju..
Citera
2026-08-11, 20:08
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:

Men han förstår nog det utan att du berättar det för honom, om han inte har lika grav tism som du det vill säga. Om din partner inte är en man förstår jag inte ens varför du tar upp det helt ärligt.

För att män inte glider räkmacka på sitt utseende. De flesta män får knappt någon positiv uppmärksamhet överhuvudtaget, innan de gör karriär möjligtvis.

Det är inte samma sak. När jag var 13-14 år tände jag på snygga 35 åriga porrskådisar. Självklart var de "för gamla" för att umgås med.
Citera
2026-08-11, 20:14
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Om man inte undrar vad frågan grundar sig i tolkar jag mottagarens kränkthet som ett tecken på låg intelligens.
Ja, och därför kommer du vara forever alone.
Citera
2026-08-11, 20:14
Medlem
Citat:
Nej jag har inte sett den, men kort googlande ger att det är en annan kategori.

De får hur mycket positiv uppmärksamhet som helst och är vana att få exakt vad de vill, speciellt från män.

Hade du varit ledsen ifall någon ville betala dig extremt mycket pengar för att du är en snygg kvinna med nån talang? Även om man har ett vanligt jobb så blir man ju behandlad som en siffra, dessutom dåligt många gånger. Det där är bara ett svepskäl.

Det är samma kategori men olika genrer. Dom ser människan som ett varumärke och nyttjar dom också till det. Det är en enorm press och ansvar att lägga på en ensam individ. Allt- och inget dom gör synas och kritiseras av utomstående som inte känner dom.
Dom blir dömda på sin varumärkesidentitet och minsta lilla snedsteg kan förstöra allt för dom.
Dom måste hela tiden ligga steget före och försöka förutspå vad som kan hända. Många av dom har ett helt team för att få deras varumärke (deras skal) att gå runt och dra in pengar.

Jag hade känt mig förbisedd ifall någon ville betala mig extra för en ”talang” när det hela egentligen då verkade grunda sig på mitt yttre. Det säger sig självt
Citera
2026-08-11, 20:17
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Det är samma kategori men olika genrer. Dom ser människan som ett varumärke och nyttjar dom också till det. Det är en enorm press och ansvar att lägga på en ensam individ. Allt- och inget dom gör synas och kritiseras av utomstående som inte känner dom.
Dom blir dömda på sin varumärkesidentitet och minsta lilla snedsteg kan förstöra allt för dom.
Dom måste hela tiden ligga steget före och försöka förutspå vad som kan hända. Många av dom har ett helt team för att få deras varumärke (deras skal) att gå runt och dra in pengar.

Jag hade känt mig förbisedd ifall någon ville betala mig extra för en ”talang” när det hela egentligen då verkade grunda sig på mitt yttre. Det säger sig självt
Jag har sett exakt samma sak med tjejer som inte är ett varumärke. Men du får göra din egen tolkning om du vill.

De märker ju av att de inte får samma behandling som förr. Därför kraschar de typiskt sett efter 30. Deras varumärke går ned till förmån för yngre förmågor. Då inser de att de inte är speciella, och som du säger, mycket handlar om yta.
Citera
2026-08-11, 20:18
Medlem
Citat:
Ja, och därför kommer du vara forever alone.

Jag lämnar frivilligt någon jag inte kan lita på eller ställa dom frågor jag känner att jag behöver ha svar på eller någon som får mig att se konstig ut för att jag är en person.
Citera
2026-08-11, 20:18
Medlem
Citat:
Det normala är att tända på de kring ens egen ålder. och att tända på vuxna människor när man själv är vuxen.

Stämmer inte. Det normala för heterosexuella män oavsett ålder är att tända på kvinnor från ca 15 till 40.
Citera
2026-08-11, 20:20
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Jag lämnar frivilligt någon jag inte kan lita på eller ställa dom frågor jag känner att jag behöver ha svar på eller någon som får mig att se konstig ut för att jag är en person.
Jaja, du kan välja att avvika från sociala koder om du vill. Du kan väl inte rå för det ändå.
Citera
2026-08-11, 20:22
Medlem
Citat:
Jag har sett exakt samma sak med tjejer som inte är ett varumärke. Men du får göra din egen tolkning om du vill.

De märker ju av att de inte får samma behandling som förr. Därför kraschar de typiskt sett efter 30. Deras varumärke går ned till förmån för yngre förmågor. Då inser de att de inte är speciella, och som du säger, mycket handlar om yta.

Varumärken som fortsätter att utvecklas dör inte ut förrän personen dör ut (om ”personen” är varumärket). Dom kan skifta fokus. Om du ständigt dras till unga tjejer som står på scen är det inte konstigt att du inte märker av dom senare när dom utvecklas i sin karriär. Några väljer säkert att gå i någon form av pension och känner sig klara med det ytliga livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in