2026-08-07, 22:54
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ryktet går att du är lättast att få omkull bland killarna helt enkelt.
Så kan det vara! Men det stämmer ju inte
Han fattade ju inte ens att jag var äldre än honom innan jag faktiskt sa hur gammal jag är. Många tror att vi är lika unga

Somliga av oss.. har väldigt bra gener helt enkelt. Vi har inte levt som knarkare halva livet Er livsstil avslöjar er ålder och somliga av er ser ut som väldigt många tuffa och svåååra år.
Citera
2026-08-07, 23:00
Medlem
Tjejers attraktivitet hänger (i det långa loppet) på deras stabilitet och psykiska välbefinnande i allmänhet. Skitsnygga 25 åringar finns det ju gott om men de har ju nästan allihopa en släng av adhd och enorma daddy-issues och övergivandekomplex. De är kul att knulla för någon kväll eller så, men absolut inte i det långa loppet. Så jag väljer hellre en 30+ som är helt okej-snygg än en 25 åring som är snygg för de är oftast väldigt mycket mer stabilare och mognare.
Citera
2026-08-07, 23:00
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
22-25 åriga killar väljer 30 åriga kvinnor framför 22 åriga kvinnor. Varför?

Jag har varit med och fortsätter vara med om detta hela tiden när jag går ut. Vi kan sitta ett gäng med tjejer och killar i blandade åldrar och fina tjejer som är runt 20 men den snyggaste killen raggar alltid på mig istället för att ägna sig åt kvinnor i hans egna ålder.

Unga män, finner kvinnor som är äldre än dem själva mer intressanta och sexiga. Jag får nästan lite skuldkänslor när jag tar deras killar. det är inte kul att vara ung och att en brud som är äldre får all uppmärksamhet.
Lättfotad.
Citat:
Han fattade ju inte ens att jag var äldre än honom innan jag faktiskt sa hur gammal jag är. Många tror att vi är lika unga

Somliga av oss.. har väldigt bra gener helt enkelt. Vi har inte levt som knarkare halva livet Er livsstil avslöjar er ålder och somliga av er ser ut som väldigt många tuffa och svåååra år.
Right. :/
Citera
2026-08-07, 23:02
Medlem
Denoms avatar
Citat:

Om du bara visste hur många knarkare det fanns på Flashback när jag registrerade mig som inte lever idag. Vilket jag gör. Kallas naturligt urval det också.

Jag ser dig bara skryta om din påstådda överlägsenhet i varje tråd du postar i utan att riktigt bidra med något mer än så. Men om du tror att jag skulle bli imponerad av dig på riktigt så ja, upp till bevis?
Citera
2026-08-07, 23:09
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Lättfotad.

Right. :/
Det är nog det sista jag är.
Men det är klart att jag sitter vid ett trevligt sällskap som dessutom är snygga än att sitta med grabbar i min egen ålder som inte är lika snygga? Excuse me, men jag kan. Så jag kommer fortsätta rida på min skönhet

Mäns prime är 22-26 så du hittar mig vid det bordet. Jag tänker inte sitta med trötta 30-åriga män med för lite testosteron. Du får sitta där och snegla på oss hela kvällen istället. Vi har så jävla roligt här borta ska du veta, och du är inte välkommen. Så det så ja! Tjugoåringarna snor era brudar…det gör dom.
Citera
2026-08-07, 23:42
Medlem
Jag gillar yngre för att de ser vackra ut ung kvinna vs gammal hagga är ju inget snack om saken

Men tycka är för basic tycker jag attraktionen har ju mer lager än så, om den yngre beteer sig som en fjortis eller har olika intressen så skulle jag nog gå med äldre om jag vill ha en relation
Citera
2026-08-07, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal
Kvinnans skönhet beror inte av åldern utan förmågan att hålla käften. Det gäller ju män också.
Bästa jag har läst på länge

Du glömde det här 👑
Citera
2026-08-08, 00:19
Medlem
jakirosmothers avatar
allt över 25 (bara 5 år kvar till 30) går fetbort för mig
Citera
2026-08-08, 00:32
Medlem
Custom_mades avatar
Unga kvinnor har fel i hjärnan. Äldre fel i kroppen.

Det är en paradox. När dom är som finast är dom som fulast innuti.
Citera
2026-08-08, 02:52
Medlem
Är väl den unga kvinnokroppen man dras till också, oavsett om man ska skaffa barn eller inte.

Men en ung skitful tjej,nä, då skulle jag hellre välja en lite äldre, men absolut inte äldre än mig själv, snygg kvinna.

Dessutom är det alltid kul när man ser att andra blir lite avundsjuka, typ hur har han kunnat få en så ung kvinna, han måste vara rik osv.

Min fru är 15år yngre än mig, jag ser avundsjukan bland både män och kvinnor när vi är ute och rör på oss...
Citera
2026-08-08, 05:41
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Snygghet är allt. Om man nu lyckas vara snygg trots att man är 45 år, ja då är man ju det. Åldern spelar ingen roll i sig. Jag tar hellre en snygg 45-åring än en ful 18-åring. Och det säger jag trots att jag nästan alltid träffar betydligt yngre tjejer.
Utseende har med så mycket mer än ålder att göra. Tex. går tatuerade brudar totalt bort i första granskningen för mig, samma med ankläppar eller fejkbröst. Lösögonfransar kan man slita bort och sminket kan tvättas av men resten sitter där vare sig man vill eller inte.

Sedan skall man ju ha något att tala om också, kanske har man som 66 år inte så mycket att tala med en 25 åring om när knullandet är avklarat?
Citera
2026-08-08, 05:45
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Utseende har med så mycket mer än ålder att göra. Tex. går tatuerade brudar totalt bort i första granskningen för mig, samma med ankläppar eller fejkbröst. Lösögonfransar kan man slita bort och sminket kan tvättas av men resten sitter där vare sig man vill eller inte.

Sedan skall man ju ha något att tala om också, kanske har man som 66 år inte så mycket att tala med en 25 åring om när knullandet är avklarat?

Premissen var ju just att 45-åringen var "snygg".
Sedan är det en annan sak huruvida en 45 år gammal människa verkligen kan vara så orynkig att hon kan vara snygg, och huruvida hennes tatueringar eller icke-tatueringar passar dina preferenser, och en massa annat.

Men då noterar jag här att du får duktighetspoäng för att du inte gillar fejkbröst, stora läppar, lösfransar och smink. Det känns väl bra, efter fredagsbönen och allt?

Du måste vara en sorgligt ensam människa som måste "prata", speciellt om pratandet måste röra dina ålderskrämpor och Gnesta-Kalle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in