Citat:
Ursprungligen postat av
Negerhanen
Du tror inte han fattar att det är big no-no att titta på unga tjejer, speciellt när du är med? Är han intellektuellt långsam? Det är möjligt att din man är en hardcore grannylover, men jag tror ändå han kikar lite på 20-30 åringar också ska du se.
Jag menar att man ska lära kvinnor att en dag kommer deras utseende att tyna bort och då får man leva med det. Ifall du vill lära dina nåt annat - varsågod. Jag har sett många kvinnor flippa när en man, eller män i allmänhet inte vill ha dem.
Näe, jag sitter inte och pratar med min partner om hur illa det är med hebefiler. Vi har annat att prata om! I övrigt: du liksom antar att jag är kvinna och min partner är man. Tänk om det är tvärtom? Det vet du liksom inte. Min partner är hur som helst heterosexuell. Och sneglar diskret på
snygga personer av motsatt kön från min partner, som är mellan 30-60 (när min partner tror att jag inte ser). Min partner är kring 50. Sedan får du dra vilka slutsatser du vill av det. Jag har inget behov av att förklara detta något mer. men för mig är det väldigt tydligt att min partner inte är intresserad av tonåringar iaf.
Varför ska man inte lära killar detta? Även mäns utseenden "tynar bort". Sedan kan man titta på Hotell Romantik också. Uppenbarligen anser de som är 60+, 70+ att det finns heta personer som är 60+, 70+.
Och jag minns ju själv. Som 20-åring tyckte man ju att de som var 35+ var "för gamla". och nu tycker man att det finns läckra människor i åldern 30-60! Smaken tycks ändras med ens eget åldrande! Men du kanske är ung ännu. Och då kommer du ju främst attraheras av unga, inget konstigt med det. ag var likadan som ung.