2026-07-31, 15:07
Medlem
Pedris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symmetrisk
Vadå incel deluxe, du är ju inte ens oskuld. 187 cm lång dessutom. Jag hade gett mitt ena ben och tre miljoner kronor för dina förutsättningar!
Incel är inte oskuld. Incel är inte heller någon kvinnohatande loser som de försöker få det till. Det närmaste i gammal svenska skulle jag säga är guldmunk. Det vill säga inte haft sex på ett år+ att det i det här fallet är ett ofrivilligt celibat.
Senast redigerad av Pedri 2026-07-31 kl. 15:14.
Citera
2026-07-31, 17:04
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
TS antyder inget om att han känner hat till kvinnor.

Nej det är lite av min poäng att man inte behöver ha ett hat mot kvinnor för att vara incel.
Citera
2026-07-31, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av symmetrisk
Vadå incel deluxe, du är ju inte ens oskuld. 187 cm lång dessutom. Jag hade gett mitt ena ben och tre miljoner kronor för dina förutsättningar!
Verkligen, jag är ordentligt avundsjuk.
Citera
2026-08-01, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Feministiska män har inte alls de bekymmer trådstartaren har. Det är bara högermän och män som identifierar sig som macho som gråter som småflickor när de inte får fitta.
Feministiska män får inte ligga mer än med dominanta kossor som knullar dem i röven. Inget att vara imponerad av med andra ord
Citera
2026-08-01, 14:36
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Skaffa en hobby och tänker inte så mycket på tjejer. Ta det som det kommer istället. Jag är också oönskad av kvinnorna men bryr mig inte särskilt mycket. Jag tar det som det kommer. Just nu är det ändå inte särskilt hög kvalitet på deras allmänna beteende ändå.

det och att i mentalsjukhuset swedenistan är tjejerna extrem att svåra av en besynnerlig anledning som jag inte kan lägga fingret på?

sj oskuld 25+ har aldrig haft någon heller!
Citera
2026-08-01, 14:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
det och att i mentalsjukhuset swedenistan är tjejerna extrem att svåra av en besynnerlig anledning som jag inte kan lägga fingret på?

sj oskuld 25+ har aldrig haft någon heller!
Ja.

Jag har haft många tjejer men inte på senaste 8 åren.
Citera
2026-08-01, 14:58
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Jag hatar att vara den som säger det men när jag varit i de tankarna så ställer jag mig själv frågan "hade mitt liv verkligen varit bättre om jag bara lägger till en partner?".

Det ärliga svaret är nej.

Upplevelser, stunder och relationer sker i linje med ens leverne och liv. Vänner och partners är det som växer fram ur en "god jord".

Exakt så och jag håller med dig. Vi är ensam från den dagen vi föds tills graven och i obehagliga situationer samma skit- ensamma!
Senast redigerad av swedenistani 2026-08-01 kl. 15:37.
Citera
2026-08-01, 23:07
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Exakt så och jag håller med dig. Vi är ensam från den dagen vi föds tills graven och i obehagliga situationer samma skit- ensamma!
100% i slutet av dagen är man sin egen lyckas smed.

Man blir så tidigt skolad i att det är något utanför sig själv. Status, pengar respekt, vänner eller partners. Men det är först när man ser på saker utan det begäret som man verkligen känner om man vill ha det.

Jag säger inte att hummer är dålig mat, att en Mercedes inte är en bra bil eller att ligga med en schysst brud inte ger livet en boost. Men de är inte kärnan av varför man njuter eller känner tillfredsställelse.

Se istället vad som gör att en person genererar en bra miljö runt sig. Den ensamma personen i sällskapet kan tom vara i en värre position än snubben ensam i badkaret.
Citera
2026-08-01, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidSommarVinter
Men fattar du hur många som vill leva detta och ser det som ett drömliv?

Vad klagar alla kollegor på, på jobbet? Jo, sina barn eller partners... så mycket skilsmässor, otrohet, gnäll osv.

Gräset är inte alltid grönare på andra sidan, du målar upp en fantasi som kanske inte kommer i uppfyllelse.

Jag växte upp i fin familj som håller ihop, men fattar att det är ovanligt.

Om du ville skulle du lätt hitta någon att ligga med tror jag.

Ok, så du har inget att klaga på egentligen imo... Då är det numbers game. Dra ned Hinge, Bumble. Skit i Tinder.

Jag är i värre sits än OP, 30 års ålder, oskuld.

Jag är ok med det nu men undrar, vad har dina släcktingar osv trott och sagt? Det är ju inte "normalt" ska sägas. De tror väl jag är homo eller något.

Lös problemet min vän.. Hamburg, Amsterdam eller Thailand. Stör det dig så lös det bara. Du lever en gång.
Citera
2026-08-11, 18:43
Medlem
U22s avatar
Förlåt att jag inte har svarat på ett tag. Ni som skriver hur bra och underskattat det är att vara ensam kan ju ge fan i att ens skriva nåt då det inte hjälper mig alls. Jag vill inte vara ensam, men kul om ni vill det.

Bara för att jag inte är oskuld betyder det inte att jag är lycklig. Män i min ålder har legat med mer än det dubbla. Ingen man hade valt incelliv framför ett liv med en kvinna om det gick att välja.

Jag är helt ensam och lider av det. Pinsamt nu efter semestern när man inte har något att säga till kollegor om vad man har gjort i sommar, medan alla andra pratar om sommarstugor och hur de har umgåts med folk.
Citera
2026-08-11, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U22
Förlåt att jag inte har svarat på ett tag. Ni som skriver hur bra och underskattat det är att vara ensam kan ju ge fan i att ens skriva nåt då det inte hjälper mig alls. Jag vill inte vara ensam, men kul om ni vill det.

Bara för att jag inte är oskuld betyder det inte att jag är lycklig. Män i min ålder har legat med mer än det dubbla. Ingen man hade valt incelliv framför ett liv med en kvinna om det gick att välja.

Jag är helt ensam och lider av det. Pinsamt nu efter semestern när man inte har något att säga till kollegor om vad man har gjort i sommar, medan alla andra pratar om sommarstugor och hur de har umgåts med folk.
Fast att du inte lyckats ta dig för nåt på semestern kan ju vara en av anledningarna till att du heller inte legat. Du skulle ha tagit en resa till en partyort. Då hade du både ökat chanserna till ligg och haft något att säga när kollegorna frågat vad du gjort på semestern.
Citera
2026-08-11, 18:54
Medlem
U22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fast att du inte lyckats ta dig för nåt på semestern kan ju vara en av anledningarna till att du heller inte legat. Du skulle ha tagit en resa till en partyort. Då hade du både ökat chanserna till ligg och haft något att säga när kollegorna frågat vad du gjort på semestern.

Ska jag resa ensam till en partyort? Och göra vad?
Jag hade nog inte vågat erkänna att jag rest ensam. Risken är för stor att man blir dömd. Väl i partyorten hade jag nog mest bara känt mig lost också då jag är där ensam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in