2026-08-11, 14:30
Medlem
neomunaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stentoffel
Precis,ja. Nä det är bra att Nicke får komma upp till ytan, han eller hans "polare" ska inte tro att han är bortglömd. "Det är en schysst och intelligent kille". Nej, för hade han varit snäppet "intelligentare" än en påse nötter så hade konversation sett ut så här (som för de flesta vanliga människor):

-Jag är bara 13,så du vet
-....
-Hej då.
*Block*

Vilken NORMAL 50-åring, eller vuxen människa öht fortsätter skriva med en 13-åring? Jag är 44, jag tål knappt 30-åringar - VAD exakt har man att göra med en 13-åring som inte möjligen är ens egna avkomma? Nej du, både #785 och den där "polaren" kan kyssa mig där bak, han är en korkad, vidrig pedofil med iq som en gråsten och jag hoppas detta följer honom livet ut. Och en lögn till är att han skulle haft någon slags "välfylld" tinder med matchningar åt alla håll och kanter med "sexiga brudar" som bäste Loopmelon så fint kallade dem. Synar den, har man sexiga brudar som ramlar in från alla Sveriges hörn så frågar man inte en 13-åring 5 minuter in i en konversation om hon vill "komma och suga". Låter snarare som att man är så desperat och ensam att man helt har gett upp att "försöka" och bara liksom slänger ut förslaget, funkar det inte så går man vidare liksom. Jävla pedofilkräk.
100%

785 är en av de gäddor där jag läst hela chattloggarna, han säger helt klart en hel del bekymrande saker.
Citera
2026-08-11, 14:33
Medlem
Fullständigt OT, men att bluddra ut många ord är inte ett tecken på hög IQ. Det är ofta bättre att vara tyst och verka dum än att öppna munnen och bevisa det.

On topic, jag hoppas folk förstår att Dumpen inte bara gissar, de har ganska bra på fötterna innan gäddorna publiceras. Hade någon faktiskt publicerats felaktigt hade de A, betett sig jävligt annorlunda, och B, naturligtvis polisanmält. De som anmäler nu gör det för att de blivit avslöjade, inte för att de är oskyldiga till det Dumpen påstår de har gjort.

#alla
Citera
2026-08-11, 14:35
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzafrukost
Har du några bevis för att han gjort det?

Barnporr har han suttit i finkan för, och det var rätt och riktigt, men det är ingen som anklagat honom för några egna övergrepp.

#811 Borgafjälls finest
Har du bevis på att det inte är så?
Citera
2026-08-11, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Har du bevis på att det inte är så?

Hahaha, har du bevis för att jag inte har knullat din mamma?
Citera
2026-08-11, 14:38
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Hahaha, har du bevis för att jag inte har knullat din mamma?
Oj, vad du var mogen att skriva något sånt. Nej det är klart att du inte har gjort det, du vet ju inte vem jag är bakom skärmen.
Citera
2026-08-11, 14:47
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Just det, kommer ihåg. Det var väl nån härva med män som också varit iblandade, eller jag blandar ihop med ett annat fall? (Osäker på om det var en av Dumpens gäddor, eller en pedofil som togs av Polisen).

EDIT: Det är denna, va? https://dumpen.se/2022/11/29/polisen-tar-var-hongadda-napp-169/

Helt rätt
Mycket märkligt historia det hela

Hoppas att soc tog ungen från föräldrarna, helt klart olämpliga
Citera
2026-08-11, 14:48
Medlem
Citat:
Oj, vad du var mogen att skriva något sånt. Nej det är klart att du inte har gjort det, du vet ju inte vem jag är bakom skärmen.

Du förstod inte poängen. Du kan inte bevisa att jag inte varit på månen, jag kan inte bevisa att du inte har legat med din egen mamma, osv.
Citera
2026-08-11, 14:50
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Hej, har du koll på hur det gått för Raketcepet 588? Samtalet/intervjun med Kim där Raketcepet trott sig hitta en bundsförvant i Kim är ju hysteriskt underhållande.

Ingen koll på 588
Han får så mycket uppmärksamhet av andra så där tillför jag ingenting i frågorna
Citera
2026-08-11, 14:50
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Du förstod inte poängen. Du kan inte bevisa att jag inte varit på månen, jag kan inte bevisa att du inte har legat med din egen mamma, osv.
Vad försöker du komma fram till?
Citera
2026-08-11, 14:55
Medlem
Citat:
Vad försöker du komma fram till?

Att du är inte så smart som skriver "Har du bevis på att det inte är så?"

Det är omvänd bevisbörda och helt orimligt. Däremot kan man kräva bevis av någon som påstår att något HAR hänt.

Du kan INTE kräva bevis av någon tvivlar på det du bara tror har hänt fast du inte kan presentera några bevis själv.

LSS?
Citera
2026-08-11, 14:59
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Att du är inte så smart som skriver "Har du bevis på att det inte är så?"

Det är omvänd bevisbörda och helt orimligt. Däremot kan man kräva bevis av någon som påstår att något HAR hänt.

Du kan INTE kräva bevis av någon tvivlar på det du bara tror har hänt fast du inte kan presentera några bevis själv.

LSS?
Du menar sådana bevis som styrker sitt påstående?
Citera
2026-08-11, 15:22
Medlem
ERKKANMs avatar
Blir det någon Tisdags gädda idag då, tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in