Citat:
Ursprungligen postat av
Birds-of-a-feather
Helt rätt. Lite tacksam att #785 kom upp till ytan och inte blev en bortglömd gädda, för loggen är riktigt vidrig! Tror inte många vuxna kvinnor hade uppskattat den heller. Någon sorts intresse för personen i fråga och inte bara pang på "ska vi knulla i helgen" som första kontakt. Så att brudar står i kö till Nicklas är ju fullständigt befängt, han vet ju över huvud taget inte hur man beter sig. Och söker man 13-åringar är man pedofil, inget snack om saken!
Precis,ja. Nä det är bra att Nicke får komma upp till ytan, han eller hans "polare" ska inte tro att han är bortglömd. "Det är en schysst och intelligent kille". Nej, för hade han varit snäppet "intelligentare" än en påse nötter så hade konversation sett ut så här (som för de flesta vanliga människor):
-
Jag är bara 13,så du vet
-
....
-
Hej då.
*Block*
Vilken NORMAL 50-åring, eller vuxen människa öht
fortsätter skriva med en 13-åring? Jag är 44, jag tål knappt 30-åringar - VAD exakt har man att göra med en 13-åring som inte möjligen är ens egna avkomma? Nej du, både #785 och den där "polaren" kan kyssa mig där bak, han är en korkad, vidrig pedofil med iq som en gråsten och jag hoppas detta följer honom livet ut. Och en lögn till är att han skulle haft någon slags "välfylld" tinder med matchningar åt alla håll och kanter med "sexiga brudar" som bäste
Loopmelon så fint kallade dem. Synar den, har man sexiga brudar som ramlar in från alla Sveriges hörn så frågar man inte en 13-åring 5 minuter in i en konversation om hon vill "komma och suga". Låter snarare som att man är så desperat och ensam att man helt har gett upp att "försöka" och bara liksom slänger ut förslaget, funkar det inte så går man vidare liksom. Jävla pedofilkräk.