Oj! Att Robinsongäddan skulle göra en come back trodde jag faktiskt inte. Var väl inte alls länge sen han satt i fängelse för det här. Tvångskastrering kanske är nästa steg?
Ah, just ja, nu när du säger det minns jag att hon hade uttalat sig i saken.
Tack för påminnelsen. #811
Ingen orsak. Oavsett tråkig utveckling. Han har förvisso alltid varit speciell, men jag trodde verkligen att en uthängning på dumpen samt en volta på kåken skulle göra sitt - men icke.
Ingen orsak. Oavsett tråkig utveckling. Han har förvisso alltid varit speciell, men jag trodde verkligen att en uthängning på dumpen samt en volta på kåken skulle göra sitt - men icke.
Ja, tragiskt. Den är det inte någon slags prövotid på 1-2 år kopplat till villkorlig frigivning?
Så även om han suttit av straffet så är det kanske inte så dumt om frivården informeras.
Ja, tragiskt. Den är det inte någon slags prövotid på 1-2 år kopplat till villkorlig frigivning?
Så även om han suttit av straffet så är det kanske inte så dumt om frivården informeras.
Ja, man har väl åtminstone prövotid som motsvarar den strafftid som återstår vid själva frigivningen men jag är osäker på hur det där fungerar faktiskt