Citat:
Ursprungligen postat av
Kleiner
Exakt! Och du tror att du har en valmöjlighet i att underkasta dig Guds vilja? Så naivt tänkt.
Tror du också att man ha en valmöjlighet i att vara rasist? För om man är rasist av kunskap då hade man inte varit rasist. Rasism är galenskap.
Hade det? Man ska vara försiktigt vad man önskar sig. Vem vet, du kanske hade saknat mig?

Så nu predikar du om Gud för mig och vill att jag ska "erkänna" att jag underkastar mig Guds vilja 😁 i en tråd som handlar om regeringens syn på rasism!!!!!!!!!!!! VARFÖR BRYR DU DIG OM HUR JAG SER PÅ MIN RELATION TILL GUD, OCH VARFÖR ÄNDA IN I HELVETE TAR DU UPP DET HÄR?????? Du måste ju för fan vara galen.
Jag bestämmer
själv om jag vill kalla mig muslim eller inte, och att du beter dig som en äcklig jävla extremist och börja predika om Islam är ditt eget problem. Usch för extremister.
Jag skriver att jag är troende, att jag gillar koranen osv.... du skriver att du
håller med mig till 100% gällande min syn på extremism och islam, och sedan börjar du gagga på det här sättet och skriva mig på näsan. Fy fan vilket äckligt beteende.
Jag kommer aldrig mer svara på ett enda inlägg från dig. Och slutligen vill jag informera dig om att det enligt koranen är haram att hålla på och lägga sig i andra människors tro på det här sättet som du gör. Det tillhör även vanligt hyfs. Du berättar ICKE för mig hur jag ska utöva min personliga tro, fattar du? Hejdå!