Citat:
Ursprungligen postat av
Kleiner
Så man kan inte vara båda samtidigt? En människa och undergiven (muslim)?
Du ger jo dig själv titeln rasist, när du säger att du är rasist. Är du inte din tro (rasism)?
Men herregud, vilka anala jävla frågor.
Det jag säger är att jag inte tror på religiösa titlar. Jag känner mig i alla fall inte bekväm med att kalla mig varken kristen eller muslim.
Om blå är min favoritfärg, måste jag kalla mig blåist då? Jag tycker sånt är barnsligt. Vi lever inte på medeltiden längre.
Och nej, jag är inte rasist heller om vi ska vara petnogs - jag har rasistiska åsikter. Klyv hår. Var autist. Vill du veta min skostorlek också när vi ändå är igång? Den är 39. Men vi lever i en tid där vi gärna kallar varandra saker - troll, invandrare, rasist osv - så för att underlätta för alla så kallar jag mig själv rasist i den här kontexten.
Och med detta sagt:
Det där var ett gäng riktigt irriterande frågor, Kleiner. Du bidrar 0 till folkbildningen just nu. Bättre lycka nästa gång, men fortsätter du ställa fler sånna här idiotfrågor kommer jag sluta svara.
Jag förstår att du är väldigt fascinerad av mina åsikter, men nånstans går gränsen... jag är inte din jävla Messias, du får tänka lite själv också.
Med all respekt. Stop it.