Citat:
Ursprungligen postat av
Kirk03Lind
Till er som är nyfikna om mitt jobb. Ja, det blev en diskussion med chefen om mina kontroversiella yttranden. Seriöst och resonligt samtal. Att jag är undermedveten om att allt som är kontroversiellt som jag yttrar mig skadar mitt arbetsplats varumärke eftersom jag har sagt vart jag jobbar.
Men jobbet fick jag behålla. Tack och lov, annars skulle NI (internet) ha vunnit över mig i mitt liv. Men att det blir konsekvenser, en svår fläck för de att tvätta bort. Så sedermera kommer jag inte svara på vart jag jobbar utan bara vad jag jobbar som, leverantör.
Så jag ber om ursäkt och jag gick för långt. Kommer bli lite bättre på att tänka efter när det kommer upp starka ämnen om jag vill yttra mig och eller hur jag ska formulera min mening.
Du borde inte ens ha yttrat dig offentligt om något sådant. Speciellt då du verkar vilja jobba med sociala medier. Bli politiker eller håll på med politik riktat content om du inte vill att det ska påverka ditt liv. De finns folk som vill andra illa. Ge dem inte ammunition. Den dag du kan leva på ditt content kanske du kan yttra dig lite mer men idag? Skulle avråda dig. Speciellt då du verkar ha dålig koll.