2026-08-10, 16:27
Medlem
DrTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Till er som är nyfikna om mitt jobb. Ja, det blev en diskussion med chefen om mina kontroversiella yttranden. Seriöst och resonligt samtal. Att jag är undermedveten om att allt som är kontroversiellt som jag yttrar mig skadar mitt arbetsplats varumärke eftersom jag har sagt vart jag jobbar.

Men jobbet fick jag behålla. Tack och lov, annars skulle NI (internet) ha vunnit över mig i mitt liv. Men att det blir konsekvenser, en svår fläck för de att tvätta bort. Så sedermera kommer jag inte svara på vart jag jobbar utan bara vad jag jobbar som, leverantör.

Så jag ber om ursäkt och jag gick för långt. Kommer bli lite bättre på att tänka efter när det kommer upp starka ämnen om jag vill yttra mig och eller hur jag ska formulera min mening.

Attans! Jag hoppades på att du skulle bli av med jobbet och lida lite
Citera
2026-08-10, 16:31
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrTerror
Attans! Jag hoppades på att du skulle bli av med jobbet och lida lite
Varför? Vet du ens hur svårt det är att få tag på jobb, framförallt i Gävleborg som sticker högst ut med arbetslöshet?
Citera
2026-08-10, 16:45
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinggren
Blir du glad eller ledsen? Det är ju ändå dina kollegor som blivit stoppade
Man ska inte ha någon känslomässig koppling till en annan agent/spion. Jag håller det för mig själv.
Citera
2026-08-10, 17:13
Medlem
Den här tråden har uppnått samma nivå som den med Billy of Björnfamiljen. Kirk bara sitter och svarar frenetiskt på allt som skrivs och allt är andras fel. Inget ansvar alls, bara hans världsbild som funkar. Sorgligt.

Nästan 600 inlägg på två månader och allt i en skvallertråd om sig själv. Trodde du skulle hänga i trådar om spioneri/underrättelse? Detta är inte hälsosamt att vara så besatt. Kommer sluta med att du blir avstängd igen
Citera
2026-08-10, 17:37
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Till er som är nyfikna om mitt jobb. Ja, det blev en diskussion med chefen om mina kontroversiella yttranden. Seriöst och resonligt samtal. Att jag är undermedveten om att allt som är kontroversiellt som jag yttrar mig skadar mitt arbetsplats varumärke eftersom jag har sagt vart jag jobbar.

Men jobbet fick jag behålla. Tack och lov, annars skulle NI (internet) ha vunnit över mig i mitt liv. Men att det blir konsekvenser, en svår fläck för de att tvätta bort. Så sedermera kommer jag inte svara på vart jag jobbar utan bara vad jag jobbar som, leverantör.

Så jag ber om ursäkt och jag gick för långt. Kommer bli lite bättre på att tänka efter när det kommer upp starka ämnen om jag vill yttra mig och eller hur jag ska formulera min mening.
Du borde inte ens ha yttrat dig offentligt om något sådant. Speciellt då du verkar vilja jobba med sociala medier. Bli politiker eller håll på med politik riktat content om du inte vill att det ska påverka ditt liv. De finns folk som vill andra illa. Ge dem inte ammunition. Den dag du kan leva på ditt content kanske du kan yttra dig lite mer men idag? Skulle avråda dig. Speciellt då du verkar ha dålig koll.
Citera
2026-08-10, 17:40
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Den här tråden har uppnått samma nivå som den med Billy of Björnfamiljen. Kirk bara sitter och svarar frenetiskt på allt som skrivs och allt är andras fel. Inget ansvar alls, bara hans världsbild som funkar. Sorgligt.

Nästan 600 inlägg på två månader och allt i en skvallertråd om sig själv. Trodde du skulle hänga i trådar om spioneri/underrättelse? Detta är inte hälsosamt att vara så besatt. Kommer sluta med att du blir avstängd igen
Han har dessutom själv sagt ett par gånger nu att han har problem med sin impulsivitet och reagerar snabbare än hjärnan klarar av. Tillsammans med det faktum att han har svårt att föra sig i text på ett vettigt sätt i text och svårigheter med att förstå innebörden av ord.
Citera
2026-08-10, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Du borde inte ens ha yttrat dig offentligt om något sådant. Speciellt då du verkar vilja jobba med sociala medier. Bli politiker eller håll på med politik riktat content om du inte vill att det ska påverka ditt liv. De finns folk som vill andra illa. Ge dem inte ammunition. Den dag du kan leva på ditt content kanske du kan yttra dig lite mer men idag? Skulle avråda dig. Speciellt då du verkar ha dålig koll.
Han skulle aldrig klara av att göra politiskt inriktat content, för han saknar förmågan att kunna förklara och argumentera för sin sak
Citera
2026-08-10, 17:44
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinggren
Han skulle aldrig klara av att göra politiskt inriktat content, för han saknar förmågan att kunna förklara och argumentera för sin sak

Nej för att han har inga åsikter haha
Citera
2026-08-10, 18:13
Medlem
Citat:
Nu kanske jag mer administration uppgifter. Kontorsjobb.
Varför vill du så gärna ha ett kontorsjobb?
Citera
2026-08-10, 18:52
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Man ska inte ha någon känslomässig koppling till en annan agent/spion. Jag håller det för mig själv.

Du har aldrig varit och kommer aldrig att vara en agent/spion. Det där existerar bara i din fantasi.
Citera
2026-08-10, 19:01
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusmumriken1808
Varför vill du så gärna ha ett kontorsjobb?
Aldrig upplevt det. Testa något nytt.
Citera
2026-08-10, 19:14
Medlem
Citat:
Aldrig upplevt det. Testa något nytt.
Vilken typ av kontorsjobb? Allt relaterat till ekonomi kan du ju glömma när du har god man och inte ens klarar av att hantera din egna privatekonomi. Administration lär inte passa bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in