2026-08-10, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
För att invandring är exotiskt och spännande. Det är en evolutionär fördel för en kvinna att vara en quisling eftersom det gör så att dina gener föds vidare. Kvinnor är helt enkelt kodade att vilja knulla med den nya dominanta hanen som slår ihjäl den andra.

Det är alltid "kvinnor röstar för invandring" men det är för att det rör sig om män som kommer hit. Spännande män man tar an som ett projekt att bli bättre och knullar med under tiden.

Skulle invandringen bestå av asiatiska kvinnor i fertil ålder kan jag lova dig att männen stått med plakat på gatorna om friare invandring. Det som sker är egentligen fullt naturligt.
Skitexotiskt när det är nordeuropéer som är 1% av världens befolkning samtidigt som man inte kan gå ner på valfritt torg i hela landet utan 3/4 av alla har pepparkakshud. Det är vi som är exotiska.
Citera
2026-08-10, 18:43
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är snarare barn och kvinnor med skyddsbehov, som ligger vissa kvinnor varmt om hjärtat. Inte våldsamma män. Så det där har du fått rejält om bakfoten!
Jag vet inte riktigt var du får din världsuppfattning ifrån men ingenting jag skriver är det minsta kontroversiellt. Kvinnor har alltid dragits till stökiga och ibland våldsamma män eftersom det är spännande och det är exakt likadant nu. Kvinnor står vid gränsen och "tar hand" om "män" där det finns sexuella intentioner i bakgrunden.

Vi ser exakt samma sak i djurriket, där den nya våldsamma dominanta hanen måste ha ihjäl barnen för att få para sig. Vi såg samma sak under världskrigen där kvinnorna tex valde att kära ner sig i Tyska män efter att deras egna blev kanonmat åt tyskarna.

Som jag skrev - det är en evolutionär fördel för en kvinna att vara quisling. Hon överlever, hennes nya barn överlever och sprider vidare kvinnor med samma typ av gener.
Citera
2026-08-10, 18:46
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Skitexotiskt när det är nordeuropéer som är 1% av världens befolkning samtidigt som man inte kan gå ner på valfritt torg i hela landet utan 3/4 av alla har pepparkakshud. Det är vi som är exotiska.

Försöker du spela dum nu eller? Självklart är en afrikan exotisk i ett helvitt land precis som en asiatisk kvinna ses som exotisk. Vi är exotiska i länder där det inte tillhör normen.

Det ses inte ens som något konstigt. En kvinna får utan problem söka efter "BBC" eller "mörka män" i dejtinggrupper utan att någon ens bryr sig, men skulle en man söka efter en asiatisk kvinna så blir det ramaskri om att det söks efter en fetish eller någon att utnyttja.

Kvinnor hade inte klarat en dag med äkta jämställdhet
Citera
2026-08-10, 18:49
Medlem
pulverhonungs avatar
Intressant fenomen minst sagt.

Kvinnor och lgbtq personer är de som är mest positiva till invandring, samtidigt som dom hade blivit stenade till döds i länder där dom vill ha invandring ifrån.
Citera
2026-08-10, 18:49
Medlem
Citat:
Försöker du spela dum nu eller? Självklart är en afrikan exotisk i ett helvitt land precis som en asiatisk kvinna ses som exotisk. Vi är exotiska i länder där det inte tillhör normen.

Det ses inte ens som något konstigt. En kvinna får utan problem söka efter "BBC" eller "mörka män" i dejtinggrupper utan att någon ens bryr sig, men skulle en man söka efter en asiatisk kvinna så blir det ramaskri om att det söks efter en fetish eller någon att utnyttja.

Kvinnor hade inte klarat en dag med äkta jämställdhet
Sverige helvitt? Är du efterbliven eller nått?
Citera
2026-08-10, 18:51
Medlem
Bilister orsaker fler trafikolyckor än människor som färdas med andra transportmedel, så varför röstar män för billigare bensinpriser som leder till att fler tar bilen?
Citera
2026-08-10, 18:52
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Sverige helvitt? Är du efterbliven eller nått?
Eftersom du inte kan bemöta någonting annat i hela inlägget så antar jag att du inte har något som helst argument.

Ja, normen är fortfarande att Sverige är vitt och att Afrikaner är exotiska.
Citera
2026-08-10, 18:57
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Och män röstar också efter vad som känns rätt. Så fungerar vi människor.
Nja, många män röstar på det som är rätt. Det vill säga det som är bäst för nationen och inte bäst för sig själva.
Citera
2026-08-10, 18:57
Medlem
Citat:
Eftersom du inte kan bemöta någonting annat i hela inlägget så antar jag att du inte har något som helst argument.

Ja, normen är fortfarande att Sverige är vitt och att Afrikaner är exotiska.
Sverige är inte vitt och negrer är inte exotiska för fan. Vi blir hjärntvättade med dom i varje jävla film reklam och serie. Din teori är som sagt efterbliven.
Citera
2026-08-10, 18:59
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Sverige är inte vitt och negrer är inte exotiska för fan. Vi blir hjärntvättade med dom i varje jävla film reklam och serie. Din teori är som sagt efterbliven.

Min teori är den enda som är förankrad i verkligheten. En quislings barn överlever. Det gör inte en motståndare.
Citera
2026-08-10, 19:00
Medlem
Vita kvinnor vill ta in invandrarmän hit för dom vill att vita, svarta och bruna ska slåss för dessa kvinnorna.

Bara vita män duger inte till dom.

Så tror jag sanningen är.
Citera
2026-08-10, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Kvinnor röstar på partier som vill ha mer invandring. Invandrare våldtar, misshandlar och mördar i större utsträckning än inrikesfödda.

Varför röstar kvinnor för mer invandring?

Dom tänker kortsiktigt och känslomässigt och det kan ju vara bra ibland, men inte i alla lägen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in