2026-08-03, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Det här var min värdering av kvinnorna:

Åsikter som lämnas som personliga synpunkter kan inte vara kränkande - dina är dina och mina är mina åsikter.
Ok, Maryam glömde jag. Hon förtjänar mer uppmärksamhet.
Det har hänt att andra debattörer, eller vad vi ska kallas, har känt sig (ned)värderade eller tagit illa upp, därför brukar jag ibland avsluta mina haranger med något i den stilen…
Citera
2026-08-03, 22:51
Medlem
picapicans avatar
Vad ser damerna i Terje? En riktig slemboll som mest tittar på bröst, verkar det som. Han vill ju kunna ligga runt helt öppet dessutom.
Citera
2026-08-03, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja
Fråga de andra männen om Vlasta hade rätt raggningsteknik. Vad säger de andra kvinnorna om Vlasta.
Att stå upp på bordet för att synas. Gör man så ?
Prinsessan Madeleine, Emma Pernald et al brukade stå på borden och dansa när de släppte loss. Länge sen iofs
Citera
2026-08-04, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Prinsessan Madeleine, Emma Pernald et al brukade stå på borden och dansa när de släppte loss. Länge sen iofs
Går inte att jämföra ungdom och mogna kvinnor.
Citera
2026-08-04, 05:27
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Fråga de andra männen om Vlasta hade rätt raggningsteknik. Vad säger de andra kvinnorna om Vlasta.
Att stå upp på bordet för att synas. Gör man så ?
Klart man gör, varför ska man bry sig om vad de andra kvinnorna tycker menar du?
Dansa gör man för att det är kul, och ju äldre man blir desto mindre bryr man sig om vad andra tycker.
Citera
2026-08-04, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Haha, är inte karlhatare men troligtvis en galen kattkvinna…gillar lugna sympatiska typer. Som enbart vänner är killar med lite fart och glimten i ögat roliga. Om det inte blir för roligt.

Lite intressant: har för mig att du skrev att Katarina och Marianne skulle vara dina val…tänker att om jag vore kille skulle jag fly just de personerna.
Katarina verkade sympatisk när hon inte sa så mycket, bara kom med kloka inlägg. Sen började hon vifta med pekfingret och docera…en mental eldgaffel uppkörd i Häcken, liksom.
Marianne är mjukare men också angelägen om att vara klok inkännande och ha rätt synpunkter. Båda är föreläsare-typer och tar sig själva på dödligt allvar.
E-B och Vlasta är roligare, och mänskligare, så även Ammi. Men det är jag det. Har inte orkat fundera på övriga gänget.
Och avser i vanlig ordning inte att kränka någon.

Det är modigt att ställa upp i ett sådant här program. Man får som offentlig person, vilket man ju blir i ett sådant här program, räkna med att bli bedömd.
Citera
2026-08-04, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Klart man gör, varför ska man bry sig om vad de andra kvinnorna tycker menar du?
Dansa gör man för att det är kul, och ju äldre man blir desto mindre bryr man sig om vad andra tycker.
Jag tror det har skett ett missförstånd här. Jag menar inte enbart dansen. Utan överlag.
Citera
2026-08-04, 05:41
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Jag tror det har skett ett missförstånd här. Jag menar inte enbart dansen. Utan överlag.
Om du är kvinna vet du att kvinnor sällan gillar varandra när det kommer till konkurrensen om män. Spelar liten roll hur man beter sig om man råkar vara den som får mest uppmärksamhet.
Citera
2026-08-04, 05:51
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Ella-Britt är så typisk fjortis.
Citera
2026-08-04, 08:27
Medlem
Citat:
Gissar att det är för att hon kommer från en annan kultur där det är okej att tycka att man är vacker, samt få komplimanger utan att fåna sig som en svensk och säga äsch då.

Jag tror också att hon har en annan inställning än svenskar vad gäller komplimanger. Hon är inte bara vacker, hon har bra smak vad gäller kläder, hon är stilig och elegant på ett sätt som passar en äldre dam. Hon klär sig inte tantigt eller som en tonåring.
Citera
2026-08-04, 08:38
Medlem
Citat:

Vlasta ville visa att hon fortfarande kommer upp på bordet?
Citera
2026-08-04, 08:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Vlasta ville visa att hon fortfarande kommer upp på bordet?
nu ska du inte vara sån…
du har propagerat för positivare attityder gentemot äldre, och deras rätt att få vara sig själva, är väl andemeningen i dina tidigare inlägg.
Varför skulle inte Vlasta kunna kravla sig upp på bordet? Ner kommer man alltid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in