Citat:
Ursprungligen postat av
Abelssun
Det är ett pinsamt lekprogram utan dess like. Varför måste lekledarna vara med när de ska packa? Så barnsligt...
Har du någonsin sett en 70-åring utan rynkor? Läste i en intervju att hon är mån om sitt utseende, så det är troligen en hel del konstgjort fix bakom hennes look. En person i hennes ålder har inte naturligt Hollywood-leende heller. Hon bleker/färgar även sitt hår, det syns utväxt i hårbotten. Tycker inte hon är så värst snygg för den delen (kolla näsan), men det syns att hon lagt tid och pengar på det yttre.
Hon kommer aldrig hitta någon i programmet.
Jag har iaf sätt en 70 åring med lite rynkor i Åsa t.e.x, spelar ingen roll om det är konstgjort eller ej
Först nu ser jag i profil varför Åsa är så attraherbar, hon har det karaktäristiska neanderthaalar
gen-utslaget i ansiktet (likt undertecknad) som jag bara uppfattat
undermedvetet initialt, Marie Louise näsa som du nämner & ögon är en finfin mall över vad avsaknaden av mycket neanderthaalar gen-utslag i ansiktet kan göra istället, likaså Carmen som mest är jävligt lik lekledaren Erik i ansiktet, varför pippar inte dom? leka barn leka bäst
Och Bengt går i den klassiska niceguy fällan som leder till att ML inte vill vara med längre, dels bashar han sig själv och säger att han inte trodde han var värdig (spelar ödmjuk) han tackar för undantagstillståndet som givits honom av ML genom att direkt sätta igång och ge komplimanger om hennes utseende....till en person som byggt hela sitt attraktionsvärde på att ha ett av medelhanen uppskattat utseende
Marie Louise hittade någon när hon kom hem, för hon ringde heta linjen där någon som råka heta Sven-Åke svarade men hon kunde se igenom telefonen & därmed inte hålla sig från att
svära på göteboska
Citat:
https://www.hant.se/noje/hotell-romantik-marie-louise-och-sven-eriks-relation-idag/10182254
Och det fanns faktiskt en person som mötte alla Sven-Eriks krav men det blev igen romans mellan de både under inspelningen av programmet. Sven-Erik berättar för Hänt att det nu istället kan finnas en chans för romans hemma i Sverige
Det fanns en potential, det var en tjej som heter Marie Louise, hon ringde mig faktiskt igår kväll och sa: ”
Du Sven-Erik när jag va där nere såg jag inte hur jävla snygg du är, men det ser jag nu”, säger Sven-Erik.
Marie-Louise Hommerberg är bosatt i Stockholm och Sven-Erik i Göteborg, men detta är inget som hindrar Sven-Erik.
– Går ju snabbtåg, tre och en halv timme så är jag där, säger han.
Hänt har sökt Marie Louise för en kommentar.
– Jag håller mig i fysisk och psykisk form. Jag är en glad,
käck och snygg man som klär mig snyggt och
håller stilen på håret,
och jag kan inte dejta nån tjej som inte gör det, berättar Sven-Erik för Hänt.
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Hon framstår ju som riktigt sympatisk.
Jaså, jag hör

henne inte säga några sympatiska saker i denna video
https://teckenpedagogerna.se/sommarpratarnapages/cecilia-lindfors-hommerberg/
Du menar förstås att det är sympatiskt att vilja lära sig dövspråket för att hjälpa andra
"Men det är nått jag har emot honom" säger 85 ich åringen lika drastiskt som vanligt, den här gången är det Atle som hon ska ogilla=inte attraherad, inte ogilla=attraherad