2024-03-31, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
En blandning.

Han blev tillsagd av produktionen att sluta med sitt nakenuppförande. Därav hans kommentar: "ska det vara så, så får det vara, då lämnar jag".

Efter att produktionen hunnit filma några nakenuppföranden
Citera
2024-03-31, 22:20
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Elinor är inte M-L:s dotter.
Däremot hennes svärdotter.
Vilket geni jag är som nu först inser att MR kan ha 2 barn
https://teckenpedagogerna.se/sommarpratarnapages/cecilia-lindfors-hommerberg/
den här var rentav lik henne och Johar Bendjelloul

Erik Ekstrand bör ge relationstips till ML ("du ska vara ärlig med dina känslor och inte svika dig själv" skulle han kunna säga )
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-31 kl. 22:34.
Citera
2024-03-31, 22:26
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det kan! finnas 69 åringar som inte har några rynkor

Varför är det Keyoo som kramar Marie Louise och inte Ecke, nån som vet?
"Jag har inte sagt nå dumt" intygar hon för lekledaren Keyoo.

Nä du sa bara "Du klängde på mig igår" och sedan inget mer innan hon åkte iväg
i Bengts bil och drog i hans växelspak
M-L hade ont i kroppen för att han klängde på henne uppfattade jag det som?
Citera
2024-03-31, 22:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
M-L hade ont i kroppen för att han klängde på henne uppfattade jag det som?
Då uppfattade du nog inte allt

Som jag skrev förra veckan så tappade hon libidon (energi) pga av att dom sögs upp i hans
klimatdödande neonbrillor
Citat:
Bosse som ställer sig till doms över Svempa saknar själv social taktkänsla när han bakifrånklängde på Marie Louise axel & blinkade henne i ögonen under sitt 5 minuter långa tal iförd denna gröna neonskylt till glasögon, han borde nog ha tillagt "epilepsy warning", för det där blinkandet kan ju ha bidragit till att hon tyckte att han borde "spar på den energin" till glasen istället för till bågarna, där borde tokfan ha tagit av sig glajjorna & hon hade kunnat få en puss på handen iaf.

Berätta nu sambandet mellan kroppsfett och rynkor på pensionärer, var inte blygsam!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-31 kl. 22:33.
Citera
2024-03-31, 22:34
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Då uppfattade du nog inte allt

Som jag skrev förra veckan så tappade hon libidon (energi) pga av att dom sögs upp i hans
klimatdödande neonbrillor

Berätta nu sambandet mellan kroppsfett och rynkor på pensionärer, var inte blygsam!
Det var Lasse och inte Bosse som klängde. Fettet fyller ut rynkorna. Det förstår du väl?
Citera
2024-03-31, 22:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Det var Lasse och inte Bosse som klängde. Fettet fyller ut rynkorna. Det förstår du väl?
Jag pratar lik förbannat om rätt person

Det verkar som att sagda dinosaurien Carmen vill knulla 60 år yngre latinska dansläraren
Men lation skulle visa sig heta Ronny var den givne fikusen

En annan namnlös kärring säger att hon är villig att ge upp! för att det händer inte att ölmagarna får oss att känna oss uppvaktade, fel svar! dom ligger och steker och väntar på sin tur att uppvakta 2 andra brudar högre i näringskedjan än dom själva (killarna alltså!)

Urk, jag får kåtslag av att titta på Åsa, kan hon inte försvinna!

Citat:
Fettet fyller ut rynkorna. Det förstår du väl?
Nej
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-31 kl. 22:53.
Citera
2024-03-31, 23:06
Medlem
Crapmagics avatar
Yvonne dyker upp som en bubblare & presenterar sig i avsnitt 5, hon har snyggare ansiktsdrag än MLs trolliga snyte, vad denne Yvonne kan för konster inombords vet vi inte eftersom hon så snyggt drog av brallorna på grin-Lasse om att hon inte får komma till tals eftersom
Lasse-män tror att dom kan mansplaina om sina trimmade mopeder för kvinnor, tillåt mig hånle sina egna fritidssysselsättningar ska man alltid hålla mun om, det gäller även kvinnor (tror jag eftersom kvinnor aldrig pratar om sina intressen)
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-31 kl. 23:09.
Citera
2024-03-31, 23:33
Medlem
picapicans avatar
Är Sven-Erik bdsm-utövare? Såg någon bild på honom i en tidning med en piska i handen. Ljuger gubben om M-L? Säkert bara vänner.

https://www.hant.se/noje/hotell-romantik-marie-louise-och-sven-eriks-relation-idag/10182254
Citera
2024-04-01, 00:10
Medlem
Min sammanfattning efter kvällens avsnitt är att kvinnorna är trevligare och smartare än männen, förstår f d polisen som sa att det inte finns någon intressant i gruppen och Yvonne som säger att de bara pratar om sig själva. Samt att flera av männen är för på och visar en tendens att vilja äga sina kvinnor.
Senast redigerad av Fridafogel99 2024-04-01 kl. 00:27.
Citera
2024-04-01, 00:11
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Det kan! finnas 69 åringar som inte har några rynkor

Varför är det Keyoo som kramar Marie Louise och inte Ecke, nån som vet?
"Jag har inte sagt nå dumt" intygar hon för lekledaren Keyoo.

Nä du sa bara "Du klängde på mig igår" och sedan inget mer innan hon åkte iväg
i Bengts bil och drog i hans växelspak

Det är ett pinsamt lekprogram utan dess like. Varför måste lekledarna vara med när de ska packa? Så barnsligt...

Har du någonsin sett en 70-åring utan rynkor? Läste i en intervju att hon är mån om sitt utseende, så det är troligen en hel del konstgjort fix bakom hennes look. En person i hennes ålder har inte naturligt Hollywood-leende heller. Hon bleker/färgar även sitt hår, det syns utväxt i hårbotten. Tycker inte hon är så värst snygg för den delen (kolla näsan), men det syns att hon lagt tid och pengar på det yttre.

Hon kommer aldrig hitta någon i programmet.
Citera
2024-04-01, 01:52
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Det är ett pinsamt lekprogram utan dess like. Varför måste lekledarna vara med när de ska packa? Så barnsligt...

Har du någonsin sett en 70-åring utan rynkor? Läste i en intervju att hon är mån om sitt utseende, så det är troligen en hel del konstgjort fix bakom hennes look. En person i hennes ålder har inte naturligt Hollywood-leende heller. Hon bleker/färgar även sitt hår, det syns utväxt i hårbotten. Tycker inte hon är så värst snygg för den delen (kolla näsan), men det syns att hon lagt tid och pengar på det yttre.

Hon kommer aldrig hitta någon i programmet.
Jag har iaf sätt en 70 åring med lite rynkor i Åsa t.e.x, spelar ingen roll om det är konstgjort eller ej

Först nu ser jag i profil varför Åsa är så attraherbar, hon har det karaktäristiska neanderthaalar
gen-utslaget i ansiktet (likt undertecknad) som jag bara uppfattat
undermedvetet initialt, Marie Louise näsa som du nämner & ögon är en finfin mall över vad avsaknaden av mycket neanderthaalar gen-utslag i ansiktet kan göra istället, likaså Carmen som mest är jävligt lik lekledaren Erik i ansiktet, varför pippar inte dom? leka barn leka bäst

Och Bengt går i den klassiska niceguy fällan som leder till att ML inte vill vara med längre, dels bashar han sig själv och säger att han inte trodde han var värdig (spelar ödmjuk) han tackar för undantagstillståndet som givits honom av ML genom att direkt sätta igång och ge komplimanger om hennes utseende....till en person som byggt hela sitt attraktionsvärde på att ha ett av medelhanen uppskattat utseende

Marie Louise hittade någon när hon kom hem, för hon ringde heta linjen där någon som råka heta Sven-Åke svarade men hon kunde se igenom telefonen & därmed inte hålla sig från att svära på göteboska
Citat:
https://www.hant.se/noje/hotell-romantik-marie-louise-och-sven-eriks-relation-idag/10182254

Och det fanns faktiskt en person som mötte alla Sven-Eriks krav men det blev igen romans mellan de både under inspelningen av programmet. Sven-Erik berättar för Hänt att det nu istället kan finnas en chans för romans hemma i Sverige

Det fanns en potential, det var en tjej som heter Marie Louise, hon ringde mig faktiskt igår kväll och sa: ”Du Sven-Erik när jag va där nere såg jag inte hur jävla snygg du är, men det ser jag nu”, säger Sven-Erik.

Marie-Louise Hommerberg är bosatt i Stockholm och Sven-Erik i Göteborg, men detta är inget som hindrar Sven-Erik.

– Går ju snabbtåg, tre och en halv timme så är jag där, säger han.

Hänt har sökt Marie Louise för en kommentar.

– Jag håller mig i fysisk och psykisk form. Jag är en glad, käck och snygg man som klär mig snyggt och håller stilen på håret, och jag kan inte dejta nån tjej som inte gör det, berättar Sven-Erik för Hänt.

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Hon framstår ju som riktigt sympatisk.
Jaså, jag hör henne inte säga några sympatiska saker i denna video https://teckenpedagogerna.se/sommarpratarnapages/cecilia-lindfors-hommerberg/

Du menar förstås att det är sympatiskt att vilja lära sig dövspråket för att hjälpa andra

"Men det är nått jag har emot honom" säger 85 ich åringen lika drastiskt som vanligt, den här gången är det Atle som hon ska ogilla=inte attraherad, inte ogilla=attraherad
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-01 kl. 02:50.
Citera
2024-04-01, 03:35
Medlem
Citat:
Jag pratar lik förbannat om rätt person

Det verkar som att sagda dinosaurien Carmen vill knulla 60 år yngre latinska dansläraren
Men lation skulle visa sig heta Ronny var den givne fikusen

En annan namnlös kärring säger att hon är villig att ge upp! för att det händer inte att ölmagarna får oss att känna oss uppvaktade, fel svar! dom ligger och steker och väntar på sin tur att uppvakta 2 andra brudar högre i näringskedjan än dom själva (killarna alltså!)

Urk, jag får kåtslag av att titta på Åsa, kan hon inte försvinna!

Nej
Helt obegriplig mening (se fetad text i ditt inlägg): Vad är "lation"? Och Ronny, den givna fikusen?

Vad är det du vill säga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in