Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
Hon är en äldre kvinna från en annan kultur, och han måste ta detta framför kameran, och bara fortsätter och fortsätter när hon säger stopp?
Utan att bry sig om att hon har barn som tittar och att hon, och de, säkert inte vill att penetrationen av hennes könsorgan ska diskuteras i TV.
Det är möjligt att de hade kunnat utforska tantra i förhållandet tillsammans, men hon behövde få bara ligga i hans knä och känna närhet innan de snackade om nästa steg. Jävligt hetsig gubbe som är helt oförmögen att lyssna in andra.
Att kunna lyssna in bör annars vara avgörande vid tantra, så han är nog inte så jävla bra på tantra som han påstår.
Ja, haha det här väcker känslor och du lever dig in i hur Maria kan ha upplevt det.
Jag ser det som ett relationstest. För honom var det en viktig fråga han ville ta upp. I en relation är man väl två.
Han pratade inte om könsorgan för att prata snusk, utan för att beskriva hans syn på sex. Och höra om hon var intresserad av att utforska det med honom..
Måhända är vissa män lite väl ivriga. Vilken kvinna tkr inte det. Men å andra sidan, det är väl underbart att ha lågan kvar?
Kvinnor dödar ibland lågan när de hela tiden ska lägga allting på en kompisnivå för att det känns så förbannat otryggt med passion. Jag vet för jag har själv gjort det. (Sen kanske kvinnors och mäns förhpllningssätt till just fysiska bevis på kärlek skiljer sig åt lite.)
Sen vill de inte ha mannen då han inte är tillräckligt passionerad.
Hon kunde ha käntt på sina känslor själv och sen sagt åt honom att jag inte är van vid att prata om sånt och föredrar att ta det lugnt om det är ok, och kramas i lugn och ro. Jag måste få tid att lära känna en man men här att du tycker tantra är viktigt etc. Finns ju fler sätt att uttrycka en gräns på än att säga "håll tyst".När någon försöker uttrycka något som för hen är viktigt
Men å andra sidan var det väl bra att detta kom upp. Dvs deras missmatch.
Tror att Marianne är betydligt mer inne på det spåret. Hoppas Marianne och Terje får till det.