2026-08-08, 21:32
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undermedvetenh3t
Droger var nog inblandat, hoppas jag nästan på. Långvarig psykisk ohälsa + snea och/eller psykos.
Mm, vore ännu sjukare om droger inte var inblandat iaf ja
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Jag har läst någonstans att han är homo. Tyvärr en del psykisk ohälsa i den gruppen. Det han har gjort nu är faktiskt riktigt sjukt.
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Han är öppet bög. Har dessutom adopterat 3 barn helt själv 🤮

Och glöm inte att man aldrig "tillåts" bli stor i Hollywood om man inte först gör en del riktigt sjuka grejer, så det är nog det som kommit ikapp honom. Därför också som han söker förlåtelse hos Gud.

Tyvärr tror jag att det bara är en tidsfråga innan han hitts död.
Haha aha, trodde det var hans biologiska barn! Men det förklarar bög-looken då iaf
Citera
2026-08-08, 23:23
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Tror du att han är pedofil? Det skulle inte alls förvåna mig i så fall. Många homofiler gillar ju att ta småpojkar på snoppen.

Mycket möjligt att han är pedofil. Tycker det rätt ofta är så om en man är singel allt för länge. Han har ju dessutom skaffat tre barn via surrogat..
Citera
2026-08-09, 00:21
Medlem
Rumpkorvens avatar
Kan någon förklara så visuellt som möjligt vad klippet innehåller? Jag tänker inte titta på skiten.
Citera
2026-08-09, 02:04
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Kan någon förklara så visuellt som möjligt vad klippet innehåller? Jag tänker inte titta på skiten.
Han står täckt i blod, ytliga sår över hela ansiktet / kroppen, samtidigt som han står och stönar och skär sig själv med en kökskniv över kroppen. Samt säger att han ska försöka få till en SBC.
Citera
2026-08-09, 05:30
Medlem
Jag hoppas att han får hjälp, särskilt med tanke på barnen.

När Anna Anka var gift med Paul Anka och med i svenska Hollywoodfruar, kläckte hon ur sig grovt förakt mot makens publik vid en av hans konserter. Hon sa att det bara var rednecks och bondtölpar som var makens fans. En Flashbackare översatte den videosnutten med engelsk subtext och mailade den till Perez Hilton. Det blev viralt. Och sen satte det fart på Paul Anka. De var inte gifta länge efteråt.
Citera
2026-08-09, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Perez Hilton som driver en känd skvallersajt fick ett mental breakdown ikväll och klädde av sig naken och började skära sig över hela kroppen.

Helt nerblodad var han innan polisen kom in och stängde ner allt.
Nån mer som såg det, lever han ens?

Här finns delar av liven..
https://x.com/Slipp3ry_Wet/status/2084800567440736290?s=20

https://x.com/jynnatollz/status/2084789478028095508/video/1?s=61
Vilket oerhört tragiskt sammanbrott i livesändning. Vill inte vara honom när han 'nyktrat' till.
Citera
2026-08-09, 14:47
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Fy fan 👿 Stackars barn som har en psykisk sjuk bögpappa 😮 Undrar hur dom barnen har det hemma... Han verkar vara en konstig människa. Det där kan inte vara någon bra miljö att växa upp i för barn.

Att det ens är tillåtet att en ensam man får skaffa barn via surrogat är konstigt. En dröm för en rik pedofilgubbe att skaffa offer på 🤮

Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Mycket möjligt att han är pedofil. Tycker det rätt ofta är så om en man är singel allt för länge. Han har ju dessutom skaffat tre barn via surrogat..
Citera
2026-08-09, 20:05
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tretiotreslak
Han står täckt i blod, ytliga sår över hela ansiktet / kroppen, samtidigt som han står och stönar och skär sig själv med en kökskniv över kroppen. Samt säger att han ska försöka få till en SBC.
Är tanken att jag ska veta vad SBC är?
Citera
2026-08-09, 20:27
Medlem
Icarealots avatar
Citat:
Suicide By Cops?
Citera
2026-08-09, 22:11
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icarealot
Suicide By Cops?
Och det skulle jag veta?
Citera
2026-08-09, 22:41
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Han är öppet bög. Har dessutom adopterat 3 barn helt själv 🤮

Och glöm inte att man aldrig "tillåts" bli stor i Hollywood om man inte först gör en del riktigt sjuka grejer, så det är nog det som kommit ikapp honom. Därför också som han söker förlåtelse hos Gud.

Tyvärr tror jag att det bara är en tidsfråga innan han hitts död.

Barnen är inte adopterade utan producerade med hjälp av surrogatmamma.

Riktigt sjuk video, hoppas barnen får hjälp. Han är nog rätt körd om man säger så :/
Citera
2026-08-10, 00:13
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:

Kunde faktiskt inte bry mig mindre, låter som ett " You " problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in