2026-08-05, 20:18
Medlem
DrSpankels avatar
Att "hitta gud" i vuxen ålder ju ett tydligt tecken på att hans mentala hälsa är dålig.
Citera
2026-08-05, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Hur menar du? Är tiden så dyrbar?
Ångrar att jag ens såg fem sekunder av eländet för att själv må dåligt av chocken av vidrighet.
Senast redigerad av Martlet 2026-08-05 kl. 20:27.
Citera
2026-08-05, 20:24
Medlem
israelisinnocents avatar
Tack då vet man vad det blir för halloweenklädsel iår

Han har tre barn över 10 och han är ensam målsman
Skaffat barnen med surrogat och donerat ägg wtf?

Väldigt ytliga sår?
När det är på den nivå brukar de skära rätt djupt
Senast redigerad av israelisinnocent 2026-08-05 kl. 20:28.
Citera
2026-08-05, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cremefraiched
Du behöver inte Ozempic när du kör Meth. Ja, man tappar matlusten, prioriterar meth framför mat, vara vaken i 5 dagar.

Barn, gör aldrig meth.

Har ingen bra koll på droger men är inte meth en billig skitdrog som man ser sliten ut efter en tids användande? Han borde ju ha råd med ”bättre” droger tänker jag?
Citera
2026-08-05, 20:31
Medlem
Cremefraicheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasma80
Har ingen bra koll på droger men är inte meth en billig skitdrog som man ser sliten ut efter en tids användande? Han borde ju ha råd med ”bättre” droger tänker jag?

Det är en billig skitdrog som är extremt beroendeframkallande och har man aldrig testat en drog någonsin så tänk dig vara så jävla speedad någonsin och din käft slutar aldrig prata medans dina händer ska pilla på allt - allt du tänker på gör du samtidigt som det knakar i huvudet och allt är som att du spolar fram en film.

Allt är awesome, allt är fett, allt kan sluta sjukt åt helvete med paranoida tankar, tankar som går i cirklar, förvirrning, och runka i 23 timmar i sträck utan paus helt tok fokuserad i runkandet och försöka hitta den ultimata porrfilmen för klimax. Alla idéer du får är bra idéer och dom ska utföras. Även det som du vet är (tror/vet) är illusioner och dom kan blanda in sig i verkligheten (ju längre tid du är vaken ju värre blir det)

Jämfört med tjack/amfetamin så är meth tjack gånger 100. Dra en lina tjack och du sover inte på 24 timmar, dra en lina Meth och du sover inte på minst 2-3 dagar.

Varför meth? Billigt, populärt och finns överallt. Vita mannens drog av val i USA.
Citera
2026-08-05, 20:34
Medlem
israelisinnocents avatar
ring bara 112 eller 1177

här finns en bra lista med chattar etc
https://ki.se/nasp/information-och-stod/hjalplinjer-och-stod

om man inte orkar prata just nu kan man klicka och läsa här
https://mind.se/stod-kunskap/
Citera
2026-08-05, 20:37
Medlem
israelisinnocents avatar
Från reddit askgaybros

Yeah it's currently trending on twitter, he's been in a religious psychosis era for awhile I guess he can't face the fact that bullying other people no longer makes him money.

He's severely mentally ill. He had some type of accident i think a couple of years ago and then be suddenly went full whacko with religion and he's been acting crazier ever since.
Citera
2026-08-05, 21:07
Avstängd
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cremefraiched
Det är en billig skitdrog som är extremt beroendeframkallande och har man aldrig testat en drog någonsin så tänk dig vara så jävla speedad någonsin och din käft slutar aldrig prata medans dina händer ska pilla på allt - allt du tänker på gör du samtidigt som det knakar i huvudet och allt är som att du spolar fram en film.

Allt är awesome, allt är fett, allt kan sluta sjukt åt helvete med paranoida tankar, tankar som går i cirklar, förvirrning, och runka i 23 timmar i sträck utan paus helt tok fokuserad i runkandet och försöka hitta den ultimata porrfilmen för klimax. Alla idéer du får är bra idéer och dom ska utföras. Även det som du vet är (tror/vet) är illusioner och dom kan blanda in sig i verkligheten (ju längre tid du är vaken ju värre blir det)

Jämfört med tjack/amfetamin så är meth tjack gånger 100. Dra en lina tjack och du sover inte på 24 timmar, dra en lina Meth och du sover inte på minst 2-3 dagar.

Varför meth? Billigt, populärt och finns överallt. Vita mannens drog av val i USA.

Men så illa är det ju inte bara man inte fastnar i runket..
Citera
2026-08-05, 21:13
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Ångrar att jag ens såg fem sekunder av eländet för att själv må dåligt av chocken av vidrighet.

Jaha, fullt förståeligt! Det hade vart värre om han gjorde det på någon annan. Men helt klart inte fräscht någonstans! Tänker på ungarna.
Citera
2026-08-05, 21:35
Medlem
Ballcancers avatar
Snubben hade sepsis nyligen. Sepsis kan leda till delerium eller psykoser. Videon var inte så farlig. Obehagligt såklart men såg nog värre ut än det var.
Citera
2026-08-05, 21:43
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Det sista som sägs i videosamtalet.. unga killen tror att psykosen beror på kranvattnet i Florida.

Snacka om IQ fiskmås!
Senast redigerad av MakeEuropeWhite 2026-08-05 kl. 21:46.
Citera
2026-08-05, 21:45
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet

Jag vägrar faktiskt också titta. Stämmer det att han såg ut som en helvetes demon för han var helt insmord i blod?

Jag kommer INTE titta men jag är ok med att läsa om hans psykbryt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in