2026-08-08, 08:36
Medlem
Det var tammefan det sjukaste jag sett. Slog av efter typ 30 sek, mådde illa.

Önskar inte honom "karma". Möjligtvis att bli en normal människa, vet inte vad han gjort tidigare, då jag aldrig hört talas om honom tidigare, men låter som att han inte knivskar folk iaf.
Citera
2026-08-08, 10:11
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag har sett sånt förr. Självmordsbenägna med psykbryt som livesänder att de tänker hoppa från tak och "visst folk" som eldar på dem i kommentarerna.

De som eldar på är alltid de sjukaste, mest störda individerna, såna som t ex plågade djur som små och använt de sämsta drogerna för att blåsa bort hjärnan.

Fanns det åskådare som hejade på Perez?

Intressant du skriver, tror nog också att det tragiskt nog stämmer. Var inte i chatten själv och orkar inte kolla på videon igen (mest för att den var obehaglig) men skulle inte bli förvånad om det var en drös som faktiskt gjorde det. En del (tyvärr ganska många) människor beter sig för jävligt på internet.
Citera
2026-08-08, 10:13
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettanporta
Det var tammefan det sjukaste jag sett. Slog av efter typ 30 sek, mådde illa.

Önskar inte honom "karma". Möjligtvis att bli en normal människa, vet inte vad han gjort tidigare, då jag aldrig hört talas om honom tidigare, men låter som att han inte knivskar folk iaf.

Samma här, riktigt obehaglig. Vet inte vad han går igenom men det ser ut som, även om jag inte är troende, som att han befinner sig i helvetet. Hoppas att han vid något tillfälle får styrka att slåss mot sina demoner och någorlunda gå segrande. Personer som har gått såhär långt återhämtar sig sällan helt.
Citera
2026-08-08, 14:27
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undermedvetenh3t
Samma här, riktigt obehaglig. Vet inte vad han går igenom men det ser ut som, även om jag inte är troende, som att han befinner sig i helvetet. Hoppas att han vid något tillfälle får styrka att slåss mot sina demoner och någorlunda gå segrande. Personer som har gått såhär långt återhämtar sig sällan helt.
Mmm riktigt sjukt klipp! Synd om barnen också, Googlade lite på honom och alla bilder när han var med barnen så såg han så himla lycklig och glad ut..

Han var ju uppenbarligen en idiot med det han jobbade med, men detta var fan för sjukt! Vet man om han tog några droger eller något? Ingen "vanlig" person kan ju bara bli sådär liksom?

Håller med dig om att han inte lär kunna återhämta sig från detta..
Citera
2026-08-08, 15:41
Medlem
"Attention-whore" som börjar tappa sin kändisstatus. Dessa internet-fenomen som blev kända vid sociala mediers gryning poppar nu upp den ena trasigare (psykiskt) än den andra. Tror detta kommer eskalera i en skrämmande omfattning framöver.

Det korta intensiva & virala kändisskapet webben möjliggör skapar en fantasivärld många nog inte kan hantera att förlora. En falsk identitet man tror på som lika plötsligt är borta som den uppstod. Har man då svag självkänsla & trasig personlighet (störning el. av yttre erfarenheter som mobbing mm) blir det troligen ännu svårare med den plötsliga tystnaden & ensamheten. Man märker tydligt på Perez att ha tycks lugna ned sig när hans följare "uppmärksamhetsboostar" honom.

Droger & alkohol förstärker såklart känslorna.
Som sagt - Vi lär nog komma att få se allt värre å värre försök (från instabila individer) att synas mest i det oändliga bruset på Internet. Tycker redan många gränser flyttats långt förbi vad som kändes extremt för 5-10 år sedan.

Oroväckande utveckling no doubt.....
Senast redigerad av Episk-man 2026-08-08 kl. 15:55.
Citera
2026-08-08, 16:10
Medlem
Ballcancers avatar
Någon nämnde att han som många andra vita män som plötsligt blir kristna och citerar bibeln egentligen har något hemskt att dölja. Hans psykos kom sug kanske då hans förflutna smyger sig på?

Han har ju gjort mycket hemskt mot andra. Fotat och lagt ut foton på mindreåriga bland annat.
Citera
2026-08-08, 17:34
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Tror du att han är pedofil? Det skulle inte alls förvåna mig i så fall. Många homofiler gillar ju att ta småpojkar på snoppen.

Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Någon nämnde att han som många andra vita män som plötsligt blir kristna och citerar bibeln egentligen har något hemskt att dölja. Hans psykos kom sug kanske då hans förflutna smyger sig på?

Han har ju gjort mycket hemskt mot andra. Fotat och lagt ut foton på mindreåriga bland annat.
Citera
2026-08-08, 18:26
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Tror du att han är pedofil? Det skulle inte alls förvåna mig i så fall. Många homofiler gillar ju att ta småpojkar på snoppen.
Han har definitivt peddo-looken, eller han ser åtminstone ut som en bög iaf, vilket han inte verkar vara.
Citera
2026-08-08, 18:38
Medlem
Det är väl alldeles självklart att han är bög. Jag växte upp när han var som störst och det slår många av dagens största influencers.
Han var även med i Celebrity big brother i England och betedde sig som ett svin där också.
Citera
2026-08-08, 19:30
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Jag har läst någonstans att han är homo. Tyvärr en del psykisk ohälsa i den gruppen. Det han har gjort nu är faktiskt riktigt sjukt.

Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Han har definitivt peddo-looken, eller han ser åtminstone ut som en bög iaf, vilket han inte verkar vara.
Citera
2026-08-08, 20:53
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Mmm riktigt sjukt klipp! Synd om barnen också, Googlade lite på honom och alla bilder när han var med barnen så såg han så himla lycklig och glad ut..

Han var ju uppenbarligen en idiot med det han jobbade med, men detta var fan för sjukt! Vet man om han tog några droger eller något? Ingen "vanlig" person kan ju bara bli sådär liksom?

Håller med dig om att han inte lär kunna återhämta sig från detta..

Droger var nog inblandat, hoppas jag nästan på. Långvarig psykisk ohälsa + snea och/eller psykos.
Citera
2026-08-08, 21:06
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Han är öppet bög. Har dessutom adopterat 3 barn helt själv 🤮

Och glöm inte att man aldrig "tillåts" bli stor i Hollywood om man inte först gör en del riktigt sjuka grejer, så det är nog det som kommit ikapp honom. Därför också som han söker förlåtelse hos Gud.

Tyvärr tror jag att det bara är en tidsfråga innan han hitts död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in