2026-08-09, 16:29
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Du sa att det berodde på kvinnohatet. Det är inte sant när hon nu kommer ut som någon som inte har nationalistiska värderingar. Det är ju uppenbart nu. + att hon söker sig till Orrenius som sagt. Då har man avsagt sig allt vad nationalism heter.

Ja, hon har avsagt sig nationalismen pågrund av kvinnohatet... Vad är det som är svårt att förstå?
Citera
2026-08-09, 16:31
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Det är ingen som har svikit henne. Hon har självt valt att bli tillsammans med personer som hon visste var våldsamma och labila.
Om han var en känd kvinnoboxare, varför lät ni han vara kvar i rörelsen?
Citera
2026-08-09, 16:39
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Den efterblivna tönten och extremsionisten Christian Peterson kallar en offervillig nationalist som tydligt inte mår bra för hora:

"Jag skulle kunna ägna spaltmeter åt att räkna upp Sanna Hills långa ligglista över män med dokumenterat destruktiva beteenden. Den skulle bli längre än ett kvitto från Ullared. Hon särar villigt på benen för de mest psykotiska exemplaren."

https://www.assarchristian.se/p/om-sanna-hills-oformaga-att-valja-ratt

Så jävla osmakligt.

Först totalsågar Christian Kasselstrand och Afs, och nu Sanna Hill. Jag förstår att du hatar Christian Peterson.
Citera
2026-08-09, 16:55
Medlem
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Fokus verkar istället ligga på att kvinnorna väljer fel män. Kvinnoboxarna får vara kvar i nationella projekt och offren skuldbeläggs. Totalt sinnessjukt kan en normal person tycka. Det bör inte förvåna någon att den nationella rörelsen i princip är utdöd.
Senast redigerad av Ellenlivsvilja 2026-08-09 kl. 17:02.
Citera
2026-08-09, 16:57
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Fokus verkar istället ligga på att kvinnorna väljer fel män. Kvinnoboxarna får vara kvar i nationella projekt och offren skuldbeläggs. Totalt sinnessjukt kan en normal person tycka. Det bör inte förvåna någon den nationella rörelsen i princip är utdöd.
Och låter de vara kvar i ledande ställning, gör hyllningsprogram om dem etc....
Senast redigerad av TheBuster 2026-08-09 kl. 17:12.
Citera
2026-08-09, 17:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag såg i artikeln att hon hade samarbete med Nick Alinia, han ska visst vara en högerextremist också. Men gud vad snygg Sanna är, vilken jävla pangsnäcka!! Nu har brunhögern verkligen förlorat en diamant.

Ser snarare sjuklig, blek o paranoid ut , på bilden i artikeln
Citera
2026-08-09, 17:11
Medlem
BobboSundgrens avatar
Jag känner hennes sons pappa. Han har överklagat noll umgänge. Min bedömning är att hon vill sänka honom för att leva ett liv med honom ute ur bilden.
Citera
2026-08-09, 17:12
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Ser snarare sjuklig, blek o paranoid ut , på bilden i artikeln

Jag tycker hon är en läckerbit, ariskt blond och den perfekta SD-kroppen, vilken tjej!
Bättre än Fallenkvist..
Citera
2026-08-09, 17:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag tycker hon är en läckerbit, ariskt blond och den perfekta SD-kroppen, vilken tjej!
Bättre än Fallenkvist..

Både du och Sanna är ju vänsterfeminister, så ni borde passa ihop.
Citera
2026-08-09, 17:45
Medlem
Barbafunks avatar
Citat:
Bättre än Fallenkvist..

Fattar inte hur ens. Var då?
En jävla blek pinne. Ta bort det långa blonderade håret och det är en man du har framför dig.
Citera
2026-08-09, 18:20
Medlem
Senast redigerad av Kalix888 2026-08-09 kl. 18:22.
Citera
2026-08-09, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster

Utan att nämna några namn nu, men den förstnämnde i Petersons artikel blev mycket riktigt utkastad ur rörelsen och det tog många år innan han återkom. Även efter comebacken är han ganska isolerad i sin lilla gruppering.

Den andre personen i artikeln är tydligen inte (?) dömd för den sortens brottslighet och då kan man ju diskutera om en sån person ska vara kvar eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in