2026-08-09, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Kommer ignorerar "bror"... hur skulle de redan ha vetat om Teamveckan-20 på sånt kort varsel när de inte hade fulla bilden av händelsen eller att ha gått direkt till mig och pratat om saken?

Och vad skulle planen ha varit om wn ytterligare skandal skulle ha skett, ännu en utfrysning? Jag pallade inte av en ännu en utfrysning så jag var inte aktiv i studentlivet.

Jag vet inte hur dom fick reda på det eller tänkte då jag aldrig haft något med planering av inspark att göra. Denna information fick jag höra i efterhand.
Senast redigerad av Blueebird 2026-08-09 kl. 15:16.
Citera
2026-08-09, 15:45
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
I'm back in the game, boys!

Jag har dock fått veta lite oroväckande inside information om min tid på universitetet. Nästan så jag blev lite halv mörkrädd. Är det sånt som försiggår bakom dimridån kring min närvaro?

Du ser väl på min profilbild att jag inte är snubbe
Citera
2026-08-09, 15:48
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Du ser väl på min profilbild att jag inte är snubbe
Ja jo, men du kan vara kille för det. Du har inte direkt något feminint namn. Men okej, då vet jag det.
Citera
2026-08-09, 15:59
Medlem
0perators avatar
Citat:
Jag är inte höger. Ulf Kristersson räcker. Vad står du politiskt på den politiska paletten?

Du är inte höger överhuvudtaget
Citera
2026-08-09, 16:01
Medlem
Kirk, helt ärligt. Varför är du i denna tråden? Vad ger det dig?
Citera
2026-08-09, 16:01
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Du är inte höger överhuvudtaget
Så vad är din politiska uppfattning om mig?
Citera
2026-08-09, 16:08
Medlem
0perators avatar
Citat:

Att du är en tiktokskadad reptil som tycker spioneri och kalla kriget är coolt. Så du hävdar din plats i en historia du aldrig upplevt för att väga upp för en totalt banal tillvaro och tidigare jobbiga upplevelser.

Du tycker ingenting, du upprepar bara vad du sett på internet och försöker placera dig själv emellan allt.

Det är min uppfattning om dig.
Citera
2026-08-09, 16:08
Medlem
Citat:
Det är ganska svårt att ha en politisk uppfattning om dig, eftersom du säger att du är höger men kan inte motivera varför, förutom att du tycker vissa politiker är så pass coola att dom kan våldta människor utan att du bryr dig
Citera
2026-08-09, 16:11
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ja jo, men du kan vara kille för det. Du har inte direkt något feminint namn. Men okej, då vet jag det.

Nä det e väl klart. Du är ju en sexistisk snubbe. Å du vill inte ha in nå kvinnor här i din tråd.
Citera
2026-08-09, 16:18
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Nä det e väl klart. Du är ju en sexistisk snubbe. Å du vill inte ha in nå kvinnor här i din tråd.
Så sexistisk är jag väl inte. Om kvinnor vill vara med i mobbnings rörelsen här så varsågod. Mobba på. Jag vet inte vad ni har för syn om mobbning, men jag håller inte på som ni gör mot någon annan.
Citera
2026-08-09, 17:05
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Så sexistisk är jag väl inte. Om kvinnor vill vara med i mobbnings rörelsen här så varsågod. Mobba på. Jag vet inte vad ni har för syn om mobbning, men jag håller inte på som ni gör mot någon annan.

Vette tusan om det är mobbning här inne. Vi utbyter lite information om dig bara. Tar du åt dig så logga ut härifrån. Du är inte så hård som du verkar.
Citera
2026-08-09, 17:06
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Nej? Kvinnor ska man ju runka till?

Ja det förstås , vår broder kirk lär väl få ha lite sköj på kvällarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in