2026-08-11, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Shit igen?
Världen är verkligen emot honom…
Det kanske är en konspiration trots allt

Han skrev något osammanhängade att en Mod var ute efter honom osv så tror det var så.

Oavsett så behöver han en paus för att kunna må bra
Citera
2026-08-11, 12:02
Avstängd
bigdickricks avatar
Jag hade gärna veta vad kirk tycker om Bermudatriangeln ? Om det är en konspiration eller inte.
Citera
2026-08-11, 12:16
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Jag hade gärna veta vad kirk tycker om Bermudatriangeln ? Om det är en konspiration eller inte.

Fråga honom Han är ju inloggad i detta nu
Citera
2026-08-11, 14:43
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick

Han anser nog att det är en misskrediterande smutskastningskampanj finansierad utav någon annan triangel, den likbenta triangeln har man ju hört ska vara ett riktigt arsle så det är säkert dens fel.
Senast redigerad av Pruttgrotta 2026-08-11 kl. 14:51.
Citera
2026-08-11, 17:03
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Fråga honom Han är ju inloggad i detta nu

Fatta man ju han vill bara ha koll på vad vi skriver om honom. Han klarar inte av att få kritik
Citera
2026-08-11, 17:04
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Han anser nog att det är en misskrediterande smutskastningskampanj finansierad utav någon annan triangel, den likbenta triangeln har man ju hört ska vara ett riktigt arsle så det är säkert dens fel.

Ja du har nog en poäng där
Citera
2026-08-11, 19:54
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugliiz
Behövde kolla in för att fräscha upp minnet, dessa var mina favoriter

https://imgur.com/a/yHto13O
Förlåt men de där är så tragiskt? Dessutom att han försöker skriva sexuellt med en annan tjej när han har en?
Citera
2026-08-12, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Förlåt men de där är så tragiskt? Dessutom att han försöker skriva sexuellt med en annan tjej när han har en?

Ironin att han kallar kvinnor för "känsliga" när han är Sveriges mest lättkränkta människa
Citera
2026-08-12, 15:01
Medlem
Kirk, jag säger detta i all välmening. Be din gode man som har hand om din ekonomi att även lära dig hur internet fungerar. Personen i fråga kanske till och med ska be dig att logga ut helt och hållet eller i alla fall godkänna vad du gör på nätet?

Ingen person här, på X eller tiktok vill dig väl. Dom roar sig över att du gör lustiga uttalanden och sedan engagerar dig i skitpratet om dig. Att sitta här och försvara dig kommer aldrig ge dig något positivt.
Citera
2026-08-12, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Kirk, jag säger detta i all välmening. Be din gode man som har hand om din ekonomi att även lära dig hur internet fungerar. Personen i fråga kanske till och med ska be dig att logga ut helt och hållet eller i alla fall godkänna vad du gör på nätet?

Ingen person här, på X eller tiktok vill dig väl. Dom roar sig över att du gör lustiga uttalanden och sedan engagerar dig i skitpratet om dig. Att sitta här och försvara dig kommer aldrig ge dig något positivt.

Ditt vädjande kommer tyvärr falla på döva öron, Kirk har ingen ''sjukdomsinsikt'' i detta fall.

I alla andra fall där någon sagt honom att logga ut från sociala medier, oavsett plattform. Så har han jämfört sig själv med större kreatörer och hävdat att han inte behöver logga ut.
Citera
2026-08-12, 15:52
Medlem
Ville ta mig en titt på tellonym kontot men det verkar vara borttaget?
Citera
2026-08-12, 16:34
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brokejunkgod
Ville ta mig en titt på tellonym kontot men det verkar vara borttaget?
Tror det är lagt som privat eller liknande. När han kommer tillbaka har historiken alltid varit kvar. Men han kanske tog förnuftet till fånga och tog bort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in