2026-08-09, 13:35
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Senaste jag såg stod han fortfarande som avstängd haha

Man börjar sakna våran problematiska broder
Citera
2026-08-09, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Man börjar sakna våran problematiska broder

Han verkar ha problem med att komma in

https://x.com/i/status/2086417489647354190
Citera
2026-08-09, 14:05
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinggren
Han verkar ha problem med att komma in

https://x.com/i/status/2086417489647354190

Va fan
Citera
2026-08-09, 14:21
Medlem
Kirk03Linds avatar
I'm back in the game, boys!

Jag har dock fått veta lite oroväckande inside information om min tid på universitetet. Nästan så jag blev lite halv mörkrädd. Är det sånt som försiggår bakom dimridån kring min närvaro?
Citera
2026-08-09, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
I'm back in the game, boys!

Jag har dock fått veta lite oroväckande inside information om min tid på universitetet. Nästan så jag blev lite halv mörkrädd. Är det sånt som försiggår bakom dimridån kring min närvaro?

Antog du precis våra kön?
Citera
2026-08-09, 14:31
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugliiz
Man kan tro det, men allt jag sagt har Kirk själv lagt upp på twitter och tellonym. Började få upp honom någon gång under hans gymnasietid och blev nyfiken om varför han var ensam. Visst, han la inte ut tiktoks under denna tid som var mot hans fördel. Han brukade filma andra elever och det var någon incident där han tafsa på någons skinnjacka i korridoren. Men han gjorde mig ändå nyfiken.

Så med jämna mellanrum har jag kollat in vad Kirk gör på sistone och varenda gång jag går in blir jag mer och mer orolig. Från att vara en liten utfryst kille till att genuint tro att han är en spion som sålt sin klass.
Jaaaa, det har gått utför sedan han blev "Extrem höger" (hans ord)
Citera
2026-08-09, 14:33
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinggren
Antog du precis våra kön?
Nej, bara ett ordspråk. Men inte vet jag om det är tjejer med i denna mobbnings rörelse på tråden mot mig.
Citera
2026-08-09, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueebird
Enda gången jag såg honom.

Han var ju inte aktiv i studentlivet och hans kommentar om alkohol visar att han inte har koll på hur det fungerar. Det är väldigt strängt med att det inte finns något tvång att dricka alkohol på event. Jag känner flera som inte drack under studietiden och som inte hade några som helst problem.

Jag fick höra att de hade ett krismöte om vår kära Kirk när det kom ut att han kom in på Mittuniversitetet, eftersom de var rädda att det skulle hända något på insparken på grund av honom. Men han dök inte upp på insparken och inte heller på journalisternas egna introduktion vad jag har hört.

Får förtydliga för vår bror att själva universitetet inte hade krismöte. Utan dom som har hand om insparken hade det, då dom inte ville ha en temavecka 20 2.0.
Citera
2026-08-09, 14:40
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Får förtydliga för vår bror att själva universitetet inte hade krismöte. Utan dom som har hand om insparken hade det, då dom inte ville ha en temavecka 20 2.0.
Kommer ignorerar "bror"... hur skulle de redan ha vetat om Teamveckan-20 på sånt kort varsel när de inte hade fulla bilden av händelsen eller att ha gått direkt till mig och pratat om saken?

Och vad skulle planen ha varit om wn ytterligare skandal skulle ha skett, ännu en utfrysning? Jag pallade inte av en ännu en utfrysning så jag var inte aktiv i studentlivet.
Citera
2026-08-09, 14:44
Medlem
0perators avatar
Citat:

Av vad jag vet om tv-20 så var det ingen big deal förutom för kevin och kåren drack saften och oroade sig helt i onödan
Citera
2026-08-09, 14:47
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Jaaaa, det har gått utför sedan han blev "Extrem höger" (hans ord)

Undra vad rikskansler Kasselstrand har att säga om korkens medborgarskap och etniska tillhörighet när AFS tar makten
Citera
2026-08-09, 15:03
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Undra vad rikskansler Kasselstrand har att säga om korkens medborgarskap och etniska tillhörighet när AFS tar makten
Jag är inte höger. Ulf Kristersson räcker. Vad står du politiskt på den politiska paletten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in