2026-08-08, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
Elsa är tillbaka i stan och promenerar runt i flip flops. Jag har aldrig förstått tjusningen med denna typ av sko, känns inte så praktiskt om man ska gå hyfsat långt hehe

För det har hon sett andra coola tjejer göra.
Citera
2026-08-09, 08:27
Medlem
Citat:
Elsa är tillbaka i stan och promenerar runt i flip flops. Jag har aldrig förstått tjusningen med denna typ av sko, känns inte så praktiskt om man ska gå hyfsat långt hehe

Är inte det ganska äckligt att gå runt i flipflops på stan? Ännu värre- folk i tunnelbanan med flipflops? Nu åker säkert inte Elsa tunnelbana pga för fin …. 🤢
Citera
2026-08-09, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannypannymanny
Jag har stött på Frida o lekparken flera gånger. Tycker hon varit trevlig då men väldigt inne i sin telefon och ej så mycket fokus på barnen.

Lyssnar man på tabberaset eller läser hennes blogg så är det ganska uppenbart att hon är trött på barnen? Men Frida är iaf djupare i sitt tankesätt än GRUNDA Elsa…..
Citera
2026-08-09, 09:03
Medlem
Citat:
Blir man inte galen av att höra det flippfloppande ljudet för varje steg man tar?
(När jag var typ 8 år var flipflop poppis,m jag hade inga.Typisk gå till stranden-sko.Minns att det ansågs farligt att cykla i flipflops pga de var för mjuka o kunde böja sig o skrapa tårna i asfalten om man girade)
Citera
2026-08-09, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Blir man inte galen av att höra det flippfloppande ljudet för varje steg man tar?
(När jag var typ 8 år var flipflop poppis,m jag hade inga.Typisk gå till stranden-sko.Minns att det ansågs farligt att cykla i flipflops pga de var för mjuka o kunde böja sig o skrapa tårna i asfalten om man girade)

Men Elsa tänker inte, hör gör hon nog inte heller. Hon bara gör som sina idoler, kopierar och drar kortet.
Citera
2026-08-09, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Men Elsa tänker inte, hör gör hon nog inte heller. Hon bara gör som sina idoler, kopierar och drar kortet.

Precis! Men konstigt att hon inte får ont i fötterna och ryggen. Flipflops (och ballerinas) ger ju noll stöd.
Citera
2026-08-09, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heksa
Precis! Men konstigt att hon inte får ont i fötterna och ryggen. Flipflops (och ballerinas) ger ju noll stöd.

Men stockarna kanske bär upp på egen hand ? Tror HElsa bryr sig noll om komfort eller må bra, det ska SE bra ut.
Citera
2026-08-09, 10:54
Medlem
Hahaha alltså förlåt men Pontus på FB numera välkänt stora röv porträtteras ju på ett utmärkt sätt i dagens blogginlägg 😂
Citera
2026-08-09, 11:10
Medlem
Citat:
Det är nog det jag tycker är så provocerande med Elsa Billgren.Att hon lever gott på att kopiera andra rakt av,inte har en enda egen personlig ide...hon är en influencer som influeras av andra influencers,och hur kul är det liksom?
Citera
2026-08-09, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Hahaha alltså förlåt men Pontus på FB numera välkänt stora röv porträtteras ju på ett utmärkt sätt i dagens blogginlägg 😂

Elsas tjocka lager smink plus filter, oj. Men röven, oj igen. Elsa står för vader och lår och Pontus för stjärten. Toned!
Citera
2026-08-09, 14:16
Medlem
Citat:
Elsas tjocka lager smink plus filter, oj. Men röven, oj igen. Elsa står för vader och lår och Pontus för stjärten. Toned!
Barnfödarhöfter så omanligt!
Citera
2026-08-09, 14:34
Medlem
Även Sandra Bs Björn har ett ordentligt höft och stjärtparti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in