2026-08-09, 00:48
Medlem
Tråden om böglyftet har uttömt frågeställningen för längesen. Det kan bli bögigt men om så sker så är det bara kul och härligt om man har lite distans och skön attityd.
Citera
2026-08-09, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Beror på om ni tänkte leka lite nakenlekar eller inte.

Den är underbart rolig!

Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Om man själv är kille alltså. Man är ensam en kväll och besstämmer sig för att bjuda hem en killkompis för lite häng.

Är meningen killar ska träffas i grupp? Blir det bög om man sitter hemma 2 st, blir det mer som en dejt än om man hängeri grupp?

Men är det bögeri om man inte är flera?

Nej, det är inte bögigt att umgås med en kompis, som vänner.
Citera
2026-08-09, 00:50
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Hehe klart det är gay. En riktig man pumpar honor dagarna i ända.
Fett bögiTT att umgås med karlar.
Citera
2026-08-09, 00:51
Medlem
Kryckmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Vad är böglyft för något?

"Böglyftet är ett internetfenomen med ursprung från det svenska diskussionsforumet Flashback Forum. Där lades en bild ut som visar två unga män i ett kamratligt eller homoerotiskt präglat lyft":

https://crazyswedes.wordpress.com/wp-content/uploads/2008/05/boglyft2.jpg
(FB) Historien bakom böglyftet
https://sv.wikipedia.org/wiki/Böglyftet
Senast redigerad av Kryckmannen 2026-08-09 kl. 00:56.
Citera
2026-08-09, 00:51
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Tråden om böglyftet har uttömt frågeställningen för längesen. Det kan bli bögigt men om så sker så är det bara kul och härligt om man har lite distans och skön attityd.
Ha, böglyftet det är nog det obögigaste bögeriet jag någonsin sett, nu har jag ju iofs inte sett så mycket bögerier men jag klassar det där lyftet som ett heterosexuellt lyft!
Citera
2026-08-09, 01:45
Medlem
Det är gay. Har upplevt förfrågan själv. En kollega o hans fru som jag och kärringen börjar umgås med privat efter att han sluta. Han frågade om att ses hos honom en kväll när jag vet att kärring hans vart bortrest. Då klingade klockorna till efter 14 år. Markus var homosexuell bög. Inte snack med han sedan dess. Usch
Citera
2026-08-09, 01:51
Avstängd
StoreSvartes avatar
Citat:
Om man själv är kille alltså. Man är ensam en kväll och besstämmer sig för att bjuda hem en killkompis för lite häng.

Är meningen killar ska träffas i grupp? Blir det bög om man sitter hemma 2 st, blir det mer som en dejt än om man hängeri grupp?

Det blir bara gay om ni bögar.
Citera
2026-08-09, 01:53
Medlem
Herregud men nej.
Citera
2026-08-09, 02:10
Medlem
andan0s avatar
Citat:

Nej.

Släng ihop en middag så kan ni sitta framför tv:n eller diskutera intressen ifall ni är nördar.
Citera
2026-08-09, 02:28
Medlem
Europes avatar
Jag vet inte. Men jag vet att om du sätter på honom i röven, men saknar anständigheten att sträcka armen runt honom och samtidigt ge honom ett runk, så är du knappast en riktig kompis.
Citera
2026-08-09, 02:35
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryckmannen
"Böglyftet är ett internetfenomen med ursprung från det svenska diskussionsforumet Flashback Forum. Där lades en bild ut som visar två unga män i ett kamratligt eller homoerotiskt präglat lyft":

https://crazyswedes.wordpress.com/wp-content/uploads/2008/05/boglyft2.jpg
(FB) Historien bakom böglyftet
https://sv.wikipedia.org/wiki/Böglyftet

Usch fy fan så äckligt!
Citera
2026-08-09, 04:26
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Så länge syftet med inbjudan inte är att köra kuken i polarens chokladtunnel eller låta honom köra frödjepinnen i din bajsportal så kan jag inte se något homosexuellt i att som man bjuda hem en manlig vän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in