2026-08-08, 23:34
Medlem
Har du för avsikt att bli penetrerad av honom eller på andra sätt njuta sexuellt I varandras umgänge? Om ja, låter lite småhomo.
Om nej, slappna av för fan och sluta analysera. Har ni trevligt tillsammans är det väl bara att hänga? Blir det stelt kanske ni behöver ytterligare folk.
Citera
2026-08-08, 23:40
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Vad är det för fel i huvudet på dig ?

Om du suger av din vän eller ber denne knulla dig i häcken ja då är du bög annars är ni två polare som bara hänger . Hade en kollega över i förmiddags på en kopp java . Vart lite häng på balkongen i 45 min och snacka lite skit och sen åkte han hemåt .

Konstigt nog känner jag mig inte särskilt homo.
Säker? Det där lät bögigt!

Ballen ... skit .... 45 min ...
Citera
2026-08-08, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Om man själv är kille alltså. Man är ensam en kväll och besstämmer sig för att bjuda hem en killkompis för lite häng.

Är meningen killar ska träffas i grupp? Blir det bög om man sitter hemma 2 st, blir det mer som en dejt än om man hängeri grupp?

Men är det bögeri om man inte är flera?
För mig är det inte konstigt. Jag har sovit över hos vänner och dom får sova över hos mig.
Man erbjuder vad man har, och tar vad man får när man sover borta. 🤷
Citera
2026-08-08, 23:41
Medlem
Att umgås vänskapligt gör dig inte till bög. Om du vill göra något mer än vänskap, till exempel ligga med honom gör dig till bög. Även om det nu skulle vara att du vill det, är det inget fel i att vara bög.
Citera
2026-08-08, 23:51
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Att umgås vänskapligt gör dig inte till bög. Om du vill göra något mer än vänskap, till exempel ligga med honom gör dig till bög. Även om det nu skulle vara att du vill det, är det inget fel i att vara bög.
Lite tokigt är det allt!?
Citera
2026-08-09, 00:11
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Säker? Det där lät bögigt!

Ballen ... skit .... 45 min ...

Hahaha ..

Rätt 100 % .. Måste vara jobbigt när ni yngre är så osäkra på er manlighet att ni är rädda för att hänga med vänner/kollegor.
Citera
2026-08-09, 00:11
Medlem
Citat:
Om man själv är kille alltså. Man är ensam en kväll och besstämmer sig för att bjuda hem en killkompis för lite häng.

Är meningen killar ska träffas i grupp? Blir det bög om man sitter hemma 2 st, blir det mer som en dejt än om man hängeri grupp?

Nej bara om du själv är bög eller bi sexuell och vet om att den andra är detsamma som dig själv.
Annars finns det överhuvudtaget ingen tanke åt det hållet för de flesta straighta män.
Citera
2026-08-09, 00:22
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Hahaha ..

Rätt 100 % .. Måste vara jobbigt när ni yngre är så osäkra på er manlighet att ni är rädda för att hänga med vänner/kollegor.

Från det ena till det andra såg du Mc Millen Vs Montez ? Jävlar!
Citera
2026-08-09, 00:37
Medlem
Sqrbankens avatar
Skrattade först eftersom jag hängt med (en) polare flera gånger men TS kanske har en poäng om det sätts i en viss kontext?

Om nån lös polare som jag inte sett på flera år helt plötsligt ringde och frågade om jag ville komma hem på middag så skulle det kännas lite weird.

"Kommer nån mer? Ska jag ringa x och y så det blir lite av en reunion?"

- Nä... de har familj och nog fullt upp. Tänkte bara du och jag.

"Öh, ok..."
Citera
2026-08-09, 00:43
Medlem
Hehe klart det är gay. En riktig man pumpar honor dagarna i ända.
Citera
2026-08-09, 00:44
Medlem
hehe måste va alla dessa fula svenne ungdomar som ser ut som skit och är extremt feminiserade som startade den här tråden. Nog samma person som blev våldtagen av en blatte.

Citat:
Hahaha ..

Citera
2026-08-09, 00:46
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:

När du kysser blir det bögeri
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in