2026-08-08, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Fan, den här hamnade i fel delforum!!

AfD är nu Tysklands största parti och snart större än regeringspartierna tillsammans:

https://www.friatider.se/nytt-rekord-afd-narmar-sig-regeringens-samlade-stod

I Sverige växer i sin tur AfS så att det knakar och givetvis försöker olika medier mörka deras existens, men vad spelar det för roll? Tiden är mogen för ett parti som AfS. Jag har i grunden ingenting emot NMR, men kan förstå om deras Tredje riket-nostalgi och fokus på judarna inte går hem i de faluröda stugorna. AfS har dock visat sig tillräckligt antisionistiska för att få min röst.

Med en växande AfD i Tyskland och nationalistiska krafter rejält på frammarsch i Storbritannien kan vi nog se fram emot en etnisk rensning av Europa: total repatriering av oöanskade element. Strålande tider, härliga tider väntar - och just nu törs jag nästan, men bara nästan våga tro att vi kan slippa blodiga inbördeskrig.

Våldtäkternas tid går mot sitt slut, Muhammed ska kastas ut och igelkottarna ska inte användas som fotbollar mer.

Men ett problem ser jag: att Nato/EU börjar ett krig mot Ryssland innan detta går att genomföra, och att en hel generation av våra vita män offras i denna köttkvarn - för att sedan ersättas av ännu fler negrer och araber. Vad tror ni om det?

De är bra att man vill ha bättre koll på invandringen. Men mer än så är det inte
Den etniska rensningen är mer en utopi än verklighet och det är mest ryssar som offras friskt i kriget
Citera
2026-08-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Kan hålla med dig om vissa delar om hur det är här, men att stödja Ryssland kommer inte att göra någon skillnad. Det kommer inte att förändra någonting, för det har inte med det att göra. Om du inte kan förklara hur det skulle ändra något rent praktiskt. Kan du det?

Nej, jag pratar inte om att stödja Ryssland. Det jag hävdar är att Putin, likt våra ledare, är en del av klubben. Ryska befolkningen blir utspelade emot en motståndare, liksom vi.
Citera
2026-08-09, 00:21
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Du har rätt men det beror inte på att dessa partier någonsin kommer att få regeringsmakten.

Det beror på att de etablerade partierna skärper sig och tar sig i kragen, för att de inser att deras sociala experiment misslyckats och att om ingenting görs så kommer etablissemanget att förlora makten för att folket går över till partier som AfD och AfS.

Det tar många år för den här pendeln att svänga, men vi är redan på god väg. Jag är försiktigt optimistisk.

Inbördeskrig har jag aldrig varit rädd för. Varken högern eller vänstern vill det, och muslimerna skulle inte ha en chans. De skulle bli mosade.

Ser vi på den demografiska omvandlingen av Sveriges befolkning så är utgången inte lika självklar. Ser vi hur den demografiska fördelning ser ut för de under 30 år så är den skrämmande (om man är svensk vill säga).

Nej något s.k inbördeskrig handlar det inte om, utan snarare kolonisations/avkolonisationskonflikt/krig.
Citera
2026-08-09, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Fan, den här hamnade i fel delforum!!

AfD är nu Tysklands största parti och snart större än regeringspartierna tillsammans:

https://www.friatider.se/nytt-rekord-afd-narmar-sig-regeringens-samlade-stod

I Sverige växer i sin tur AfS så att det knakar och givetvis försöker olika medier mörka deras existens, men vad spelar det för roll? Tiden är mogen för ett parti som AfS. Jag har i grunden ingenting emot NMR, men kan förstå om deras Tredje riket-nostalgi och fokus på judarna inte går hem i de faluröda stugorna. AfS har dock visat sig tillräckligt antisionistiska för att få min röst.

Med en växande AfD i Tyskland och nationalistiska krafter rejält på frammarsch i Storbritannien kan vi nog se fram emot en etnisk rensning av Europa: total repatriering av oöanskade element. Strålande tider, härliga tider väntar - och just nu törs jag nästan, men bara nästan våga tro att vi kan slippa blodiga inbördeskrig.

Våldtäkternas tid går mot sitt slut, Muhammed ska kastas ut och igelkottarna ska inte användas som fotbollar mer.

Men ett problem ser jag: att Nato/EU börjar ett krig mot Ryssland innan detta går att genomföra, och att en hel generation av våra vita män offras i denna köttkvarn - för att sedan ersättas av ännu fler negrer och araber. Vad tror ni om det?

Jag tror att du är en nationalist som älskar sitt land och är delvis rasist.
Din teori tror jag inte på ett dugg dessvärre.
Citera
2026-08-09, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delfintanke
Nej, jag pratar inte om att stödja Ryssland. Det jag hävdar är att Putin, likt våra ledare, är en del av klubben. Ryska befolkningen blir utspelade emot en motståndare, liksom vi.

Kina är för mig det stora frågetecknet i den här röran.

Någon har ju dock spridit kommunismen där, jag tror knappast kineserna har hittat på det själva. Och den som är upplyst vet var kommunismen kommer ifrån.
Citera
2026-08-09, 01:47
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Ryssarna är väl också "etniska kusiner" till oss med den logiken, båda folken är slaver. Menar du att du kan se skillnad på en ukrainare och en ryss? Det kan inte jag. Ryssland är väl för övrigt bildat av vårt folk om jag inte minns helt fel. Så jag tycker inte den här logiken fungerar.

Ja, etniska ryssar ligger i samma fack som ukrainarna så att säga*. Och?

*) Dock med den stora skillnaden att de inte alls på samma sätt identifierar sig som ett europeiskt folk, utan som ett eurasiskt. Putin har i stort sett förbjudit etnonationalism, alla sådana strävanden är krossade och det som återstår är en statskontrollerad, mångetnisk, uttalat antirasistisk, imperialistisk medborgarnationalism som är långt värre än något som existerar i väst.

Citat:
Du verkar redan ha koll på grupper som har spridit budskapen. Du säger att det inte finns ett mönster. Ser du inte mönstret i det du beskriver? De som gynnas av massinvandringen förespråkar den. Massinvandringen är skadlig för ursprungsbefolkningen i varje land, så vilka kan det då vara?

Du tycks i grund och botten vara ute efter att "det är judarna". Varför säger du inte det rakt ut i så fall?

Pröva det här istället, så håller du dig till sanningen och slipper på köpet att låta som en bindgalen konspirationsmupp: "Judiska grupper har stort inflytande i västvärlden, och judar tenderar av historiska, kulturella och möjligtvis gruppevolutionära orsaker att förespråka mångkultur och massinvandring, som skadar ursprungsbefolkningarna i de länder där judarna lever. Detta är ett stort problem, och vi borde ge allt stöd åt judar som gör motstånd mot eländet och försöker ändra den judiska gemenskapens inställning till detta."

Ser du hur lätt det egentligen är, bara man håller sig till fakta och inte ser judiska konspirationer i varje buske bara för att man är medveten om dessa förhållanden?

Men du vill istället se samma grupp bakom allt. Judarna kontrollerar Nato. Judarna kontrollerar EU. Judarna kontrollerar Sverige. Och det gör de naturligtvis inte.

Eller också syftar du inte på judarna utan på någon annan identifierbar grupp, och i så fall ber jag dig vänligen att för helvete tala ur skägget någon jävla gång istället för att komma med jävla antydningar, insinuationer och "om du bara hade läst lika mycket som jag". Är du en man eller en skvallerkärring liksom?

Citat:
Din reform av EU skulle innebära att montera ner hela skiten och bara ha ett slags försvar runt Europa, en yttre stark gräns. Jag håller med om detta det låter sunt, men det är så långt ifrån nuvarande version av EU att det inte ens går att jämföra. I dagsläget försvårar EU för länder som inte vill ha massinvandring genom böter och hot, samtidigt som de ger asylsökande och andra personer ofattbara rättigheter som i princip ger dem diplomatisk immunitet. En svensk kan bara drömma om att ha samma rättigheter i ett annat land utanför EU. Organisationen gör alltså precis tvärtom mot det som du föreslår.

Återigen, EU är summan av sina medlemsländer, varken mer eller mindre. Ifall länder som Polen, Ungern, Tjeckien och Slovakien dominerat, hade EU inom loppet av något årtionde kunnat reformeras till att bli just det "Fort Europa" som vänstern brukar anklaga det för att vara. Och när nationalister tar över regeringsmakten i fler europeiska länder, kommer det högst troligt att bli så eftersom alternativet vore att unionen föll samman.

Tror du på fullt allvar att svenska regeringar har tvingats av EU att ha en "generös" invandringspolitik? De har gjort det helt på egen hand, precis som Storbritanniens regering gör idag! Skulle Sverige få en vettig regering så kan den antingen få EU att lyssna, eller begära utträde. Svårare än så är det inte. Du blandar helt och hållet ihop hönan med ägget - Sveriges problem beror inte på EU, annat än marginella företeelser som tiggarplågan (vilken vi för övrigt fått bukt med utan att begära utträde).

Citat:
NATO innebär att amerikanska trupper med baser får finnas på svensk mark. De kan möjligtvis även ha rätt att sätta ut kärnvapen här.

Nej, det gör det inte. Det är DCA-avtalet som ger USA den rätten. Jag är helt emot DCA-avtalet.

Citat:
Allt styrs av främmande makt. Jag tror inte du hade varit lika positiv till detta om Ryssland sålde tjänsten till oss. Men nu är det USA och då är allt grönt.

Jag är som sagt emot DCA-avtalet. Men inte heller det handlar om att vi "styrs av främmande makt". Det handlar om att våra politiker är värdelösa och inte värnar vår nationella självständighet, vår nationella och etniska särart och andra viktiga saker. Men det är de som styr Sverige. Det sitter ingen hemlig grupp av frimurare, judar eller rymdödlor någonstans och fjärrstyr vår regering.

Citat:
Lägg då på massövervakningssamhället du får på köpet också. Verkligen ingenting ett självständigt land vill ha.

Att det sitter utlänningar i vår regering är för att vår politik tillåter det. Vi har alltså inte skyddat vårt eget land från infiltration inifrån där vi har satt tydliga regler om vilka som får sitta i riksdagen. Att vem som helst som har medborgarskap kan sitta i riksdagen är en cirkus utan dess like. Speciellt med personer som har dubbla medborgarskap. Det är bara i västvärlden det ser ut på detta viset vad jag vet. Rätta mig gärna om jag har fel. Hela cirkusen med medborgarskap måste få ett avslut. Det kan få finnas medborgarskap men man kan inte bygga ett land runt att alla som har den pappersbiten har samma lojalitet till landet.

Instämmer i detta. Vi borde i stort sett ha samma regler och attityd kring medborgarskap som Japan.
Senast redigerad av Threadkiller 2026-08-09 kl. 01:50.
Citera
2026-08-09, 02:10
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
För att Palantir och NATO hänger ihop. Det är ett paket. Du kan inte sälja ett massövervakningssystem till ett land som Sverige innan massinvandringen. Det finns inget behov av det. Därför skapar du ett behov. Massinvandringen har nu skapat behovet. Du skapar problemet och säljer lösningen.
Det är polisen som köpt systemet och vad jag vet har inte polis som målsättning ett massövervakningssystem, utan riktar sig mot de brott de ansvarar för att lösa.

Den som skapade massinvandringen 2015 var Putin och hans maskineri, inte NATO. NATO låter de länder som vill bli skyddade och som passar in i NATOs system och kan bidra till alla deltagares skydd, dessa får vara med efter noggrann prövning.
Citera
2026-08-09, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Threadkiller
Ja, etniska ryssar ligger i samma fack som ukrainarna så att säga*. Och?

*) Dock med den stora skillnaden att de inte alls på samma sätt identifierar sig som ett europeiskt folk, utan som ett eurasiskt. Putin har i stort sett förbjudit etnonationalism, alla sådana strävanden är krossade och det som återstår är en statskontrollerad, mångetnisk, uttalat antirasistisk, imperialistisk medborgarnationalism som är långt värre än något som existerar i väst.

Du tycks i grund och botten vara ute efter att "det är judarna". Varför säger du inte det rakt ut i så fall?

Pröva det här istället, så håller du dig till sanningen och slipper på köpet att låta som en bindgalen konspirationsmupp: "Judiska grupper har stort inflytande i västvärlden, och judar tenderar av historiska, kulturella och möjligtvis gruppevolutionära orsaker att förespråka mångkultur och massinvandring, som skadar ursprungsbefolkningarna i de länder där judarna lever. Detta är ett stort problem, och vi borde ge allt stöd åt judar som gör motstånd mot eländet och försöker ändra den judiska gemenskapens inställning till detta."

Ser du hur lätt det egentligen är, bara man håller sig till fakta och inte ser judiska konspirationer i varje buske bara för att man är medveten om dessa förhållanden?

Men du vill istället se samma grupp bakom allt. Judarna kontrollerar Nato. Judarna kontrollerar EU. Judarna kontrollerar Sverige. Och det gör de naturligtvis inte.

Eller också syftar du inte på judarna utan på någon annan identifierbar grupp, och i så fall ber jag dig vänligen att för helvete tala ur skägget någon jävla gång istället för att komma med jävla antydningar, insinuationer och "om du bara hade läst lika mycket som jag". Är du en man eller en skvallerkärring liksom?

Återigen, EU är summan av sina medlemsländer, varken mer eller mindre. Ifall länder som Polen, Ungern, Tjeckien och Slovakien dominerat, hade EU inom loppet av något årtionde kunnat reformeras till att bli just det "Fort Europa" som vänstern brukar anklaga det för att vara. Och när nationalister tar över regeringsmakten i fler europeiska länder, kommer det högst troligt att bli så eftersom alternativet vore att unionen föll samman.

Tror du på fullt allvar att svenska regeringar har tvingats av EU att ha en "generös" invandringspolitik? De har gjort det helt på egen hand, precis som Storbritanniens regering gör idag! Skulle Sverige få en vettig regering så kan den antingen få EU att lyssna, eller begära utträde. Svårare än så är det inte. Du blandar helt och hållet ihop hönan med ägget - Sveriges problem beror inte på EU, annat än marginella företeelser som tiggarplågan (vilken vi för övrigt fått bukt med utan att begära utträde).

Nej, det gör det inte. Det är DCA-avtalet som ger USA den rätten. Jag är helt emot DCA-avtalet.

Jag är som sagt emot DCA-avtalet. Men inte heller det handlar om att vi "styrs av främmande makt". Det handlar om att våra politiker är värdelösa och inte värnar vår nationella självständighet, vår nationella och etniska särart och andra viktiga saker. Men det är de som styr Sverige. Det sitter ingen hemlig grupp av frimurare, judar eller rymdödlor någonstans och fjärrstyr vår regering.

Instämmer i detta. Vi borde i stort sett ha samma regler och attityd kring medborgarskap som Japan.

Du verkar landa i att våra politiker helt och hållet har förstört Sverige på egen hand utan yttre hjälp.

Om du nu tror på det så starkt då hoppas jag verkligen att du inte sitter och röstar på ett av de 8 partierna i riksdagen.
Citera
2026-08-09, 07:19
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Du verkar landa i att våra politiker helt och hållet har förstört Sverige på egen hand utan yttre hjälp.

Du verkar ha problem med läsförståelsen, och med att uttrycka dig rakt och ärligt. Det får räcka med effort-posts jag slösar på dig. God morgon.
Citera
2026-08-09, 07:33
Medlem
Citat:
Kina är för mig det stora frågetecknet i den här röran.

Någon har ju dock spridit kommunismen där, jag tror knappast kineserna har hittat på det själva. Och den som är upplyst vet var kommunismen kommer ifrån.

Judarna ja. Då var vi framme

Edit. Ska någon berätta att i modern tid ligger judarna istället bakom de nationella.
Lustigt va?
Citera
2026-08-09, 09:49
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Fast nu handlar det om en granne som hotar att slå alla på käften och ibland gör det. Han och hela hans släkt har varit ett hot mot grannarna ända sedan deras förfader, Ivan de förskräcklige.

Nu säger du att alla som vill ha en grannsamverkan och hindra honom, är ett hot mot honom och att man satt upp en kulspruta på en balkong för att hota honom att inte göra det igen, är ett problem. Det är det förstås för honom, men han själv är faktiskt det stora problemet för alla andra. Det är inget som faktiskt tvingar honom att hota grannarna och slå dem på käften. Det är bara ett dåligt beteende. Om han slutar med det, tack vara kulsprutan, är det förstås en bra sak.

Det är en bättre och mer realistisk liknelse. Fast ser man det bara från den som tycker om att hota och slå andra på käften och inte från andras synvinkel, så tycker man väl att han ska få fortsätta att härja och skiter i hans grannar.

Det är sant...fast i det fallet borde det ju nämnas att du aldrig direkt uttalat hot mot just den grannen, utan det är än så länge en skröna...eller ett inbillat hot.
Potential att slå alla grannar på käften, om du velat, det har du.
Men mest har du tjafsat med en annan granne, egentligen. Inte han som blev rädd.
Men nu kommer ju han i blickfånget, vad håller han på med, och vad är det för skit han riktar mot dig.
Var det hyfsat lugnt innan så ändrades det nu, och den nya grannen som du egentligen inte brytt dig så mycket om, blir plötsligt en fiende.
Han var ju egentligen rätt harmlös hade du tänkt innan.....du hade ju andra problem.
Men nu jäklar.....

Så kan det ju också upplevas antar jag.
Citera
2026-08-09, 12:47
Medlem
Citat:

Citat:
Du verkar ha problem med läsförståelsen, och med att uttrycka dig rakt och ärligt. Det får räcka med effort-posts jag slösar på dig. God morgon.

Men vänta nu. Du säger att vi inte är styrda av yttre makt och sedan när jag påpekar att det är din linje att våra politiker själva har förstört landet helt på egen hand så tycker du fortfarande det blir problematiskt? När jag sammanfattar det som du säger blir det den slutsatsen nämligen. Du ser ovan vad du har skrivit. Jag har tagit bort citaten som inte landar i någon politik.

Om du tycker att jag har fel så kan du istället säga vad vi ska rösta på och varför det är det bästa alternativet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in